Gå til innhold

Hva synes du Stabækbutikken burde ta inn?

Posse
 Del

Anbefalte innlegg

39 minutter siden skrev odd:

Alternativt fra Castelli.

77 Euro pr stk ved bestilling av minst 10. Ser ut som det er noen hundrelapper mer om de bestilles fra Norge.

image_2023-02-06_185639385.png

image_2023-02-06_185653242.png

image_2023-02-06_185705860.png

Jeg tar en! 😉

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tviler vel på at det er mange som er interessert i de sykkeltrøyene. For Support å kjøpe inn et lager virker som en sikkert tapsprosjekt. De som evt vil ha Castelli kan jo sende meg en melding, så teller vi opp om en ukes tid eller to.

Utgangspunktet er nok en ganske basic utgave fra Castelli:

https://www.sigmasports.com/item/Castelli/Squadra-Short-Sleeve-Jersey/TB6Q

Også mulig å bestille helt ned til enkelteksemplarer, men da er vi oppe på 108€ pr trøye i Tyskland. Tror det var nærmere 1500 i Norge.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 6.2.2023 den 22.07 skrev odd:

Tviler vel på at det er mange som er interessert i de sykkeltrøyene. For Support å kjøpe inn et lager virker som en sikkert tapsprosjekt. De som evt vil ha Castelli kan jo sende meg en melding, så teller vi opp om en ukes tid eller to.

Utgangspunktet er nok en ganske basic utgave fra Castelli:

https://www.sigmasports.com/item/Castelli/Squadra-Short-Sleeve-Jersey/TB6Q

Også mulig å bestille helt ned til enkelteksemplarer, men da er vi oppe på 108€ pr trøye i Tyskland. Tror det var nærmere 1500 i Norge.

Flott at du tar initiativ til å bestille! Jeg er selvfølgelig med på det. Må alle trøyene være i samme størrelse for at man skal få kvantumsrabatt? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 timer siden skrev nichb:

Gjerne en hvit penskjorte med et lite og delikat SS logo på venstre side.

Du tenker på de skjortene som Jens bestilte 1000 stk av i 2008? Vi måtte nok kaste de aller, aller fleste av dem dessverre... @odd, si ifra om du ønsker vi skal promotere sykkeltrøyeaksjonen din i neste nyhetsbrev så flere enn de på forumet får det med seg :) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Listen så langt

1. Odd
  2. Kihl
  3. Hanse
  4. YoungFishCostaFortune
  5. Bendel
  6. Blaasoldat
  7. Jævla islendingen
  8. Guttensindet

Blir vi 10+ er prisene 1100 kroner om vi bestiller i Norge, 77 Euro om jeg bestiller dem i Tyskland og tar med hjem.. 

Det meldes opp til 8 uker leveringstid, mulig det passer med en tur hjemover i mai. @Posse noen deadline for å sende med info? Burde sjekke om det er noen detaljer å shape opp.

Generelt: Masse muligheter til å legge på logoer og tekst her og der. Jeg har lagt til minst mulig. Logo på brystet, "alltid.uansett" i nakken, logo + 1998 2008 på ryggen. Fra bildene jeg først postet, tror jeg nakketeksten bør ned i mindre font, evt helt bort (evt kan fjerne årstallene og plassert teksten der). Logoen på ryggen er med under sterk tvil.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det vil være nok til å lokke inn den siste for å nå minumumsantallet, kan jeg la noen overta gleden av å bli høytrykksspylt. Med litt flaks fyller Posse den med gammelt juleøl også?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 10.2.2023 den 19.29 skrev odd:

Hvis det vil være nok til å lokke inn den siste for å nå minumumsantallet, kan jeg la noen overta gleden av å bli høytrykksspylt. Med litt flaks fyller Posse den med gammelt juleøl også?

Står over høytrykksspylingen, men slenger meg med på denne!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
  • 6 måneder senere...

Siden vi har gjort det til en lei vane å ha adventskamper på et stadion som på de kaldeste kveldene får frysebokser til å fremstå som kremasjonsovner, kan vi ta en ny runde på fleecepledd med logo?

Jeg er for gammel til å være hoppende og synge for å holde varmen :D 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Hva synes du Stabækbutikken burde ta inn?
  • Opprett ny...