Blanzinho 908 Del Skrevet 30. Mars 2015 Del Skrevet 30. Mars 2015 Er ikke lange tilbake fra strømmen? Tror Lange var på vei tilbake til Strømmen på lån? Han er i stallen iflg. stabak.no, men det er jo Timmi Johansen også... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tigs 266 Del Skrevet 30. Mars 2015 Del Skrevet 30. Mars 2015 Han står i stallen til Strømmen på Altomfotball.no, mener han gikk dit igjen på lån i vinter...men dog ikke sikker! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 389 Del Skrevet 30. Mars 2015 Del Skrevet 30. Mars 2015 Er ikke lange tilbake fra strømmen? Tror Lange var på vei tilbake til Strømmen på lån? Snakket med Lange i går, og han bekreftet at det var inngått en låneavtale med Strømmen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 389 Del Skrevet 30. Mars 2015 Del Skrevet 30. Mars 2015 Jeg ser for meg denne lagoppstillingen som preg resten av sesongen: 4-2-3-1 Mande Ville - MMS - Næss - Meling Giorgio - Cole Asante - Kassi - El Ghannasy Diomande Så har vi disse på benken, har sikkert glemte noen: Singh, Haugstad, Kirisov, Granli , Hammer , Issah , Ekblom, Bensick(?), Dahle (?) Så at IAO uttaler seg i budstikka, og sier at de er åpne for flere spillere inn, dette kan bli morsomt å følge med på de to siste dagene.... kanskje vi får oss en skikkelig overraskelses signering... men vi skal begynne å si oss fornøyde nå... selv om El Ghannasy og Kirisov bare har kortidsavtaler. Kirisov ikke aktuell før juni, ref budstikka-link i annen sak. Hvem er da backup for Meling, med Lange i Strømmen? Blir fort Granli som blir back up for Meling, men jeg har troen på Meling. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 30. Mars 2015 Del Skrevet 30. Mars 2015 Kirisov ikke aktuell før juni, ref budstikka-link i annen sak. Hvem er da backup for Meling, med Lange i Strømmen? Granli er vel backup på begge backer? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 30. Mars 2015 Del Skrevet 30. Mars 2015 "Hentet opp tre unge fra eget Akademi i Cornelius, Emil Ekblom og Meling, som alle viser svært lovende takter." Ingo; har Cornelius fått kontakt? Vi må ha minimum 20 registrerte spillere i stallen, så vi må vel ha et par til med Dahle ut... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 30. Mars 2015 Del Skrevet 30. Mars 2015 Jeg ser for meg denne lagoppstillingen som preg resten av sesongen: 4-2-3-1 Mande Ville - MMS - Næss - Meling Giorgio - Cole Asante - Kassi - El Ghannasy Diomande Så har vi disse på benken, har sikkert glemte noen: Singh, Haugstad, Kirisov, Granli , Hammer , Issah , Ekblom, Bensick(?), Dahle (?) Så at IAO uttaler seg i budstikka, og sier at de er åpne for flere spillere inn, dette kan bli morsomt å følge med på de to siste dagene.... kanskje vi får oss en skikkelig overraskelses signering... men vi skal begynne å si oss fornøyde nå... selv om El Ghannasy og Kirisov bare har kortidsavtaler. Kirisov ikke aktuell før juni, ref budstikka-link i annen sak. Hvem er da backup for Meling, med Lange i Strømmen? Blir fort Granli som blir back up for Meling, men jeg har troen på Meling. Med skade på Meling har vi da Granli på LB og Haugstad som eneste backup på begge backer (?). Høres ut som vi burde prioritere et kortsiktig back-lån fram til juni. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 30. Mars 2015 Del Skrevet 30. Mars 2015 Espung er back. Ikke noe behov for flere kortsiktige lån her. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 30. Mars 2015 Del Skrevet 30. Mars 2015 Espung er back. Ikke noe behov for flere kortsiktige lån her. Han hadde jeg glemt! Takk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 31. Mars 2015 (endret) Del Skrevet 31. Mars 2015 (endret) slettet Endret 31. Mars 2015 av Nr14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 31. Mars 2015 Del Skrevet 31. Mars 2015 Fant ikke umiddelbart tråden til denne kronikken men han er vel inne på noe http://www.vg.no/nyheter/meninger/norsk-fotball/kronikk-mullaene-i-fotballforbundet/a/23426899 Ligger i landslagstråden. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 31. Mars 2015 (endret) Del Skrevet 31. Mars 2015 (endret) Slettet Endret 31. Mars 2015 av Nr14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tigs 266 Del Skrevet 1. April 2015 Del Skrevet 1. April 2015 B-lista er registrert idag: Bencsik, Holter, Østvold, Hanche Olsen og Schaaning Mørch 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MattaS 374 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. April 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. April 2015 Merker at jeg gleder meg til seriestart nå, tenkte jeg skulle ta en liten oppsummering av hvordan jeg føler vi ligger an før sesongen. Det er lenge siden jeg har hatt en så god følelse jeg har som iår før sesongen, de foregående sesongene har jeg håpet på kvallik fra Adecco og unngå nedrykk. Iår tror jeg at vi virkelig kan slå fra oss. I mål har Sayouba blit ett år eldre, han har luket bort det meste av tabbene. Men vi så mot Glimt at han fortsatt har litt å gå her, selv om dette kan gå under kvoten match rusten. I forsvar syntes jeg vi har ett solid stopperpar i Næss og Skjønsberg. Vi skal huske på at Næss er bare 22 år! Det jeg har å utsette på stopperparet vårt, er at jeg syntes de kan sove i små perioder av kampene med resten av laget. Vi har som flere har skrevet problemer defensivt. Så at Bob hadde sagt i et intervju at dette var blitt bedre i løpet av pre-season. Men for å være ærlig syntes jeg at vi fortsatt har en lang vei å gå her. Men føler det er mer på organiseringen og sammhandlingen med både midtbane og forsvar å gjøre. Hvis vi klarer å knekke koden her så kan dette laget gå veldig langt. På backene har vi Jalasto som er en habil høyreback i TL, og Meling som har sett veldig bra ut i oppkjøringen. I bakhånd har vi Krivsov som eg tror og håper vi kan få se etter sommeren, Granli som kjemper med Jalasto. I tillegg har vi Haugstad, jeg håper mer at vi får se han på kant. Han imponerte meg veldig i kampen for 2.laget mot Kongsvinger (ikke at de er allverdens motstand), med både fart og teknikk. På stopperplass har vi Hammer og Hanche Olsen, noe som er helt ok. Syntes Hanche Olsen virker som en spennende type for fremtiden. På midten vil vi i de første kampene mest sannsynlig se Giorgi, Issah og Grossman. Tror Giorgi kan bli veldig bra. Tror også Issah og Grossman vil klare seg bra i TL. Syntes begge har vokst i løpet av vinteren. På kantene tipper jeg Luc og Asante vil starte de første kampene mens vi venter på at El Ghannasy skal bli match-fit. Når El Ghannasy er klar til å starte kan de godt hende Luc blir flyttet inn på midten til fordel for Issah. Blir spennende å se hvordan Bob velger å sette sammen laget. Med tanke på hva som er forsvunnet tror jeg ikke dagens midtbane står tilbake fra det vi hadde ifjor. Tror Asante er en bedre versjon av Brustad,i tillegg til fart har Asante teknikk noe Brustad ikke hadde. El Ghannasy kan for bli årets spiller i TL hvis han får ting til å stemme. I tillegg har vi Luc i bakhånd på sitt beste er fantastisk, men han sliter litt med å være stabilt god. Vi har også Bencsik, som jeg håper vil få sine muligheter, tror han kan nå veldig langt, og er redd for at vi ikke kommer til å ha han på Nadderud i alt for mange sesonger. På midten har vi også Holter som var veldig god i oppkjøringen ifjor, som jeg håper kan få sine sjanser iår. VI skal heller ikke glemme at vi har Dahle på lån i Start, vi får håpe at han finner seg selv der. Og at brilijerer der, sånn at vi kan få bruk for han til høsten. På topp har vi fått inn Diomande, endelig har vi fått inn spissen vi har ventet på. Fra det jeg så mot Mjøndalen tror jeg Diomande kommer til å bli bra. Han kan fort være en outsider til årets toppscorer. Tror ikke Diomande vil lage målene på samme måte som Boli. Boli kunne lage målene helt på egenhånd, men han hadde fortsatt mye å gå på når det gjaldt avslutninger. Diomande tror jeg er mer den typen som løper i de riktige rommene og som er foran mål. I tillegg virket han som en god hodespiller fra det jeg så mot Mjøndalen. I bakhånd her har vi Ekblom som kan komme inn og gjøre god nytte for seg. Ekblom kan i tillegg spille kant, så kan fort hende vi kan se begge på banen samtidig. Alt i alt syntes jeg dette ser bedre ut enn ifjor. Vi har også spilt bedre i vinter, enn vi gjorde foråret. VI har fått inn spillere litt tidligere, så de har hatt tid til å spille litt sammen før TL starter. Resultatene kan vel karakteriseres som ok, men banespillet har vært mye bedre enn ifjor. Jeg håper at vi klarer å få en like god start som ifjor og at vi kan ri litt på medgangsbølgen. Men at vi ikke får en like dårlig periode som vi fikk på våren/sommeren ifjor. Jeg har troen, og tror vi komme til å kapre plassen vår igjen. Nemlig 5. plassen 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tigs 266 Del Skrevet 4. April 2015 Del Skrevet 4. April 2015 Herlig oppsummering, nå kan bare 2 dag påske komme!!! :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 4. April 2015 Del Skrevet 4. April 2015 Herlig og presis oppsummering ... Er overbevist om at vi kan bli laget som overrasker i år ... Forstår også Bob dithen når han i media uttaler seg om at han tror at et lag kan overraske og blande seg med de store ... Virker som han har skjønt at det i norske medier lønner seg å være mer ydmyk og subtle enn å snakke om hårete mål i store bokstaver. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 399 Del Skrevet 4. April 2015 Del Skrevet 4. April 2015 Blir spennende i år, tror vi kan slå godt fra oss og prestere godt. Mange eksperter vil nok ta feil. Jeg gleder meg og 2.påskedag kan bare komme. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 4. April 2015 Del Skrevet 4. April 2015 - Bradley er ikke for god for Stabæk Et par kjente navn fra dette forumet skriver om Stabæk i Aftenposten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 4. April 2015 Del Skrevet 4. April 2015 Det var da en voldsomt tabloid vinkling, da... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 5. April 2015 Del Skrevet 5. April 2015 Hepp, Det må du nok dessverre regne med, men du lærer fort å bli taktisk i måten å skrive på Forøvrig er det jo riktig at han ikke er for god for Stabæk og Tippeligaen! @ringo 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 5. April 2015 Del Skrevet 5. April 2015 Hepp, Det må du nok dessverre regne med, men du lærer fort å bli taktisk i måten å skrive på Forøvrig er det jo riktig at han ikke er for god for Stabæk og Tippeligaen! @ringo Ingen er for god til noe som helst i fotballen. Har Messi en elendig dag kan en midtstopper fra 4. nivå holde ham i sjakk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 5. April 2015 Del Skrevet 5. April 2015 Hvis du med "elendig dag" mener over 2 i promille og en trippel dose sovepiller innabords.. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mariusn 585 Del Skrevet 6. April 2015 Del Skrevet 6. April 2015 Jøss.. https://twitter.com/mixdiskerud/status/585057895525568512 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 6. April 2015 Del Skrevet 6. April 2015 Jaja... Mjøndalen tar overraskende viking,så de er 3 poeng foran skjema. Sandefjord "måtte" slå Bodø,så det var vel greit. Men mot de antatt dårligeste lagene er vi da nå 2 poeng bak. personlig tror jeg ikke Sandefjord rykker ned. De virker solid organisert etter en kanonsesong i fjor. Vanskelige å score på. Aalesund derimot.. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 118 Del Skrevet 29. April 2015 Del Skrevet 29. April 2015 En start over de fleste forventningene, særlig i forhold til hvor vi stod etter to kamper. Når runde 5 er over kan vi høyest teoretisk ligge på alt fra første til tiende-plass. Femte til tiende er mest realistisk. Vinner vi så står vi med likte mange poeng som Odd og Molde, og kanskje RBK og VIF, selv om jeg nok tror disse vinner sine kamper. Uansett kan vi trygt si vi er med i tetkampen, men vi må vinne først da...og det er på ingen måte umulig, selv om det fort blir tøft der oppe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 29. April 2015 Del Skrevet 29. April 2015 Stabæk ligger forøvrig på tredjeplass på lagbørsen til altomfotball: http://www.altomfotball.no/elementsCommonAjax.do?cmd=statistics&subCmd=teamScore&tournamentId=1&seasonId=&teamId=&useFullUrl=false 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 118 Del Skrevet 30. April 2015 Del Skrevet 30. April 2015 Nå er vi faktisk laget som ha sluppet inn færrest mål så langt - ingen bedre, ingen ved side av! Bare delt tiende plass i framover, RBK har over tre ganger så mange. Siden vi scorer jevnt og trutt nå, og de offensive spillerene blir bedre dag for dag (både individuelt og som lag) bekymrer ikke det meg. Dette kan bli bra i år. Full mulig å ligge på andre plass etter neste runde, og vi kan ikke ligge lavere enn sjette. Bare til å glede seg med andre ord :-) 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Herman. 94 Del Skrevet 1. Mai 2015 Del Skrevet 1. Mai 2015 Vi vinner faen meg serien i år, helt seriøst 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 1. Mai 2015 Del Skrevet 1. Mai 2015 Det tror jeg og ... Tett fulgt av RBK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 1. Mai 2015 (endret) Del Skrevet 1. Mai 2015 (endret) Kun tre ganger tidligere de siste 26 sesongene har vi åpnet bedre etter fem kamper: 2015: 3-1-1 - 10 poeng. 2014: 3-0-2 - 9 poeng. 2013: 0-4-1 - 4 poeng. 2012: 0-1-4 - 1 poeng. 2011: 3-0-2 - 9 poeng. 2010: 1-3-1 - 6 poeng. 2009: 1-3-1 - 6 poeng. 2008: 3-2-0 - 11 poeng. 2007: 1-3-1 - 6 poeng. 2006: 2-3-0 - 9 poeng. 2005: 3-2-0 - 11 poeng. 2004: 1-1-3 - 4 poeng. 2003: 2-2-1 - 8 poeng. 2002: 2-2-1 - 8 poeng. 2001: 3-0-2 - 9 poeng. 2000: 2-0-3 - 6 poeng. 1999: 3-1-1 - 10 poeng. 1998: 3-1-1 - 10 poeng. 1997: 3-2-0 - 11 poeng. 1996: 1-3-1 - 6 poeng. 1995: 1-1-3 - 4 poeng. 1994: 3-1-1 - 10 poeng. 1993: 3-1-1 10 poeng 1992: 2-2-1 8 poeng 1991: 1-3-1 6 poeng 1990: 2-1-2 - 7 poeng. Endret 1. Mai 2015 av Slum Takk Geirti 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå