greatone 861 Del Skrevet 14. Februar 2018 Del Skrevet 14. Februar 2018 Finnes det drakt til ettåringer? Er det noen som eventuelt har noe å låne bort. Karnevalet på fredag er vel prima anledning til å flagge opposisjon mot VIF-freskoen på barnehagen. Vålerengen drakten er jo en fin klovnedrakt da... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 238 Del Skrevet 14. Februar 2018 Del Skrevet 14. Februar 2018 Jeg trodde denne tråden skulle ligge brakk, bortsett fra i forbindelse med julen? Nei vel, da vil jeg være den første i år som klager over utvalget hos Anton Sport. Det er veldig dårlig utvalg hos Anton Sport! Sånn. Da melder jeg meg igjen når det nærmer seg jul. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 873 Del Skrevet 26. Februar 2018 Del Skrevet 26. Februar 2018 Er det barnedrakter på Anton Sport? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 486 Del Skrevet 26. Februar 2018 Del Skrevet 26. Februar 2018 Er det barnedrakter på Anton Sport? Jeg var der før jul, og da var det vel ca nada nix! Jeg fant ingen drakter i barne størrelse desverre Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. Februar 2018 Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. Februar 2018 Fant denne på Footballshop på Oslo City. Fikk den billig for det går visst ikke så mange av dem. Tviler på at han tar inn så mange flere, men det var et par igjen. 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 27. Februar 2018 Del Skrevet 27. Februar 2018 Vi følger med her Noen produkter er bestilt allerede, så skal vi supplere fortløpende innenfor de rammene vi har satt. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 6. Mars 2018 Del Skrevet 6. Mars 2018 Noen ideer her? https://www.nethomebrand.com/search?q=Stabæk 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 8. Mars 2018 Del Skrevet 8. Mars 2018 Hanne Marit var innom Anton på Bekkestua i dag og traff en annen Stabæk tilhenger som skulle ha seg drakt, men de har ikke drakter til voksne lenger........................................... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 210 Del Skrevet 8. Mars 2018 Del Skrevet 8. Mars 2018 Finnes det noen oversikt over hva de faktisk har? Frister lite å ta turen til Anton uten å vite om de har så mye som et skjerf. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 8. Mars 2018 (endret) Del Skrevet 8. Mars 2018 (endret) Hanne Marit var innom Anton på Bekkestua i dag og traff en annen Stabæk tilhenger som skulle ha seg drakt, men de har ikke drakter til voksne lenger........................................... Jeg har fått høre at Anton venter på årets drakter og at de er på vei. Jeg fikk ingen dato på eksakt når de dukker opp. Endret 8. Mars 2018 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 25. Mars 2018 (endret) Del Skrevet 25. Mars 2018 (endret) Jeg lurer på om følgende kommer til å være mulig på minst en hjemmekamp i år: Før (eller etter) kamp, gå innom et sted på stadion (eller i umiddelbar nærhet) og kjøpe to stabækdrakter til ungene. Det synes jeg hadde vært flott. Endret 25. Mars 2018 av geirti 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 26. Mars 2018 Del Skrevet 26. Mars 2018 Fant denne på Footballshop på Oslo City. Fikk den billig for det går visst ikke så mange av dem. Tviler på at han tar inn så mange flere, men det var et par igjen Krysser fingrene for at alle de 10 som har likt posten din ikke har tatt turen, og at salget har gått så tregt at det er noe igjen til meg i lunsjen i morgen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 26. Mars 2018 Del Skrevet 26. Mars 2018 Stemmer det at det ikke er mulig å få kjøpt Stabæk-drakt hos Anton på Bekkestua? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nøtte 108 Del Skrevet 26. Mars 2018 Del Skrevet 26. Mars 2018 Stemmer det at det ikke er mulig å få kjøpt Stabæk-drakt hos Anton på Bekkestua? De har drakter, men veldig dårlig utvalg av størrelser Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 486 Del Skrevet 26. Mars 2018 (endret) Del Skrevet 26. Mars 2018 (endret) Fant denne på Footballshop på Oslo City. Fikk den billig for det går visst ikke så mange av dem. Tviler på at han tar inn så mange flere, men det var et par igjen Krysser fingrene for at alle de 10 som har likt posten din ikke har tatt turen, og at salget har gått så tregt at det er noe igjen til meg i lunsjen i morgen Ingen små igjen,(med forbehold) jeg kjøpte siste str 3 år (minste de hadde) 28 februar! Endret 26. Mars 2018 av blaasoldat 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 27. Mars 2018 Del Skrevet 27. Mars 2018 Fant denne på Footballshop på Oslo City. Fikk den billig for det går visst ikke så mange av dem. Tviler på at han tar inn så mange flere, men det var et par igjen Krysser fingrene for at alle de 10 som har likt posten din ikke har tatt turen, og at salget har gått så tregt at det er noe igjen til meg i lunsjen i morgen Ingen små igjen,(med forbehold) jeg kjøpte siste str 3 år (minste de hadde) 28 februar! Fant én drakt i størrelse S, som jeg tror må være fra tiden på Telenor Arena. Ikke rart eierne kvier seg fra å ta inn nytt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 27. Mars 2018 (endret) Del Skrevet 27. Mars 2018 (endret) Bare for å ha det på det rene, er det noe særlig penger i effektsalg for klubben (sett bort fra omdømmeeffekt av at folk reklamerer for klubben)? Er det noen økonomisk risiko for klubben forbundet med det? Om svaret er hhv nei og ja kan jo det forklare en hel del. Noen som vet? Endret 27. Mars 2018 av hdaniels 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 27. Mars 2018 Del Skrevet 27. Mars 2018 Det er utvilsomt en risiko å bli sittende med varelager, det har tidligere erfaring med Stabækbutikken vist. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 27. Mars 2018 (endret) Del Skrevet 27. Mars 2018 (endret) Lurte på om Macron selv kunne bjuda på noe, og det lover godt når det første en ser på hjemmesiden er verdens deiligste drakt. Dessverre virker det bare som de selger Pride-drakten. Du kan lage din egen drakt da, hvis det skulle friste. Tror vi kommer ganske nære noe med Draktype: 7 RIGHE, Body: Royal 03, Template: Navy 07, Neck: Royal 03, Logo: White. Så får du sprette av Stabæk-logoen fra en gammel drakt og sy på selv. Men for å være seriøs et øyeblikk, så er det nesten så man kunne satt en frist, samlet bestillinger og tatt det direkte med Macron. Selv om det krever en del fra en eller annen stakkar, er det vel ikke langt fra å være en enklere løsning enn å få til noe med Anton. Endret 27. Mars 2018 av BelgiskBlaa 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. Mars 2018 Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. Mars 2018 Herregud jeg gleder meg til vi blir en eliteserieklubb også utenfor banen... 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 27. Mars 2018 Del Skrevet 27. Mars 2018 Har noen prøvd å kontakte Anton og høre om status på ny leveranse? Det er vel Morten Borgersen som er head honcho. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 27. Mars 2018 Del Skrevet 27. Mars 2018 Jeg fikk svar: «Vi skal ha alt utenom store størrelser på lager på Bekkestua nå. Store str kommer i april.» Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 18. April 2018 Del Skrevet 18. April 2018 Rettelse når det gjelder drakt til småbarn: Var innom Fotballshop på Oslo City igjen i dag, og da var det faktisk 2 drakter i str. 92 der, lik den islendingen har bilde av over. Nå tok jeg den ene, men det er altså et lite håp for én til Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 18. April 2018 Del Skrevet 18. April 2018 Liten update på varene (og vi tar fortsatt gjerne imot tips fra dere om hva dere vil ha!): Vi hadde håpet å ha flere nye ting til åpningen av vår dritstilige container, men dessverre måtte vi sende hele pakka i retur fordi det ikke holdt den kvaliteten vi forventet. Vi har ikke lyst til at supporterne våre skal kjøpe noe som ikke er top notch. Imidlertid har vi en annen ting som blir levert i løpet av de neste dagene, i et begrenset opplag. Jeg skal i hvert fall ha et par av dem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snæss 1 687 Del Skrevet 19. April 2018 (endret) Del Skrevet 19. April 2018 (endret) Hvor kommer denne dritstilige containeren til å stå? Går den i ett med brakkene? Er drakt til barn noe av det dere kommer med? Veldig bra initiativ! Godt noen rydder opp når Anton Sport tydeligvis ikke gidder Liten update på varene (og vi tar fortsatt gjerne imot tips fra dere om hva dere vil ha!): Vi hadde håpet å ha flere nye ting til åpningen av vår dritstilige container, men dessverre måtte vi sende hele pakka i retur fordi det ikke holdt den kvaliteten vi forventet. Vi har ikke lyst til at supporterne våre skal kjøpe noe som ikke er top notch. Imidlertid har vi en annen ting som blir levert i løpet av de neste dagene, i et begrenset opplag. Jeg skal i hvert fall ha et par av dem. Endret 19. April 2018 av Snæss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 19. April 2018 Del Skrevet 19. April 2018 Hvor kommer denne dritstilige containeren til å stå? Går den i ett med brakkene? Er drakt til barn noe av det dere kommer med? Veldig bra initiativ! Godt noen rydder opp når Anton Sport tydeligvis ikke gidder Liten update på varene (og vi tar fortsatt gjerne imot tips fra dere om hva dere vil ha!): Vi hadde håpet å ha flere nye ting til åpningen av vår dritstilige container, men dessverre måtte vi sende hele pakka i retur fordi det ikke holdt den kvaliteten vi forventet. Vi har ikke lyst til at supporterne våre skal kjøpe noe som ikke er top notch. Imidlertid har vi en annen ting som blir levert i løpet av de neste dagene, i et begrenset opplag. Jeg skal i hvert fall ha et par av dem. Containeren står rett innenfor portene ved Stabæk support sin inngang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 19. April 2018 Del Skrevet 19. April 2018 Når vi får inn flere effekter skal vi gå litt bredere ut. Men tanken er altså at containeren skal være åpen et kvarters tid etter vi har takket spillerne, slik at folk fra hovis også kan ta turen innom etter kamp. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 20. April 2018 Del Skrevet 20. April 2018 Hmm, hva i all verden fikk vi i posten i dag? Finn det ut på neste hjemmekamp da vel. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 892 Del Skrevet 24. April 2018 (endret) Del Skrevet 24. April 2018 (endret) ...eller finn det ut nå! Endret 24. April 2018 av Petter 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. Juni 2018 Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. Juni 2018 Jeg har putta to svære kasser i bilen med 75 kg nytt stash til containeren vår. Fra hjemmekampen mot Bodø/Glimt har vi blant annet følgende: Piqueter med brodert logo Flere t-skjorter Body til baby i 7 ulike størrelser Flere nye skjerf Til nå har styret klart å drive containeren selv, men vi blir veldig glade for flere folk som har lyst til å selge verdens fineste ting til verdens fineste supportere! 19 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå