nichb 6 152 Del Skrevet 9. November 2020 Del Skrevet 9. November 2020 14 minutter siden skrev Hanse: Fordi de må kastes etter bruk? Jeg kaster iallefall ikke klubblogoen i søpla. ikke liker jeg å spytte på klubblogoen heller Hva med vaskbare munnbind med tilhørende karbonfilter? Slike som andre klubber har... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 9. November 2020 Del Skrevet 9. November 2020 Jeg hørte det var bestilt Stabækmunnbind. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 241 Del Skrevet 9. November 2020 Del Skrevet 9. November 2020 4 timer siden skrev nichb: Hva med vaskbare munnbind med tilhørende karbonfilter? Slike som andre klubber har... Vi sjekket litt mulighetene her i sommer, og like etter kom en nyhetssak om at man kunne bli straffet for å selge munnbind som ikke innehar diverse godkjenninger og sertifiseringer. Det anså vi at var noe for komplisert for SS å sette seg inn i, og vi lot det ligge. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 9. November 2020 Del Skrevet 9. November 2020 27 minutter siden skrev Posse: Vi sjekket litt mulighetene her i sommer, og like etter kom en nyhetssak om at man kunne bli straffet for å selge munnbind som ikke innehar diverse godkjenninger og sertifiseringer. Det anså vi at var noe for komplisert for SS å sette seg inn i, og vi lot det ligge. Men vurderes det å se på saken på nytt da? Skjedd mye på alle fronter siden i sommer, masse godkjente produsenter nå og et enda større behov for munnbind enn i sommer.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anette 238 Del Skrevet 9. November 2020 Del Skrevet 9. November 2020 Kan jo ta kontakt med Frisk/Asker og høre hvor de har kjøpt sine? De har tøy med logo på. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 9. November 2020 Del Skrevet 9. November 2020 Stabæk-butikken reklamerer med munnbind i konteinern som er åpen i morgen ettermiddag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
greatone 861 Del Skrevet 9. November 2020 Del Skrevet 9. November 2020 7 timer siden skrev Posse: Vi sjekket litt mulighetene her i sommer, og like etter kom en nyhetssak om at man kunne bli straffet for å selge munnbind som ikke innehar diverse godkjenninger og sertifiseringer. Det anså vi at var noe for komplisert for SS å sette seg inn i, og vi lot det ligge. Synes det var en god beslutning! ? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PKhelten 1 504 Del Skrevet 11. November 2020 Del Skrevet 11. November 2020 Kunne ikke finne annonsen det er snakk. Vet noen om det er flere igjen ved neste åpning? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 12. November 2020 Del Skrevet 12. November 2020 De se 10 timer siden skrev PKhelten: Kunne ikke finne annonsen det er snakk. Vet noen om det er flere igjen ved neste åpning? De selger også munnbind i kiosken på stadion og den er åpen under jentenes kamp kommende søndag. 2 pizzastykker, en cola og et munnbind takk!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet 12. November 2020 Del Skrevet 12. November 2020 Jeg har kreert og kjøpt mitt eget munnbind hos Vistaprint. Det er noe alle kan fikse selv her: https://www.vistaprint.no/munnbind/alle/tilpasset/ nb! kan være litt lang ventetid. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jon 3 099 Del Skrevet 12. November 2020 Del Skrevet 12. November 2020 7 timer siden skrev Buss1 Marius: De se De selger også munnbind i kiosken på stadion og den er åpen under jentenes kamp kommende søndag. 2 pizzastykker, en cola og et munnbind takk!! Husk at Containerbutikken på Nadderud er åpen hver tirsdag ettermiddag. Der får dere også kjøpt munnbind. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet 12. November 2020 Del Skrevet 12. November 2020 1 time siden skrev Jon: Husk at Containerbutikken på Nadderud er åpen hver tirsdag ettermiddag. Der får dere også kjøpt munnbind. Men er det «Stabæk munnbind» eller samme type munnbind som selges i dagligvarebutikker og apoteker? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jon 3 099 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. November 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. November 2020 21 minutter siden skrev guttensindet: Men er det «Stabæk munnbind» eller samme type munnbind som selges i dagligvarebutikker og apoteker? Se bildet under. 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 12. November 2020 Del Skrevet 12. November 2020 Har ikke sett noe av dette markedsført av klubben. På tide å spre ordet(munnbindet) og ikke viruset Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 12. November 2020 Del Skrevet 12. November 2020 2 timer siden skrev Jon: Se bildet under. Dette var jeg ikke klar over. Bra! Burde ikke dette ligge i nettbutikken på hjemmesida? Uansett, jeg kjøper 10 på chixas siste kamp på søndag, så er brandingen på plass 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
greatone 861 Del Skrevet 12. November 2020 Del Skrevet 12. November 2020 1 time siden skrev geirti: Dette var jeg ikke klar over. Bra! Burde ikke dette ligge i nettbutikken på hjemmesida? Uansett, jeg kjøper 10 på chixas siste kamp på søndag, så er brandingen på plass Det er bra! Men dette skal ikke være et tema. Dette vet jeg Stabæk har annonsert! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jon 3 099 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. November 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. November 2020 10 timer siden skrev geirti: Dette var jeg ikke klar over. Bra! Burde ikke dette ligge i nettbutikken på hjemmesida? Uansett, jeg kjøper 10 på chixas siste kamp på søndag, så er brandingen på plass Foreløpig har vi fått en ganske liten leveranse og mesteparten er delt ut til spillerne. Vi har derfor valgt å ikke legge den ut på nettbutikken foreløpig. Det kommer en ladning til om 1-2 uker hvor logoen er hvit og dermed litt mer synlig for de som ønsker det. 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 13. November 2020 Del Skrevet 13. November 2020 15 timer siden skrev greatone: Dette vet jeg Stabæk har annonsert! Hvor? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 241 Del Skrevet 19. November 2020 Del Skrevet 19. November 2020 Ref munnbind: https://www.nrk.no/norge/hvordan-vet-du-om-toymunnbindet-ditt-er-godkjent_-1.15247491 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 399 Del Skrevet 19. November 2020 Del Skrevet 19. November 2020 Blir det solgt noen i Stabækboden før match på lørdag? Skulle gjerne hatt et Stabækmunnbind. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gladlaksen 830 Del Skrevet 18. Desember 2020 Del Skrevet 18. Desember 2020 Hei, Tenkte å kjøpe noen julegaver. Når klokken er containeren åpen, i morgen? På forhånd, takk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 779 Del Skrevet 18. Desember 2020 Del Skrevet 18. Desember 2020 22 minutter siden skrev Gladlaksen: Hei, Tenkte å kjøpe noen julegaver. Når klokken er containeren åpen, i morgen? På forhånd, takk! I morgen holder vi åpent fra klokken 12:00 til klokken 15:00 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gladlaksen 830 Del Skrevet 18. Desember 2020 Del Skrevet 18. Desember 2020 10 minutter siden skrev gwestlund: I morgen holder vi åpent fra klokken 12:00 til klokken 15:00 Supert! Vi sees. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 761 Del Skrevet 18. Desember 2020 Del Skrevet 18. Desember 2020 2 timer siden skrev gwestlund: I morgen holder vi åpent fra klokken 12:00 til klokken 15:00 Siste mulighet for å hente bestilt øl i morgen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 241 Del Skrevet 18. Desember 2020 Del Skrevet 18. Desember 2020 12 minutter siden skrev rykkinn: Siste mulighet for å hente bestilt øl i morgen? Jeg skal hente mine, så møter vi motstand kan vi storme inngangen sammen 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Trusty 123 Del Skrevet 22. Desember 2020 Del Skrevet 22. Desember 2020 Syntes det hadde vært fett å få til crew necks i shopen. Kanskje noe ALA denne fra Ham Kam Ståle har på seg her. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 30. Desember 2020 Del Skrevet 30. Desember 2020 Skulle gjerne hatt et stb bandana skjerf til bikkja! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 8. Februar 2021 Del Skrevet 8. Februar 2021 Hva er status vedr draktsalg? Skal kjøpe barnedrakt til nevøen min med navn bakpå.. Er jeg nødt til å bestille på Macron, eller er dette noe vi kan gjøre i butikken/container? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 779 Del Skrevet 8. Februar 2021 Del Skrevet 8. Februar 2021 22 minutter siden skrev joogs: Hva er status vedr draktsalg? Skal kjøpe barnedrakt til nevøen min med navn bakpå.. Er jeg nødt til å bestille på Macron, eller er dette noe vi kan gjøre i butikken/container? Det må bestilles på nett https://stabak.macronstore.no/stabæk/119779/stabæk-hjemmedrakt-barn 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 8. Februar 2021 Del Skrevet 8. Februar 2021 Når kan man bestille årets drakt? Mener det var noe om det da jeg fornyet sesongkortet, men som vanlig så leser jeg ikke slikt så nøye ... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå