geirti 12 274 Del Skrevet 2. November 2015 Del Skrevet 2. November 2015 Akkurat nå, innser jeg at jeg ikke bryr meg så veldig om vi tar sølv eller bronse. Vi har vunnet uansett. Disclaimer: jeg håper selvfølgelig gutta ikke føler det sånn, de skal opp til Bodø og levere en god kamp (for første gang på lenge). 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Egil 801 Del Skrevet 2. November 2015 Del Skrevet 2. November 2015 Ser B/G samlet litt kort i går, noen som må stå over neste runde? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 2. November 2015 Del Skrevet 2. November 2015 Såvidt jeg kan se var det kort nr 7 (!) for Vieux Sané og Thomas Jacobsen fikk sitt tredje. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Klodrik 74 Del Skrevet 2. November 2015 Del Skrevet 2. November 2015 De skal vel mangle Sane, Moe og Jacobsen mot oss. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 469 Del Skrevet 2. November 2015 Del Skrevet 2. November 2015 Noen av disse som fikk kort i går? Vieux Sané (seks gule), Zarek Valentin og Ulrik Saltnes (fire gule), Danny Cruz, Pavel Londak, Thomas Jacobsen og Kristian Brix (to gule) må stå over neste kamp ved ny advarsel. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torqman 83 Del Skrevet 2. November 2015 Del Skrevet 2. November 2015 Noen av disse som fikk kort i går? Vieux Sané (seks gule), Zarek Valentin og Ulrik Saltnes (fire gule), Danny Cruz, Pavel Londak, Thomas Jacobsen og Kristian Brix (to gule) må stå over neste kamp ved ny advarsel. Sané og Jacobsen fikk gult... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bergo 560 Del Skrevet 2. November 2015 Del Skrevet 2. November 2015 Vi har aldri tatt flere poeng i en Tippeliga-sesong! Riktig nok har vi spilt noen flere kamper, men etter gårsdagens seier har vi 56 poeng, mot den tidligere rekorden på 54 poeng fra 2008. Bla deg gjerne tilbake til første side av denne tråden og se hvor mange som trodde på det før sesongen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mariusn 585 Del Skrevet 4. November 2015 Del Skrevet 4. November 2015 SillySeason Norge @SillySeasonNOR 54m54 minutes ago Marcus Pedersen - Mandag kveld: På fylla i Oslo (med halve Stabæk-laget) Tirsdag morgen: Tatt ut til Norges viktigste landskamp på mange år! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 4. November 2015 Del Skrevet 4. November 2015 Hvor drar man ut på mandager a? Keen på å bli med en dag jeg. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 4. November 2015 Del Skrevet 4. November 2015 Hvor drar man ut på mandager a? Keen på å bli med en dag jeg. Tipper de var på McDonald’s... 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 4. November 2015 Del Skrevet 4. November 2015 Har de begynt med alkoholservering på McDonald's i Norge også? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stairs 1 614 Del Skrevet 4. November 2015 Del Skrevet 4. November 2015 Mc'Jäger? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 500 Del Skrevet 8. November 2015 Del Skrevet 8. November 2015 Gratulerer med dagen, sesongen, laget og treneren, folkens. Digg at medaljen bla avgjort forrige helg, så vi får en siste dag til å nyte det vi har akkurat nå. Så kan vi la neglebitingen og angsten foran neste sesong vente til i morgen. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mariusn 585 Del Skrevet 8. November 2015 Del Skrevet 8. November 2015 Vålerenga sitter fast i trafikken mellom Asker og Drammen pga ulykke. Ikke på arena ennå. Flere Godsetspillere også forsinket. #cmore #2fxKjip oppladning hvis de skal hjelpe oss..! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 8. November 2015 Del Skrevet 8. November 2015 Vålerenga sitter fast i trafikken mellom Asker og Drammen pga ulykke. Ikke på arena ennå. Flere Godsetspillere også forsinket. #cmore #2fx Kjip oppladning hvis de skal hjelpe oss..! Vil det kunne gi forsinket kampstart på alle kamper? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 8. November 2015 Del Skrevet 8. November 2015 Og etter 1 min scorer Godset... Kom VIF seg aldri på banen? Bare å vinne 9-0 da... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 852 Del Skrevet 8. November 2015 Del Skrevet 8. November 2015 Hater Vålerenga.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 135 Del Skrevet 8. November 2015 Del Skrevet 8. November 2015 Hadde kanskje vært hyggelig å få leve i håpet noen minutter til.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 8. November 2015 Del Skrevet 8. November 2015 2-0 til Godset, der gikk nok sølvtoget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 8. November 2015 Del Skrevet 8. November 2015 2-0 til Godset, der gikk nok sølvtoget.Synes at Pedersen skulle ventet til torsdag m målene... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 425 Del Skrevet 8. November 2015 Del Skrevet 8. November 2015 Tenk å ta imot medaljene etter en sånn kveld. Nesten like ille som mot Viking i siste runde i 2003 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 865 Del Skrevet 8. November 2015 Del Skrevet 8. November 2015 Og da rykket vi spektakulært ned året etterpå.. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 8. November 2015 Del Skrevet 8. November 2015 Dette er faen meg pinlig. Avslutningen av denne sesongen bærer bud om det kan bli tøft neste sesong. Ser på ingen fram mot et positivt raid i Europa. Skal vi tippe at vi ryker 5-0 hjemme mot det tredje beste laget i Moldova? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 425 Del Skrevet 8. November 2015 Del Skrevet 8. November 2015 Sjekk bronsebildet på Instagram, studie av ansiktsuttrykk....... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PKhelten 1 494 Del Skrevet 8. November 2015 Del Skrevet 8. November 2015 Sjekk bronsebildet på Instagram, studie av ansiktsuttrykk.......Hahaha! Neeeedtur kamp, men det bildet sa langt mer enn 1000 ord! Ville og jeg er fornøyd hvertfall Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 8. November 2015 Del Skrevet 8. November 2015 Sjekk bronsebildet på Instagram, studie av ansiktsuttrykk.......En glad gjeng ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 443 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. November 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. November 2015 Husker jeg satt på hovedtribunen på en grise kald november kveld i 2012. Det ble 0-1 tap for tromsø, naturligvis, sånn var det hele sesongen. Tap, tap, tap og tap igjen.Nær konkurs, tilbake på en helt utslitt Nadderud, rettsak over hodet og stallen var altfor dårlig. Jeg var nesten skråsikker på at dette var begynnelsen på slutten for Stabæk når det gjelder eliteserie sammenheng. Dette kommer til å ta jævlig lang tid å bygge opp (litt sånn som det Fredrikstad og Hamkam holder på med nå). 3 år senere tar vi medalje i Tippeligaen!!! Igjen har man klart å lage ett topplag ut av ingenting! Det er så mektig imponerende og så uforventet. Ingen kommer til å huske denne bodø-glimt kampen, gutta er møkk slitene, trenger ferie nå. Men denne medaljen må da regnes som den største prestasjonen i klubbens historie. Kuleste sesongen jeg har vært med på uten tvil. For en gangs skyld har IAO litt penger til å hente inn flere spillere for, det er en stund siden det. Tror 2016 blir enda bedre, spesielt når de rundt klubben har gang på gang vist at de er kanskje landets dyktigste på det dem gjør. Grattis med velfortjent bronse! 27 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 8. November 2015 Del Skrevet 8. November 2015 Husker jeg satt på hovedtribunen på en grise kald november kveld i 2012. Det ble 0-1 tap for tromsø, naturligvis, sånn var det hele sesongen. Tap, tap, tap og tap igjen.Nær konkurs, tilbake på en helt utslitt Nadderud, rettsak over hodet og stallen var altfor dårlig. Jeg var nesten skråsikker på at dette var begynnelsen på slutten for Stabæk når det gjelder eliteserie sammenheng. Dette kommer til å ta jævlig lang tid å bygge opp (litt sånn som det Fredrikstad og Hamkam holder på med nå). 3 år senere tar vi medalje i Tippeligaen!!! Igjen har man klart å lage ett topplag ut av ingenting! Det er så mektig imponerende og så uforventet. Ingen kommer til å huske denne bodø-glimt kampen, gutta er møkk slitene, trenger ferie nå. Men denne medaljen må da regnes som den største prestasjonen i klubbens historie. Kuleste sesongen jeg har vært med på uten tvil. For en gangs skyld har IAO litt penger til å hente inn flere spillere for, det er en stund siden det. Tror 2016 blir enda bedre, spesielt når de rundt klubben har gang på gang vist at de er kanskje landets dyktigste på det dem gjør. Grattis med velfortjent bronse! Godt å høre trøstende, fornuftig stemme en kald høstkveld 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KOJ 702 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. November 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. November 2015 Nei gitt, veien ble ikke så lang. Vi er tilbake i toppen ! 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mariusn 585 Del Skrevet 8. November 2015 Del Skrevet 8. November 2015 Den gressmatta der derimot Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå