Morriz 1 105 Del Skrevet 18. Mars 2019 Del Skrevet 18. Mars 2019 11 timer siden skrev Petter: Billigere i containeren vår stabakbutikken.no er forøvrig en litt lettere URL å huske for den nye nettbutikken. stemmer! Glemmer bare å gå innom etter kamp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 18. Mars 2019 Del Skrevet 18. Mars 2019 Vi får inn flere bilskiltholdere snart, hører det er flere som spør 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gladlaksen 830 Kongeinnlegg! Del Skrevet 19. Mars 2019 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 19. Mars 2019 (endret) Først av alt tror jeg det kan være en lur ide å etterspørre dette på facebooksiden til Stabæk også. Be folk komme med forslag og lag en poll der. Så trekker man ut noen vinnere for å skape engasjement. Har prøvd å lage en liste med lavterskelproduker som kan passe i flere sammenhenger og som også vil fungere som «gratis» reklame og minne en på klubben. Kampdag: Flagg Pledd Ansiktsmålings fargekit Fotballer, trikseballer I sosiale lag: Kortstokker Ølglass (Viktig med et go’glass, når det er borteturer og man ikke får dratt) Bordbrikker Ølbrikker Grillbørste Grillspyd Grillforkle Badehåndkler Stearinlys Telys Duftlys Fyrstikker Lightere Røykebeger Parasol Duk Vinpropp Flaskekjøler Barn: Plakater (for å ha heltene på gutte/ venterommet) Hårstrikker Hårbøyler Fotballer (trikseballer) Klistremerker Barnesmekk Barnelue CD / mp3 fil Skriveblokker Matbokser Sengetøy Fotballmål Dåpsgaver/ skjeer etc. Badeand Bamse Såpebobler Badematte Tørkematte Pins Armbånd/ blåperler Armbånd sølv Smykker Skjeder Ringer Stempel Bokbind Sandkassebøtte og spade. Klær m.m.: Sokker Boksere Stillongs/ ullundertøy Pysjamas Strikkevotter Fetere luer (få med noen ungdommer på laget og design noe de villle brukt. Da selger de seg selv.) Badekåpe/ morgenkåpe Tøfler Badeshorts Flippflops Nikkerser Kjøkkenet: Tørkekluter Bakeforkle Magneter Bestikk Kopper Ringebjelle Grytekluter Frokostfat Brødkurv Skjærefjøl Til den voksne: Lommebok/ kortholder (stilren) Skobørste Skopuss Skoholder (metall) Stressball Reise: Helgetur bagger/ treningsbagger (freshe og stilrene med få farger. Heller konturene av logoen i mørkeblått) Toalettmappe Sitteunderlag Kofferter Dokumentmapper Skiborrelås holder Ellers i hjemmet: Koster Bilder Knagger Blomsterpotter Dørmatte Velkommen hjem skilt Bokstøtter Håndkler Bilderamme Såper Tannbørstekopp/ pennekopp Vaskebøtte Kleshengere Brevåpner Vekkeklokke Strykebrett Handklut Utkledning til barn: Blått skjegg Blått samba/ Hawaii Bastskjørt Div.: Kort Takkekort Postkasserskilt Endret 19. Mars 2019 av Petter Trenger kanskje ikke å stå i skriftsstørrelse 100... 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Kongeinnlegg! Del Skrevet 19. Mars 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 19. Mars 2019 11 minutter siden skrev Gladlaksen: Skjeder Passer kanskje bedre for voksne? 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gladlaksen 830 Del Skrevet 19. Mars 2019 Del Skrevet 19. Mars 2019 Akkurat nå skrev s-simen: Passer kanskje bedre for voksne? Autokorrekt stiller i tide og utide... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Kongeinnlegg! Del Skrevet 19. Mars 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 19. Mars 2019 Akkurat nå skrev Gladlaksen: Autokorrekt stiller i tide og utide... Ofte brukt ord altså? Nå skjønner vi ihvertfall bakgrunnen for nicket ditt hehe 23 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gladlaksen 830 Del Skrevet 19. Mars 2019 Del Skrevet 19. Mars 2019 Haha, @s-simen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 424 Del Skrevet 19. Mars 2019 Del Skrevet 19. Mars 2019 Mye bra der, men ikke dørmatte. Tørker ikke føttene på hverken logoen eller navnet. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 19. Mars 2019 Del Skrevet 19. Mars 2019 Vanskelig å ikke stille seg bak pledd! Jeg vet dette er fy-ord for de hoppende og syngende, men faen, jeg så noen AaFK-fans sitte under klubbpledd under kvalikkampen på Nadderud i fjor, og det hadde vært deilig å ha. Det er nok av sure høstkvelder på en forblåst hovis. Fleece er jo et billig stoff også! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 19. Mars 2019 Del Skrevet 19. Mars 2019 Er a sikkert 1 million firmaer og nettsider borti Asia-land som kan trykke akkurat hva du vil på akkurat hva som helst hvis ikke sjappa årner det.. Noen med noen fine adresser? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 487 Del Skrevet 19. Mars 2019 Del Skrevet 19. Mars 2019 30 minutter siden skrev BelgiskBlaa: Vanskelig å ikke stille seg bak pledd! Jeg vet dette er fy-ord for de hoppende og syngende, men faen, jeg så noen AaFK-fans sitte under klubbpledd under kvalikkampen på Nadderud i fjor, og det hadde vært deilig å ha. Det er nok av sure høstkvelder på en forblåst hovis. Fleece er jo et billig stoff også! Støtter den 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 19. Mars 2019 Del Skrevet 19. Mars 2019 16 minutter siden skrev SAU: Støtter den Vi hadde med oss noen rimelige fleece-pledd på den kampen; tror ikke de hadde vært vanskelig å få solgt, for å si det sånn. Foreløpig er det vel lave odds på at det blir kamper seeeent på høsten, så dette kan fort gjenta seg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 19. Mars 2019 Del Skrevet 19. Mars 2019 4 timer siden skrev Gladlaksen: Autokorrekt stiller i tide og utide... Hva skulle det stått der det står brevåpner? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gladlaksen 830 Del Skrevet 19. Mars 2019 Del Skrevet 19. Mars 2019 På enkelte av de skulle det stått noe annet, men brevåpner skulle stå der. Du mener at det ikke passer inn @enda en jævla islending? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 297 Del Skrevet 19. Mars 2019 Del Skrevet 19. Mars 2019 35 minutter siden skrev enda en jævla islending: Hva skulle det stått der det står brevåpner? Rambo-kniv Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 20. Mars 2019 Del Skrevet 20. Mars 2019 12 timer siden skrev Gladlaksen: På enkelte av de skulle det stått noe annet, men brevåpner skulle stå der. Du mener at det ikke passer inn @enda en jævla islending? Blant mange gode forslag slo dette meg som litt rart. Jeg tipper høsten 2005 kanskje var siste gang noen i Norge kjøpte en brevåpner over disk. Og fordi jeg er et ræva menneske møter jeg friskt engasjement med sarkastiske stikk. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 20. Mars 2019 Del Skrevet 20. Mars 2019 Men så googler jeg litt og finner sjuke ting som dette: 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gladlaksen 830 Del Skrevet 20. Mars 2019 Del Skrevet 20. Mars 2019 40 minutter siden skrev enda en jævla islending: Blant mange gode forslag slo dette meg som litt rart. Jeg tipper høsten 2005 kanskje var siste gang noen i Norge kjøpte en brevåpner over disk. Og fordi jeg er et ræva menneske møter jeg friskt engasjement med sarkastiske stikk. Haha, @enda en jævla islending. Sarkasme kan man da like. Regnet med at det var noe slikt du tenkte. Ville bare dobbeltsjekke. Jeg tenkte noe mer i denne duren. Selvfølgelig trenger det ikke å være sølv, selv om det også er jækla kult. Men en slik en med stabæklogoen eller noe lignende, tror jeg kan være en fin gave for flere. Jeg tror ikke man skal undervurdere klubbens publikum da flere av de som går på kamp er godt over seksti. Et slikt produkt passer nok blant annet til eldre (selv om de fleste av de sikkert har det allerede), men også til de yngre. Har slike selv. Ganske praktisk når det kommer flere brev. Hehe. Trenger heller ikke koste all verden å lage, da jeg ser at det ligger flere ute til 10-15 kr. Så kan man heller selge de noe dyrere, så blir det fortjeneste og penger i kassen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 20. Mars 2019 Del Skrevet 20. Mars 2019 Nå skal jeg ikke være for gretten, for jeg tar av meg hatten for solid innsats med mange gode forslag Men, selv for de over 60 begynner vel antallet fysiske brev å minke ganske betraktelig. Hvis man ser på hvor mange mennesker som a) ikke har gått digitalt for lengst, og derfor har større behov for brevåpner enn de fleste, b) logger seg inn på en nettbutikk og bestiller brevåpner og c) er glad nok i Stabæk til å ville ha brevåpner med Stabæk-logo, så tror jeg ikke kundegrunnlaget er rare greiene Jeg ville vel heller satset på å få en supporterbutikk med de mest grunnleggende tingene som drakt, skjerf, luer, vannflasker osv. til å gå rundt, og så heller utvide med flere ting (mange av forslagene dine f.eks.) når behovet melder seg. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Mars 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Mars 2019 Skal vi følge med i tiden bør vi gjøre det enkelt og lansere en STB Machete 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vikingen - blaa 859 Del Skrevet 20. Mars 2019 Del Skrevet 20. Mars 2019 Hypp på brevåpner ass Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 20. Mars 2019 Del Skrevet 20. Mars 2019 Hvis denne brevåpneren kan synkronisere med Altinn så jeg får betalt forskuddskatten i tide har den nedbetalt seg selv på en dag med forsinkelsesrenter. Anyhow, jeg fant noen gamle stringdolls fra storhetstiden, er det noe dere tror barn liker? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gladlaksen 830 Del Skrevet 20. Mars 2019 Del Skrevet 20. Mars 2019 8 minutter siden skrev BelgiskBlaa: Nå skal jeg ikke være for gretten, for jeg tar av meg hatten for solid innsats med mange gode forslag Men, selv for de over 60 begynner vel antallet fysiske brev å minke ganske betraktelig. Hvis man ser på hvor mange mennesker som a) ikke har gått digitalt for lengst, og derfor har større behov for brevåpner enn de fleste, b) logger seg inn på en nettbutikk og bestiller brevåpner og c) er glad nok i Stabæk til å ville ha brevåpner med Stabæk-logo, så tror jeg ikke kundegrunnlaget er rare greiene Jeg ville vel heller satset på å få en supporterbutikk med de mest grunnleggende tingene som drakt, skjerf, luer, vannflasker osv. til å gå rundt, og så heller utvide med flere ting (mange av forslagene dine f.eks.) når behovet melder seg. Det går helt fint. Tenkt det samme selv. Visste at brevåpner, dørmatte med flere er diskutable. Helt enig med deg i at det ikke er de viktigste tingene og at en fornuftig strategi burde lages for hva som bør selges. Ville egentlig bare ramse opp lavterskeprodukter som kan føre til klingende mynt i kassen. For å sette det litt på spissen. Selv om det sikkert er en del som kunne tenkt seg å kjøpe jakker og champagnekjølere, så tror jeg det ville blir solgt flere sokker, boksere og plakater, da de bare koster en brøkdel og er lettere å ta med i farten og kan gis til så å si alle. Mange bekker små etc. Så kan man heller utvide sortimentet når butikken er moden for det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 238 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Mars 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Mars 2019 Hva med å ta inn noen nye spillere? 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anderson 340 Del Skrevet 21. Mars 2019 Del Skrevet 21. Mars 2019 23 timer siden skrev Mortimer: Skal vi følge med i tiden bør vi gjøre det enkelt og lansere en STB Machete Eller hva med en sabel? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blanzinho 908 Del Skrevet 21. Mars 2019 Del Skrevet 21. Mars 2019 Lykkepiller.....? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 21. Mars 2019 Del Skrevet 21. Mars 2019 Nå snakker vi varer som matcher kundegrunnlaget! Med noen små justeringer kan vi til og med få inn en referanse til bedre tider og den grønne armen. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 21. Mars 2019 Del Skrevet 21. Mars 2019 Kan Stabæk-butikken ta inn nye spillere? 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 424 Del Skrevet 27. Mai 2019 Del Skrevet 27. Mai 2019 Sikkert besvart før, men finnes det bodyer i containeren, eller er det macron som gjelder. Spør for en venn (Trønder) han bare vet ikke at han lurer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 892 Del Skrevet 27. Mai 2019 Del Skrevet 27. Mai 2019 1 minutt siden skrev Latmann: Sikkert besvart før, men finnes det bodyer i containeren, eller er det macron som gjelder. Spør for en venn (Trønder) han bare vet ikke at han lurer. Finnes i containeren. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå