Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå ser det mørkt ut for sesongen.

http://www.vg.no/spesial/2015/vglupen/viewteam/?plassering=7

Må sannsynligvis nytes iløpet av kort tid, da feilen vil bli rettet opp.

Kort fortalt: VG-Lupen presenterer 7.plass. Det er bilder og overskrifter om S08, men teksten er fra LSK sin presentasjon, og på toppen av kransekaka har de vår spillerstall.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En sånn storskjerm koster en del penger. Når mindre klubber skaffer seg slike er det vanligvis stor ståhei. Dessuten er jeg litt usikker på hvor man skulle plassert den på dagens anlegg. Tror det er best å vente til Nye Nadderud.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne storskjermen var vel innom nadderud ett par ganger i årene før Telenor arena. Mener å huske at den var på plass en gang under den tiden vi måtte leie inn flomlys også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen smartere enn meg som har noe analyse på det defensive arbeidet vårt? Dette er jo lagdelen som har har minst utbytting, men som ser ut til å fungere dårligst... Selv om treningskamper er treningskamper gjør det meg ikke mindre bekymret at motstanderne stadig kommer til tilsynelatende enkle mål. Hva er det som mangler? Er det defensiv organisering? For meg ser det ikke så dårlig ut spiller-for-spiller ifht nivået i tippeligaen, men jeg er kanskje farget..?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke så farlig hvordan det går så lenge man får leid et gedigent hoppeslott til seriestarten. #FeilFokus

Du må ha tatt deg en runde i hoppeslottet allerede. Er du svimmel? Jeg tipper at personene som har ansvar for å få på plass det sportslige ikke er de samme personene som tar seg av saker som hoppeslott o.l.

Endret av Perfect 7
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Laget mot FKH:

Mande Sayouba

Ville Jalasto - Skjønsberg - Næss - Kirisov

Cole - Giorgi

Issah - Kassi

Asante - Dio

Benk:

Singh, Meling, Granli, Hammer, Haugstad, Ekblom, Bencsik. Hvis det blir som Slum tror og Yassine signerer så går vel han rett inn på laget? ... Hvem går i tilfellet ut?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

@Joacim_Jonsson: Jeg tror Stabæk/Start rykker ned pga økonomi og de vil bli svekket utover, men Sandefjord og Glimt har sett svakest ut i tr. kamper.

Vi har da svært få på 6mnd lån i år?

Edit: han sier nå at troppen ser tynn ut og at vi er avhengige av Bob.

Endret av mariusn
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Laget mot FKH:

Mande Sayouba

Ville Jalasto - Skjønsberg - Næss - Kirisov

Cole - Giorgi

Issah - Kassi

Asante - Dio

Benk:

Singh, Meling, Granli, Hammer, Haugstad, Ekblom, Bencsik. Hvis det blir som Slum tror og Yassine signerer så går vel han rett inn på laget? ... Hvem går i tilfellet ut?

Nå er det bekreftet, og en må ut (selv om det antakelig ikke vil skje allerede mot FKH ettersom Yassine trenger et par-tre uker til å komme iform), og for å svare på mitt eget spørsmål så tror jeg det blir Issah ... Noen bedre forslag?
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser for meg denne lagoppstillingen som preg resten av sesongen:

4-2-3-1

Mande

Ville - MMS - Næss - Meling

Giorgio - Cole

Asante - Kassi - El Ghannasy

Diomande

Så har vi disse på benken, har sikkert glemte noen:

Singh, Haugstad, Kirisov, Granli , Hammer , Issah , Ekblom, Bensick(?), Dahle (?)

Så at IAO uttaler seg i budstikka, og sier at de er åpne for flere spillere inn, dette kan bli morsomt å følge med på de to siste dagene.... kanskje vi får oss en skikkelig overraskelses signering... men vi skal begynne å si oss fornøyde nå... selv om El Ghannasy og Kirisov bare har kortidsavtaler.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4-2-3-1

Mande

Giorgio - Cole

Diomande

Singh, Haugstad, Kirisov, Granli , Hammer , Issah , Ekblom, Bensick(?), Dahle (?)

Så at IAO uttaler seg i budstikka, og sier at de er åpne for flere spillere inn, dette kan bli morsomt å følge med på de to siste dagene.... kanskje vi får oss en skikkelig overraskelses signering... men vi skal begynne å si oss fornøyde nå... selv om El Ghannasy og Kirisov bare har kortidsavtaler.

Looking good ... Du er veldig inne på noe her (selv om jeg selv nok ville foretrukket Kirisov over Meling), men det blir jo naturligvis bare semantikk og er en liten smakssak ... Hovedinntrykket er ihvertfall klart og tydelig ... Dette er et lag vi kommer til å bli glad i!
Lenke til innlegg
Del på andre sider

4-2-3-1

Mande

Giorgio - Cole

Diomande

Kirisov har en kort avtale per idag, men her er det en enveisklausul som gjør han til STB spiller i flere år om klubben er fornøyd med hva han leverer fram til sommeren.

Så i teorien bare El Ghannasy som er på kortidskontrakr

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er vel det meste skrudd sammen for en herlig Tippeligastart??! Både når det gjelder spillere ut og inn synes jeg IAO, Bob og deres rådgivere/medhjelpere har gjort en enestående jobb i vinter: Solgt Boli og Trondsen og styrket klubbøkomomien på en helt avgjørende måte, både kort- og (ganske ) langsiktig. Funnet løsninger for Emil og Timmy, som begge sårt trengte noe annet. Hentet opp tre unge fra eget Akademi i Cornelius, Emil Ekblom og Meling, som alle viser svært lovende takter. Hentet spennende spillere som Kirisov (som har en prolaps i ryggen, riktignok, men som kommer til å komme for fullt og som VI har opsjon på å beholde), Issah som er anvendelig og stadig bedre, Grossmann med balanserende egenskaper og superholdninger, Diomande som er en mulig målmaskin og El Ghannassy som kanskje er den beste spilleren individuelt i noe Tippeligalag når han er i toppform - og det er han rundt 1. mai. Alt dette har folka klart på en måte som innebærer en netto på 5-6 mill til Stabæk!

I helgen ble det solgt masse sesongkort. Når Stabæk Support har kjøpt alle sine, skal vi selge et par hundre på Nedre felt på Hovis, så er budsjettet for året i boks. Ny (midlertidig) mediesjef produserer som en villmann og kommer til å bidra med mye positiv energi, Akademilagene vinner ALT og Chixa er bedre enn i fjor hilsen frk Herlovsen i LSK som vi jo alle elsker.

Nå mangler bare to ting: Et innlegg fullt av jubel og annerkjennelse til "ledelsen" fra Ringo og Perfect7, så kan vi blåse igang!

Bra Ingo, men du glemte vel Assante i farten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4-2-3-1

Mande

Giorgio - Cole

Diomande

Kirisov ikke aktuell før juni, ref budstikka-link i annen sak. Hvem er da backup for Meling, med Lange i Strømmen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Tippeligaen 2015 - hvordan skal det gå?
  • Opprett ny...