BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 8. August 2019 Del Skrevet 8. August 2019 38 minutter siden skrev Jon: Kom gjerne med ideer til Kjetil og Ellen på produkter dere har. Vi planlegger å åpne containeren i FanZone to ettermiddager i uken fremover. En liten korreksjon til Posse: Alt som har Stabæklogo skal godkjennes av klubben?. Stabæk Support logo er derimot deres. Den er grei ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. August 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. August 2019 Velkommen til kamp på lørdag! Hettegenser med brodert logo og lomme på magen: 500,- T-shirt med brodert logo: 200,- Klassisk skjerf: 200,- 19 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snæss 1 685 Del Skrevet 29. August 2019 Del Skrevet 29. August 2019 Veldig bra! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. August 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. August 2019 Først vil jeg begynne med å gi cred til alle som bidrar med tid og kreativitet til å få lagd supporterprodukter. Men, hvem er det som designer dette? Mulig jeg er gammel og lite hipp, men for meg er dette ikke spesielt fint. Masse forskjellige blåfarger er det også.. Hva med å legge ut designforslag på produkter og la forumet stemme på hvilke produkter de liker best? Slik vil man trolig redusere man faren for å bli sittende igjen med massevis av usolgte tshirts i blass mellomblå og alt for lys lyseblå med adidas look-alike striper på armene, og hettegensere med en annen farge inne i hetten enn resten av genseren. -grinebitern- 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 29. August 2019 Del Skrevet 29. August 2019 Delvis enig med ErikErik her. Skjerfet er veldig fint, gensern helt OK, men tskjorten var helt jævlig. Mulig det ser ser annerledes ut når man ser det live Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Del Skrevet 29. August 2019 Del Skrevet 29. August 2019 Farger fra mitt mobilkamera tatt i hui og hast overført til deres skjermer kan nok gi helt andre fargenyanser enn det er i virkeligheten ja, så det beste er å ta en tur innom containeren og se/prøve ting. Leverandøren anbefalte oss å bruke matchende lys blå fra logoen på detaljene på t-shirt, og hadde vi ikke gjort det hadde det nok vært enda flere forskjellige blåfarger. Så skal det sies at vi sjelden vet helt eksakt hvordan ting ser ut før vi åpner en kasse, for skissene på nett er ganske upresise. Ting som ser svart ut der kan ende opp som ganske lys navy. Vi har hatt skisser til vurdering her på forumet mange ganger, og som regel er smaken som baken og vi ender opp med å velge noe som enkelte kanskje ikke vil like. Men en av de tydeligste tilbakemeldingene vi har fått er at dere ville ha en hettegenser med lomme på magen, og den er tykk og varm og virker å være av god kvalitet. Vi har mange andre t-skjorter hvis denne ikke faller helt i smak det er veldig begrenset opplag, så noe kjempestort restlager får vi nok ikke. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 29. August 2019 Del Skrevet 29. August 2019 Skjønner ikke kritikken, synes de ser dritfine ut jeg. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 29. August 2019 Del Skrevet 29. August 2019 Holder dere åpent litt etter kampen også? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Del Skrevet 29. August 2019 Del Skrevet 29. August 2019 1 time siden skrev Totto: Holder dere åpent litt etter kampen også? Vi holder åpent fra etter vi har takket spillerne ja! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 29. August 2019 Del Skrevet 29. August 2019 Ser de har hettegensere her og; http://www.macronstore.no/klubbshop/supporterutstyr/stabaek/stabaek-supporter-shop.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 12. September 2019 Del Skrevet 12. September 2019 Husker klart og tydelig at Macron hadde noen babydrakter i nettbutikken også. Noen som vet hva som har skjedd med dem? Minstemann er fortsatt såpass knøttete at 4XS blir som en fallskjerm. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SHS 8 Del Skrevet 18. September 2019 Del Skrevet 18. September 2019 Collegegenser uten hette i ikke altfor tykt stoff, plain navy med liten logo på brystet. Plain navy t-shirt med liten logo (med størrelser til barn og dame også). Generelt flere straighte klær uten stor flashy logo og striper osv. Kun klubblogo. Små treningsbager. Mobildeksler i silikon. Badehåndklær Paraplyer. Bøff i navy. Fleecepledd (er en del med pledd på kamp) CamelBack Sengetøy? 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 19. September 2019 Del Skrevet 19. September 2019 Tennissokker ala de som ble solgt på 90-tallet. De satt som et skudd og så bra ut (om det kan sies om tennissokker). 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 6. November 2019 Del Skrevet 6. November 2019 Går det an å lage Stabækwrapping til kokostwist? (lang historie...) 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 6. November 2019 Del Skrevet 6. November 2019 2 minutter siden skrev kkh94: Går det an å lage Stabækwrapping til kokostwist? (lang historie...) Kokos? Banan!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 6. November 2019 Del Skrevet 6. November 2019 Trodde Stabæk-sjokolade skulle være "sjokoladebrun og god" eller noe i den duren? (Lurer på hvor lang tid før noen hadde blitt krenket av den i dag..) 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 6. November 2019 Del Skrevet 6. November 2019 21 minutter siden skrev kkh94: Går det an å lage Stabækwrapping til kokostwist? (lang historie...) Her får du med sjokolade, men du kan jo bytte ut bitene. Riktignok må du bestille minimum 24 kilo, så det blir kanskje en noe stiv pris på et lite kontorpek. https://www.profileringsartikler.no/produkter/mat-konfekter/godis/sjokolade/17241/tvistad-choklad-sjokolade edit: banan er for psykopater 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 287 Del Skrevet 6. November 2019 Del Skrevet 6. November 2019 6 timer siden skrev enda en jævla islending: Her får du med sjokolade, men du kan jo bytte ut bitene. Riktignok må du bestille minimum 24 kilo, så det blir kanskje en noe stiv pris på et lite kontorpek. https://www.profileringsartikler.no/produkter/mat-konfekter/godis/sjokolade/17241/tvistad-choklad-sjokolade edit: banan er for psykopater Ja, for alle vet at det er Nøtti som er best (rett foran Banan). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. November 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. November 2019 https://haslumhk.no/2019/11/11/apner-pop-up-butikk-pa-bekkestua-senter/ 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anderson 339 Del Skrevet 12. November 2019 Del Skrevet 12. November 2019 Mulig å kjøpe "Hater NFF" - genseren? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 756 Del Skrevet 12. November 2019 Del Skrevet 12. November 2019 49 minutter siden skrev Anderson: Mulig å kjøpe "Hater NFF" - genseren? Mulighet for å selge denne tshorten på neste hjemmematch?? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 12. November 2019 Del Skrevet 12. November 2019 48 minutter siden skrev Anderson: Mulig å kjøpe "Hater NFF" - genseren? De t-skjortene var et privat initiativ som ble slengt sammen veldig raskt kort tid før LSK-kampen, og ikke noe Stabæk Support har tatt inn noe varelager av. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kongen23 997 Del Skrevet 29. April 2020 Del Skrevet 29. April 2020 Mulig feil tråd, men prøver å finne svar her likevel. Jeg prøver å finne ut av hvilken draktstørrelse min sønn på 5 år skal, noe som i utgangspunktet bør være en smal sak... Brukeropplevelsen på macronstore re mildt sagt elendig der de oprererer uten produktbilder og størrelser ned i 5XS uten å gi noe informasjon om hvor stor/liten den størrelsen faktisk er. https://www.macronstore.no/stabæk/119779/stabæk-hjemmedrakt-barn Er det andre steder man kan finne ut av dette på nett, eller må jeg ta steget ut av døren og inn på Anton Sport? Noen som vet om Anton i det hele tatt selger barnedrakter? Setter pris på alle svar, og hvis noen kjenner noen i Macron så tar jeg gjerne en prat med vedkommende vedrørende forbedringer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 30. April 2020 Del Skrevet 30. April 2020 10 timer siden skrev Kongen23: Mulig feil tråd, men prøver å finne svar her likevel. Jeg prøver å finne ut av hvilken draktstørrelse min sønn på 5 år skal, noe som i utgangspunktet bør være en smal sak... Brukeropplevelsen på macronstore re mildt sagt elendig der de oprererer uten produktbilder og størrelser ned i 5XS uten å gi noe informasjon om hvor stor/liten den størrelsen faktisk er. https://www.macronstore.no/stabæk/119779/stabæk-hjemmedrakt-barn Er det andre steder man kan finne ut av dette på nett, eller må jeg ta steget ut av døren og inn på Anton Sport? Noen som vet om Anton i det hele tatt selger barnedrakter? Setter pris på alle svar, og hvis noen kjenner noen i Macron så tar jeg gjerne en prat med vedkommende vedrørende forbedringer. https://www.macronstore.no/størrelse Sjekk størrelsesguiden deres, kanskje det hjelper? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 1. Mai 2020 Del Skrevet 1. Mai 2020 På 29.4.2020 den 19.29 skrev Kongen23: Mulig feil tråd, men prøver å finne svar her likevel. Jeg prøver å finne ut av hvilken draktstørrelse min sønn på 5 år skal, noe som i utgangspunktet bør være en smal sak... Brukeropplevelsen på macronstore re mildt sagt elendig der de oprererer uten produktbilder og størrelser ned i 5XS uten å gi noe informasjon om hvor stor/liten den størrelsen faktisk er. https://www.macronstore.no/stabæk/119779/stabæk-hjemmedrakt-barn Er det andre steder man kan finne ut av dette på nett, eller må jeg ta steget ut av døren og inn på Anton Sport? Noen som vet om Anton i det hele tatt selger barnedrakter? Setter pris på alle svar, og hvis noen kjenner noen i Macron så tar jeg gjerne en prat med vedkommende vedrørende forbedringer. Den minste jeg fant på Anton fra Macron var 3XS, og den passer fint til min 4-åring (110/116). Har plass til en genser (kanskje en tynn) under også, hvis det skulle trengs. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 1. Mai 2020 Del Skrevet 1. Mai 2020 Håndsprit. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 1. Mai 2020 Del Skrevet 1. Mai 2020 Fyyy den skal ikke på hendene. Det er alkoholmisbruk 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 9. November 2020 Del Skrevet 9. November 2020 Hvorfor har verken klubb eller SS produsert opp munnbind med logo for salg? Ser nå at så og si samtlige andre lag og supportere i ES har det. Hva er status på dette hos SS? Dette burde være en selvfølge!! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 9. November 2020 Del Skrevet 9. November 2020 Fordi de må kastes etter bruk? Jeg kaster iallefall ikke klubblogoen i søpla. ikke liker jeg å spytte på klubblogoen heller 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 9. November 2020 Del Skrevet 9. November 2020 9 minutter siden skrev Hanse: Fordi de må kastes etter bruk? Jeg kaster iallefall ikke klubblogoen i søpla. ikke liker jeg å spytte på klubblogoen heller Selges vel stoffmunnbind som kan vaskes. At du ikke har kastet en eneste ting med klubblogoen på, nekter jeg faktisk å tro på. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå