Posse 21 259 Del Skrevet 28. November 2016 Del Skrevet 28. November 2016 Vi har ingen salgsavtale med Anton Sport, det er litt komplisert mtp MVA og slikt. Kanskje du kjenner noen som kan kjøpe for deg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 892 Del Skrevet 29. November 2016 Del Skrevet 29. November 2016 Det er fint med myke pakker også, spesielt de som veier over 60 kg! Sørg for å ha noen kroner igjen på konto på søndag, vi selger dette før kamp og i pausen hvis det er noe igjen. Dere som har forhåndskjøpt hoodies kan hente disse på kampdag. Hoodies: 500,- Skjerf: 150,- skjerf.jpg Mulig å kjøpe på bussen i morgen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 259 Del Skrevet 29. November 2016 (endret) Del Skrevet 29. November 2016 (endret) Edit: Jeg sender 10 av hvert skjerf med JF på bussen, dere kan kjøpe direkte fra tursjefen! Endret 29. November 2016 av Posse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 259 Del Skrevet 3. Desember 2016 Del Skrevet 3. Desember 2016 Noen du vil glede til jul, eller allerede på søndag? Vi selger et bittelite opplag med hettegensere og skjerf når portene åpner før kamp! Kjenner du en tjukkas-smukkas? No problem, vi har et par i XXXL. Skjerfene har allerede solgt som varmt, økologisk og glutenfritt hvetebrød på alternativmesse, og resten av disse fyker opp fra vårt salgsbord og rundt halsen på kalde supportere før kampstart!De som har forhåndsbestilt hettegensere kan hente disse samme sted! Nu kör vi, eliteserien 2017! De blir aldri kvitt oss! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 3. Desember 2016 Del Skrevet 3. Desember 2016 Posse, hvor står dere i morgen? Ved inngang til support? OB? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 3. Desember 2016 Del Skrevet 3. Desember 2016 OK, ser nå at det står at salget åpner ved ereksjonsfeltet. Men jeg har ikke adgang dit med mitt sesongkort... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 259 Del Skrevet 3. Desember 2016 Del Skrevet 3. Desember 2016 Kom til porten vår når den åpner, så skal vi nok klare å deale litt! Jeg ville bare ikke ha en stand utenfor sånn at jeg og andre frivillige går glipp av kampstart til en så viktig match. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nephilim13 41 Del Skrevet 5. Desember 2016 Del Skrevet 5. Desember 2016 Jeg kom litt sent, var noe ufokusert og nervøs, og fikk ikke hentet hettegenseren. Er det mulighet til å få plukket opp denne ett eller annet sted før jul? -Eller få den tilsendt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet 5. Desember 2016 Del Skrevet 5. Desember 2016 Jeg kom litt sent, var noe ufokusert og nervøs, og fikk ikke hentet hettegenseren. Er det mulighet til å få plukket opp denne ett eller annet sted før jul? -Eller få den tilsendt? Samme! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 259 Del Skrevet 5. Desember 2016 Del Skrevet 5. Desember 2016 Jeg håper at styret vil ha en medlemskveld før jul der man kan hente disse, og kjøpe restlageret til julegaver. Alt ligger nå samlet på lageret vårt, så sånn umiddelbart er det nok litt ork å sende pakker. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 780 Del Skrevet 5. Desember 2016 Del Skrevet 5. Desember 2016 Jeg kom litt sent, var noe ufokusert og nervøs, og fikk ikke hentet hettegenseren. Er det mulighet til å få plukket opp denne ett eller annet sted før jul? -Eller få den tilsendt? Samme! Send meg et pm innen fredag med navnet det står på bestillingen, tar jeg de med til Anton sport på lørdag. Jeg sitter der fra 11:00 til 15:00 å selger sesongkort for Stabæk og medlemskap i SS 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 19. Januar 2017 Del Skrevet 19. Januar 2017 Noen som vet hvor man får kjøpt den 2015-drakten? hvem bør man isåfall ta kontakt med? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Januar 2017 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Januar 2017 Jeg skulle gjerne hatt mer tøy til barn fra 0-10 år... Trenger stash til egne unger, og venners barn. Tror det er mange som gjerne legger igjen penger i klubbkassa/Anton hvis det finnes noen allrighte plagg. Spesielt kjolen med trykket "Vi har krabba, men nå skal vi opp og stå" er en skikkelig hit! Flere som kunne tenke seg noe mer til barn? Hvis det er en god del tar jeg det opp på neste styremøte. Vi tjener ikke så sykt mye spenn på effektsalg, men det er viktig at vi har et greit utvalg varer til de små håpefulle. 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vikingen - blaa 859 Del Skrevet 20. Januar 2017 Del Skrevet 20. Januar 2017 Baby body i ønskes kjøpt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 20. Januar 2017 Del Skrevet 20. Januar 2017 Tror det er en god idé, større sjanse for at jeg kjøper noe til dem enn til meg selv.. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 429 Del Skrevet 20. Januar 2017 Del Skrevet 20. Januar 2017 Truser med "alltid uansett" på 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 873 Del Skrevet 20. Januar 2017 Del Skrevet 20. Januar 2017 Truser med "alltid uansett" på Har eid et bra antall Stabæk-boxere fra gammelt av. De revnet i sømmen under skrukken samtlige så det er mer enn én gang jeg har måttet ta telling for å sjekke at jeg fortsatt var mann. Undertøy kan de godt holde seg langt unna for min del... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 259 Del Skrevet 20. Januar 2017 Del Skrevet 20. Januar 2017 Det er en babybutikk på Bekkestua, klubben kunne kanskje gjort en avtale med dem om å bruke en del av de trykkene som allerede finnes på deres plagg, siden Anton uansett ikke fører noe babyklær. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
seeeeb 10 Del Skrevet 24. Januar 2017 Del Skrevet 24. Januar 2017 Babytøy hadde vært topp, veldig lite/ingenting å oppdrive som jeg har sett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 24. Januar 2017 Del Skrevet 24. Januar 2017 Er stabækbutikken fortsatt på brakka eller er ting flyttet opp til Anton Sport? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 24. Januar 2017 Del Skrevet 24. Januar 2017 Butikken er hos Anton Sport. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 487 Del Skrevet 24. Januar 2017 Del Skrevet 24. Januar 2017 Var på emirates i helgen! Den supportershoppen der er helt ekstrem og langt unna det vi kan drømme om! Men jeg la merke til at kopper, luer, baby/barneklær og drakter i ALLE str var det som de solgte unna.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 24. Januar 2017 Del Skrevet 24. Januar 2017 Hadde kjøpt en haug i babystørrelser om det hadde vært mulig jeg. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 24. Januar 2017 Del Skrevet 24. Januar 2017 Fikk beskjed fra Anton sport på fredagen at sesongkort til Stabæk Support måtte kjøpes på Stabæk butikken som lå ved stadion sa de på butikken der iallefall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 24. Januar 2017 Del Skrevet 24. Januar 2017 Fikk beskjed fra Anton sport på fredagen at sesongkort til Stabæk Support måtte kjøpes på Stabæk butikken som lå ved stadion sa de på butikken der iallefall. Tror kanskje du må kjøpe sesongkortene på brakka (eller via web), men de skal hentes hos Anton når de er ferdige. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 780 Del Skrevet 24. Januar 2017 Del Skrevet 24. Januar 2017 Fikk beskjed fra Anton sport på fredagen at sesongkort til Stabæk Support måtte kjøpes på Stabæk butikken som lå ved stadion sa de på butikken der iallefall.Det er nok bare en ansatt som utrykte seg på en litt klønete måte. Sesongkort kjøpes på nett, eller i andre etasje på brakka på Nadderud stadion hverdager mellom 09.00 og 15.00. Passer ikke det, eller har du andre spørsmål vedrørende sesongkort, kontakt Ellen Rønning på +47 928 86 330. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 24. Januar 2017 Del Skrevet 24. Januar 2017 Hadde kjøpt en haug i babystørrelser om det hadde vært mulig jeg. Samme her. Fikk en liten tass i sommer som kunne trengt baby- og barnestørrelser i mange år fremover. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
supersilje 4 Del Skrevet 31. Januar 2017 Del Skrevet 31. Januar 2017 Hadde kjøpt en haug i babystørrelser om det hadde vært mulig jeg. Samme her. Fikk en liten tass i sommer som kunne trengt baby- og barnestørrelser i mange år fremover. Tenker også det kunne vært bra sal i bay og barneklær - ikke til egen avl endda, men man har jo etterhvert en del venner og familie med unger. Pluss på noe litt 'penere' damestæsj? Herreklær i str xs blir likevel litt posete feil sted. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 14. Februar 2018 Del Skrevet 14. Februar 2018 Finnes det drakt til ettåringer? Er det noen som eventuelt har noe å låne bort. Karnevalet på fredag er vel prima anledning til å flagge opposisjon mot VIF-freskoen på barnehagen. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 211 Del Skrevet 14. Februar 2018 Del Skrevet 14. Februar 2018 Forlengelse av islendingens spørsmål: Hvor små drakter finnes det egentlig på Anton? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå