Gå til innhold

Anbefalte innlegg

På 9.11.2020 den 10.32 skrev Hanse:

Fordi de må kastes etter bruk? Jeg kaster iallefall ikke klubblogoen i søpla. ikke liker jeg å spytte på klubblogoen heller

Expand  

Hva med vaskbare munnbind med tilhørende karbonfilter? Slike som andre klubber har... 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 9.11.2020 den 10.45 skrev nichb:

Hva med vaskbare munnbind med tilhørende karbonfilter? Slike som andre klubber har... 

Expand  

Vi sjekket litt mulighetene her i sommer, og like etter kom en nyhetssak om at man kunne bli straffet for å selge munnbind som ikke innehar diverse godkjenninger og sertifiseringer. Det anså vi at var noe for komplisert for SS å sette seg inn i, og vi lot det ligge.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 9.11.2020 den 14.54 skrev Posse:

Vi sjekket litt mulighetene her i sommer, og like etter kom en nyhetssak om at man kunne bli straffet for å selge munnbind som ikke innehar diverse godkjenninger og sertifiseringer. Det anså vi at var noe for komplisert for SS å sette seg inn i, og vi lot det ligge.

Expand  

Men vurderes det å se på saken på nytt da? Skjedd mye på alle fronter siden i sommer, masse godkjente produsenter nå og et enda større behov for munnbind enn i sommer.. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 9.11.2020 den 14.54 skrev Posse:

Expand  

Synes det var en god beslutning! ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 12.11.2020 den 10.24 skrev Buss1 Marius:

De se

De selger også munnbind i kiosken på stadion og den er åpen under jentenes kamp kommende søndag.

2 pizzastykker, en cola og et munnbind takk!! 

Expand  

Husk at Containerbutikken på Nadderud er åpen hver tirsdag ettermiddag. Der får dere også kjøpt munnbind. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 12.11.2020 den 21.34 skrev geirti:

Dette var jeg ikke klar over. Bra!

Burde ikke dette ligge i nettbutikken på hjemmesida?

Uansett, jeg kjøper 10 på chixas siste kamp på søndag, så er brandingen på plass ;)

Expand  

Det er bra! Men dette skal ikke være et tema. Dette vet jeg Stabæk har annonsert!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 5 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Hva er status vedr draktsalg? Skal kjøpe barnedrakt til nevøen min med navn bakpå.. Er jeg nødt til å bestille på Macron, eller er dette noe vi kan gjøre i butikken/container?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 8.2.2021 den 14.09 skrev joogs:

Hva er status vedr draktsalg? Skal kjøpe barnedrakt til nevøen min med navn bakpå.. Er jeg nødt til å bestille på Macron, eller er dette noe vi kan gjøre i butikken/container?

Expand  

Det må bestilles på nett 

https://stabak.macronstore.no/stabæk/119779/stabæk-hjemmedrakt-barn

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Hva synes du Stabækbutikken burde ta inn?
  • Opprett ny...