rykkinn 7 780 Del Skrevet 8. Februar 2021 Del Skrevet 8. Februar 2021 Kommer ny drakt før seriestart i år (endelig..) 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 15. August 2022 Del Skrevet 15. August 2022 Finnes det noe sted å kjøpe drakt til litt mindre barn? Finner kun 8-10 år på Unisport sine sider. Trenger 4-6 år Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 459 Del Skrevet 18. Desember 2022 Del Skrevet 18. Desember 2022 Dette er ikke Stabækbutikken, men Unisport. Er det flere som har opplevd at ordrene man har bestilt er blitt kansellert? Hatt store utfordringer med de, er det noen i klubben man kan kontakte for slike ting? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
zuza 553 Del Skrevet 18. Desember 2022 Del Skrevet 18. Desember 2022 35 minutter siden skrev Marandinho: Dette er ikke Stabækbutikken, men Unisport. Er det flere som har opplevd at ordrene man har bestilt er blitt kansellert? Hatt store utfordringer med de, er det noen i klubben man kan kontakte for slike ting? Har levert drakt i retur flere ganger da de har satt trykk feil sted på drakt og feil farger på trykk.. virker som det er flere som har hatt problemer med unisport 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 459 Del Skrevet 18. Desember 2022 Del Skrevet 18. Desember 2022 1 time siden skrev zuza: Har levert drakt i retur flere ganger da de har satt trykk feil sted på drakt og feil farger på trykk.. virker som det er flere som har hatt problemer med unisport Det er frustrerende😐 spesielt med drakt. Det er så essensielt. Skjedde meg en gang med Macron, men da fikk jeg beholde drakta som var feil, så sendte de ny i tillegg. Huff, ser andre anmeldelser fra andre kunder også nå på unisport🙈 virker som det er ett generelt problem. Uansett kjipt, selvom avtalen er bra for klubben. Får heller handle kun i container heretter på kampdag 🫡 så går pengene i det minste til klubben 🫡 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 18. Desember 2022 Del Skrevet 18. Desember 2022 12 minutter siden skrev Marandinho: Det er frustrerende😐 spesielt med drakt. Det er så essensielt. Skjedde meg en gang med Macron, men da fikk jeg beholde drakta som var feil, så sendte de ny i tillegg. Huff, ser andre anmeldelser fra andre kunder også nå på unisport🙈 virker som det er ett generelt problem. Uansett kjipt, selvom avtalen er bra for klubben. Får heller handle kun i container heretter på kampdag 🫡 så går pengene i det minste til klubben 🫡 Bestilte tre drakter med trykk hvor den ene var i barnestørrelse. Fikk beskjed om at den kunne de ikke trykke navn på, så kansellerte den. Etter purring fikk jeg pengene tilbake. Etterhvert dukket to drakter opp uten trykk. Fikk da beskjed om at de skulle sende to nye med trykk, og kunne returnere de jeg hadde. Deretter fikk jeg beskjed om at de ikke hadde den ene drakten (uten at det ble nevnt hvilken). Til slutt fikk jeg en drakt med trykk, men ikke noe mer melding om retur. Siden jeg heller ikke har fått refundert penger for drakten som de ikke kunne sende har jeg ikke følt behov for å returnere. Så har betalt for to drakter med trykk, og mottatt en med trykk, og to uten trykk. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersO94 44 Del Skrevet 18. Desember 2022 Del Skrevet 18. Desember 2022 3 timer siden skrev Marandinho: Dette er ikke Stabækbutikken, men Unisport. Er det flere som har opplevd at ordrene man har bestilt er blitt kansellert? Hatt store utfordringer med de, er det noen i klubben man kan kontakte for slike ting? Har vært i kontakt med klubben angående disse problemene. Selv hatt 3 runder med feiltrykket hjemmedrakt og 2 runder med feiltrykket bortedrakt. Der jeg spesifikt forklarte hvilke feil de hadde gjort og sendte drakten i retur. Fikk likeveil feiltrykkede drakter om og om igjen. Endte med å få telefon fra en representant for Unisport Norge som selv tok turen til Danmark for å finne ut hva faen de driver med. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morriz 1 105 Del Skrevet 19. Desember 2022 Del Skrevet 19. Desember 2022 13 timer siden skrev AndersO94: Endte med å få telefon fra en representant for Unisport Norge som selv tok turen til Danmark for å finne ut hva faen de driver med. Og hva hadde de drevet med? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 281 Del Skrevet 19. Desember 2022 Del Skrevet 19. Desember 2022 På 18.12.2022 den 19.43 skrev sexxes: Bestilte tre drakter med trykk hvor den ene var i barnestørrelse. Fikk beskjed om at den kunne de ikke trykke navn på, så kansellerte den. Etter purring fikk jeg pengene tilbake. Etterhvert dukket to drakter opp uten trykk. Fikk da beskjed om at de skulle sende to nye med trykk, og kunne returnere de jeg hadde. Deretter fikk jeg beskjed om at de ikke hadde den ene drakten (uten at det ble nevnt hvilken). Til slutt fikk jeg en drakt med trykk, men ikke noe mer melding om retur. Siden jeg heller ikke har fått refundert penger for drakten som de ikke kunne sende har jeg ikke følt behov for å returnere. Så har betalt for to drakter med trykk, og mottatt en med trykk, og to uten trykk. Har du en drakt uten trykk i barnestørrelse å selge? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 20. Desember 2022 Del Skrevet 20. Desember 2022 9 timer siden skrev Henrik: Har du en drakt uten trykk i barnestørrelse å selge? Nei dessverre. Barnedrakten var den jeg kansellerte, og fikk tilbake penger for. De tre andre var voksenstørrelser, og en er gitt bort. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 281 Del Skrevet 20. Desember 2022 Del Skrevet 20. Desember 2022 OK, takk! Utrolig synd at det ikke finnes drakter for salg i desember, håper noen i klubben får med seg dette. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 20. Desember 2022 Del Skrevet 20. Desember 2022 Kanskje det ikke er så genialt å outsource disse effektene likevel 😶 For min del brukte de 16 dager på å trykke en t-skjorte, og så 4 dager til på å levere den til Posten. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morriz 1 105 Del Skrevet 20. Desember 2022 Del Skrevet 20. Desember 2022 2 timer siden skrev Posse: Kanskje det ikke er så genialt å outsource disse effektene likevel 😶 For min del brukte de 16 dager på å trykke en t-skjorte, og så 4 dager til på å levere den til Posten. Ja og ikke bestill om sommeren da tar det enda lengre tid å få fyrt om trykkern tydeligvis Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 459 Del Skrevet 20. Desember 2022 Del Skrevet 20. Desember 2022 Men her må jo klubben på banen og bli informert. Hvem kan vi kontakte? Tror ikke klubben selv vil være kjent av at supportere ikke kan få kjøpt supporterutstyr. Dette må de få greie på💪 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersO94 44 Del Skrevet 23. Desember 2022 Del Skrevet 23. Desember 2022 På 19.12.2022 den 9.54 skrev Morriz: Og hva hadde de drevet med? DET vet jeg ikke, men mistenker trykkeriet ligger vegg i vegg med Carlsberg bryggeriet og de har fast lunsj der 🍻 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersO94 44 Del Skrevet 23. Desember 2022 Del Skrevet 23. Desember 2022 På 21.12.2022 den 0.25 skrev Marandinho: Men her må jo klubben på banen og bli informert. Hvem kan vi kontakte? Tror ikke klubben selv vil være kjent av at supportere ikke kan få kjøpt supporterutstyr. Dette må de få greie på💪 Har vært i kontakt med klubben som har tatt det videre med Unisport, jeg har også delt mine samt flere andres dårlige opplevelser med Unisport angående den jobben de har prestert å få til. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 703 Del Skrevet 14. Januar 2023 Del Skrevet 14. Januar 2023 Unisport har førsteoppslaget på tv2.no nå... https://www.tv2.no/nyheter/forbruker/syns-det-var-ganske-dritt/15422261/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter Westlye 710 Del Skrevet 3. Februar 2023 Del Skrevet 3. Februar 2023 Jeg har også opplevd mange komisk dårlige leveranser fra Unisport. Forklaringen har lenge vært dette bytte av lager. Nå er det derimot grunn til å være optimist. Varer bestilt på onsdag ble trykket igår og sendt idag. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 4. Februar 2023 Del Skrevet 4. Februar 2023 Men dere, nå skal vi finne på nye effekter vi tar inn i vår mye mer pålitelige SS-butikk! Vi håper å ha et salg på første hjemmekamp med mye nytt. Hva ønskes? 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 486 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Februar 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Februar 2023 1 time siden skrev Posse: Men dere, nå skal vi finne på nye effekter vi tar inn i vår mye mer pålitelige SS-butikk! Vi håper å ha et salg på første hjemmekamp med mye nytt. Hva ønskes? Uten tvil ett skikkelig kaffe krus! Reklame på jobb. 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 780 Del Skrevet 4. Februar 2023 Del Skrevet 4. Februar 2023 1 time siden skrev Posse: Men dere, nå skal vi finne på nye effekter vi tar inn i vår mye mer pålitelige SS-butikk! Vi håper å ha et salg på første hjemmekamp med mye nytt. Hva ønskes? Promotere utover sesongen for å få solgt de nye t-skjortene! ☀️ Hadde vært fett med et felt med flere folk med Stabæk motiv på t-skjortene. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
a-town 220 Del Skrevet 4. Februar 2023 Del Skrevet 4. Februar 2023 Dette trykket er sykt! Hadde vært kult med noe mer av det. Bedre t-skjorte i tykkere stoff, og gensere hadde også vært noe! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 427 Del Skrevet 4. Februar 2023 Del Skrevet 4. Februar 2023 1 time siden skrev a-town: Dette trykket er sykt! Hadde vært kult med noe mer av det. Bedre t-skjorte i tykkere stoff, og gensere hadde også vært noe! T-skjorter, gensere m.m. Men som a-town sier. Lag det på skikkelige klær. Betaler heller mer for noe som er av bra kvalitet. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 4. Februar 2023 Del Skrevet 4. Februar 2023 https://www.star-fashionshop.com/collections/eliteserien-og-obos-ligaen-sneakers-sko-1/products/winsg4183 Any takers? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 703 Del Skrevet 4. Februar 2023 Del Skrevet 4. Februar 2023 https://dinside.dagbladet.no/okonomi/advarer-ren-svindel/78363945 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 4. Februar 2023 Del Skrevet 4. Februar 2023 Man fortjener nesten å bli svindlet hvis man bestiller så stygge sko... 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 427 Del Skrevet 4. Februar 2023 Del Skrevet 4. Februar 2023 3 timer siden skrev ErikErik: https://www.star-fashionshop.com/collections/eliteserien-og-obos-ligaen-sneakers-sko-1/products/winsg4183 Any takers? Hell no! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 5. Februar 2023 Del Skrevet 5. Februar 2023 Ikke rart det går an å selge cheap ass Kinakopier når eliteserieklubber klarer å lage slike drakter: 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
YoungFishCostaFortune 101 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Februar 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Februar 2023 Jeg ønsker meg en Stabæk sykkeltrøye som ser ut som en drakt med ett grønt erme. På min vei til jobb hender det en sjelden gang at jeg ser folk sykle i Stabæk drakt og da blir jeg glad. En ordentlig sykkeltrøye som ser ut som en drakt hadde vært kult! Det grønne ermet passer fint til en sykkeltrøye. Foreslo det for klubben i fjor, men de mente at interessen ikke ville være stor nok. Det kan sikkert være riktig, men jeg prøver med forslaget her. «Designet» et kjapt eksempel på spized.com. Kan sikkert gjøres finere, for eksempel flere striper, også logo naturligvis. 23 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 703 Del Skrevet 6. Februar 2023 Del Skrevet 6. Februar 2023 Alternativt fra Castelli. 77 Euro pr stk ved bestilling av minst 10. Ser ut som det er noen hundrelapper mer om de bestilles fra Norge. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå