Majimbe 52 Del Skrevet 10. Juni 2018 Del Skrevet 10. Juni 2018 Jeg har putta to svære kasser i bilen med 75 kg nytt stash til containeren vår. Fra hjemmekampen mot Bodø/Glimt har vi blant annet følgende: Piqueter med brodert logo Flere t-skjorter Body til baby i 7 ulike størrelser Flere nye skjerf Til nå har styret klart å drive containeren selv, men vi blir veldig glade for flere folk som har lyst til å selge verdens fineste ting til verdens fineste supportere! Plakat A3.png Skiltholder instruks.png Gleder meg til å handle i dag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 11. Juni 2018 Del Skrevet 11. Juni 2018 Beste Stabækbutikken vi har hatt på lang tid! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 238 Del Skrevet 11. Juni 2018 Del Skrevet 11. Juni 2018 Jeg forsøkte å besøke containeren i går, men slapp ikke inn med sesongkort på hovedtribunen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 892 Del Skrevet 11. Juni 2018 Del Skrevet 11. Juni 2018 Jeg forsøkte å besøke containeren i går, men slapp ikke inn med sesongkort på hovedtribunen. Det stemmer at man ikke slipper inn på vår side med sesongkort/billett andre steder på stadion, men dere kan komme bort etter kamp for å handle. Da står porten åpen, og det er bare å gå rett inn. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PKhelten 1 504 Del Skrevet 22. Juni 2018 Del Skrevet 22. Juni 2018 Jeg fant ikke tråden 'Stabækbutikken' (forsøkte å søke) så jeg må spørre her. Vet noen om det er Stabæk krus på Anton Sport eller tilgjengelig via Support? Er to LSK krus på andre siden av kontoret og den ubalansen lever jeg dårlig med. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 780 Del Skrevet 22. Juni 2018 Del Skrevet 22. Juni 2018 Jeg fant ikke tråden 'Stabækbutikken' (forsøkte å søke) så jeg må spørre her. Vet noen om det er Stabæk krus på Anton Sport eller tilgjengelig via Support? Er to LSK krus på andre siden av kontoret og den ubalansen lever jeg dårlig med. Ikke i min villeste fantastisk kan jeg ikke tenke meg at Anton Sport har det. Det nærmeste du kommer er et termokopp til bilen med Stabæk logo på, dog den fungerer også ved en kontorpult... Legger ved bildet av min kopp, så ser du hvordan den ser ut. Ta turen innom brakka på Nadderud, så får du nok kjøpt en der, sist jeg sjekket hadde de flere igjen. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 22. Juni 2018 Del Skrevet 22. Juni 2018 Hvis ikke har vel Henrik og Fullemann noen aktuell STBrapport-krus igjen også som du sikkert kan få kjøpt. Ennå fetere spør du meg! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PKhelten 1 504 Del Skrevet 22. Juni 2018 Del Skrevet 22. Juni 2018 Jeg fant ikke tråden 'Stabækbutikken' (forsøkte å søke) så jeg må spørre her. Vet noen om det er Stabæk krus på Anton Sport eller tilgjengelig via Support? Er to LSK krus på andre siden av kontoret og den ubalansen lever jeg dårlig med. Ikke i min villeste fantastisk kan jeg ikke tenke meg at Anton Sport har det. Det nærmeste du kommer er et termokopp til bilen med Stabæk logo på, dog den fungerer også ved en kontorpult... Legger ved bildet av min kopp, så ser du hvordan den ser ut. Ta turen innom brakka på Nadderud, så får du nok kjøpt en der, sist jeg sjekket hadde de flere igjen. Takk for svar! Dog en tragedie at Stabæk ikke utnytter det økonomiske potensialet i merchandise på en OK måte.... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 22. Juni 2018 Del Skrevet 22. Juni 2018 Hva er det egentlig Anton Sport har av Stabæk-effekter? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakjempe 579 Del Skrevet 22. Juni 2018 Del Skrevet 22. Juni 2018 Tror mange her overvurderer det økonomiske potensialet i merchendise.. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 23. Juni 2018 Del Skrevet 23. Juni 2018 Det handler jo ikke bare om inntektene ved salget, men om å få logoen sin overalt. Det gir en masse positive effekter. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 23. Juni 2018 Del Skrevet 23. Juni 2018 Vi er absolutt på ballen med kaffekopper, don't worry Det ble bare ikke med den forrige leveransen. Vi satser på å stocke opp enda flere produkter i løpet av sommeren. Men vi er en liten klubb med små opplag, så vi må finne balansen og en fornuftig pris. En del produkter har blitt forkastet fordi det rett og slett ble vel dyrt. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snæss 1 685 Del Skrevet 23. August 2018 Del Skrevet 23. August 2018 Var innom Anton isted for å få meg ett nytt Stabæk merke til bilen.. det hadde de ikke lenger... noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Hvis SS vil lage så anbefaler jeg ett man kan klistre på innsiden av bakruten ikke utenpå slik det er idag.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 23. August 2018 Del Skrevet 23. August 2018 Var innom Anton isted for å få meg ett nytt Stabæk merke til bilen.. det hadde de ikke lenger... noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Hvis SS vil lage så anbefaler jeg ett man kan klistre på innsiden av bakruten ikke utenpå slik det er idag.. Det er mulig Ellen har noen liggende på kontoret sitt på brakka. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 23. August 2018 Del Skrevet 23. August 2018 Vi selger slike på kampdager. Bare og ta turen innom containeren ved SS. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snæss 1 685 Del Skrevet 23. August 2018 Del Skrevet 23. August 2018 Flott da skal jeg få tatt meg en tur Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 892 Del Skrevet 23. August 2018 Del Skrevet 23. August 2018 Vi har dessverre kun de man klistrer på utsiden for tiden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 23. August 2018 Del Skrevet 23. August 2018 Vi har dessverre kun de man klistrer på utsiden for tiden.Hmmm... kan man snu bakruten etterpå? Skjønt, da blir jo ruten buet feil vei. Men på den andre siden blir ikke logoen speilvendt for de som sitter inni bilen. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 23. August 2018 Del Skrevet 23. August 2018 Jeg fikk innsideklistremerker fra Ellen, så de finnes! Men det er kanskje tomt i vår container. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 873 Del Skrevet 25. August 2018 Del Skrevet 25. August 2018 Balkongflagg; har vi det? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 25. August 2018 Del Skrevet 25. August 2018 Vi fikk levert noen fra klubben før sesongen til å selge i bua, men dersom lagerbeholdningen er korrekt ser det ut som om det er tomt hos oss nå. Vet ikke om Stabæk har flere eller ikke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 26. August 2018 Del Skrevet 26. August 2018 Balkongflagg; har vi det? Så de hadde det på Anton Sport Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
dirtyharry 279 Del Skrevet 26. August 2018 Del Skrevet 26. August 2018 Balkongflagg; har vi det?Så de hadde det på Anton Sport Og der blir du rana, jeg gav vel rundt 700. Kompis kjøpte helt identisk, samme prodsent, samme stang, samme innpakkning og alt det samme kvalitet bortsett fra at han han bor i trøndelag. Da koster balkongflaggene 298... Support burde produsere egne til edrulige priser... 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 26. August 2018 Del Skrevet 26. August 2018 300 for balkongflagg i containeren. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendel 136 Del Skrevet 30. August 2018 Del Skrevet 30. August 2018 Spør som mange før jeg. Noen som vet hvor jeg kan skaffe barnedrakt ? altså størrelse 3-4 år ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 30. August 2018 Del Skrevet 30. August 2018 Jeg kjøpte på Anton Sport for noen uker siden. De hadde ikke den minste størrelsen, men den sa de skulle komme inn litt senere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendel 136 Del Skrevet 30. August 2018 Del Skrevet 30. August 2018 Takk. skal sjekke, var innom der her om dagen og da hadde de ikke så små. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 483 Del Skrevet 31. August 2018 Del Skrevet 31. August 2018 Spør som mange før jeg. Noen som vet hvor jeg kan skaffe barnedrakt ? altså størrelse 3-4 år ? Har du sjekket Footballshop på Oslo City? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendel 136 Del Skrevet 31. August 2018 Del Skrevet 31. August 2018 Spør som mange før jeg. Noen som vet hvor jeg kan skaffe barnedrakt ? altså størrelse 3-4 år ? Har du sjekket Footballshop på Oslo City? Nei. Men takk for tips. Fikk Mail fra Anton at de skulle då inn snart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 873 Del Skrevet 23. September 2018 Del Skrevet 23. September 2018 Hvor kan jeg få tak i balkongflagg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå