kihl 184 Del Skrevet 6. Februar 2023 Del Skrevet 6. Februar 2023 39 minutter siden skrev odd: Alternativt fra Castelli. 77 Euro pr stk ved bestilling av minst 10. Ser ut som det er noen hundrelapper mer om de bestilles fra Norge. Jeg tar en! 😉 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 6. Februar 2023 Del Skrevet 6. Februar 2023 Tviler vel på at det er mange som er interessert i de sykkeltrøyene. For Support å kjøpe inn et lager virker som en sikkert tapsprosjekt. De som evt vil ha Castelli kan jo sende meg en melding, så teller vi opp om en ukes tid eller to. Utgangspunktet er nok en ganske basic utgave fra Castelli: https://www.sigmasports.com/item/Castelli/Squadra-Short-Sleeve-Jersey/TB6Q Også mulig å bestille helt ned til enkelteksemplarer, men da er vi oppe på 108€ pr trøye i Tyskland. Tror det var nærmere 1500 i Norge. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 821 Del Skrevet 7. Februar 2023 Del Skrevet 7. Februar 2023 Jeg er keen på en om det blir en akseptabel pris Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 097 Del Skrevet 7. Februar 2023 Del Skrevet 7. Februar 2023 Vi lodder ut en Kärcher høyttrykkspyler om dere sykler til kamp i disse 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 124 Del Skrevet 7. Februar 2023 Del Skrevet 7. Februar 2023 Hvis odd sykler til kamp fra Tyskland med den trøya synes jeg Support bør spandere en høytrykksspyler. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 227 Del Skrevet 7. Februar 2023 Del Skrevet 7. Februar 2023 24 minutter siden skrev Ace: Hvis odd sykler til kamp fra Tyskland med den trøya synes jeg Support bør spandere en høytrykksspyler. Vi kan i det minste spyle han utenfor stadion før kampen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
YoungFishCostaFortune 101 Del Skrevet 7. Februar 2023 Del Skrevet 7. Februar 2023 På 6.2.2023 den 22.07 skrev odd: Tviler vel på at det er mange som er interessert i de sykkeltrøyene. For Support å kjøpe inn et lager virker som en sikkert tapsprosjekt. De som evt vil ha Castelli kan jo sende meg en melding, så teller vi opp om en ukes tid eller to. Utgangspunktet er nok en ganske basic utgave fra Castelli: https://www.sigmasports.com/item/Castelli/Squadra-Short-Sleeve-Jersey/TB6Q Også mulig å bestille helt ned til enkelteksemplarer, men da er vi oppe på 108€ pr trøye i Tyskland. Tror det var nærmere 1500 i Norge. Flott at du tar initiativ til å bestille! Jeg er selvfølgelig med på det. Må alle trøyene være i samme størrelse for at man skal få kvantumsrabatt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 8. Februar 2023 Del Skrevet 8. Februar 2023 Ser ut som det kan mikses størrelser, men det er en egen damemodell som nok ikke kan mikses med herremodellen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendel 136 Del Skrevet 9. Februar 2023 Del Skrevet 9. Februar 2023 Jeg er også interessert i sykkeltrøya 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 9. Februar 2023 Del Skrevet 9. Februar 2023 Jeg også! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 9. Februar 2023 Del Skrevet 9. Februar 2023 Gjerne en hvit penskjorte med et lite og delikat SS logo på venstre side. Et par slippers hadde funka fjell også! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morriz 1 105 Del Skrevet 9. Februar 2023 Del Skrevet 9. Februar 2023 Akkurat nå skrev nichb: Gjerne en hvit penskjorte med et lite og delikat SS logo på venstre side. Et par slippers hadde funka fjell også! Slippers hadde vært noe! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 097 Del Skrevet 9. Februar 2023 Del Skrevet 9. Februar 2023 2 timer siden skrev nichb: Gjerne en hvit penskjorte med et lite og delikat SS logo på venstre side. Du tenker på de skjortene som Jens bestilte 1000 stk av i 2008? Vi måtte nok kaste de aller, aller fleste av dem dessverre... @odd, si ifra om du ønsker vi skal promotere sykkeltrøyeaksjonen din i neste nyhetsbrev så flere enn de på forumet får det med seg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 500 Del Skrevet 9. Februar 2023 Del Skrevet 9. Februar 2023 Tar glatt en sykkeltrøye! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 097 Del Skrevet 9. Februar 2023 Del Skrevet 9. Februar 2023 53 minutter siden skrev Dan the man: STABEKK ØL. Trenger til samlinga Jeg har 3 kasser utgått Stabækgutt Juleøl hvis du har plass Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dan the man 171 Del Skrevet 9. Februar 2023 Del Skrevet 9. Februar 2023 38 minutter siden skrev Posse: Jeg har 3 kasser utgått Stabækgutt Juleøl hvis du har plass ja, veldig gjerne Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 643 Del Skrevet 9. Februar 2023 Del Skrevet 9. Februar 2023 2 timer siden skrev Posse: Jeg har 3 kasser utgått Stabækgutt Juleøl hvis du har plass Ta de med på bussturen til Molde away! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 708 Del Skrevet 10. Februar 2023 Del Skrevet 10. Februar 2023 20 timer siden skrev enda en jævla islending: Tar glatt en sykkeltrøye! Henger meg på den Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 10. Februar 2023 Del Skrevet 10. Februar 2023 Listen så langt Odd Kihl Hanse YoungFishCostaFortune Bendel Blaasoldat Jævla islendingen Guttensindet Blir vi 10+ er prisene 1100 kroner om vi bestiller i Norge, 77 Euro om jeg bestiller dem i Tyskland og tar med hjem.. Det meldes opp til 8 uker leveringstid, mulig det passer med en tur hjemover i mai. @Posse noen deadline for å sende med info? Burde sjekke om det er noen detaljer å shape opp. Generelt: Masse muligheter til å legge på logoer og tekst her og der. Jeg har lagt til minst mulig. Logo på brystet, "alltid.uansett" i nakken, logo + 1998 2008 på ryggen. Fra bildene jeg først postet, tror jeg nakketeksten bør ned i mindre font, evt helt bort (evt kan fjerne årstallene og plassert teksten der). Logoen på ryggen er med under sterk tvil. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 10. Februar 2023 Del Skrevet 10. Februar 2023 Hvis det vil være nok til å lokke inn den siste for å nå minumumsantallet, kan jeg la noen overta gleden av å bli høytrykksspylt. Med litt flaks fyller Posse den med gammelt juleøl også? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 500 Del Skrevet 13. Februar 2023 Del Skrevet 13. Februar 2023 Jeg kan godt vente litt på få dem håndimortert fra Tyskland om det gjør dem 300 kroner billigere. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza 357 Del Skrevet 13. Februar 2023 Del Skrevet 13. Februar 2023 På 10.2.2023 den 19.29 skrev odd: Hvis det vil være nok til å lokke inn den siste for å nå minumumsantallet, kan jeg la noen overta gleden av å bli høytrykksspylt. Med litt flaks fyller Posse den med gammelt juleøl også? Står over høytrykksspylingen, men slenger meg med på denne! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 16. Mai 2023 Del Skrevet 16. Mai 2023 La merke til Versity capsen til LB IDag! Noen som vet om den er custom made eller om den er til salgs i butikken? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 135 Del Skrevet 25. November 2023 Del Skrevet 25. November 2023 Siden vi har gjort det til en lei vane å ha adventskamper på et stadion som på de kaldeste kveldene får frysebokser til å fremstå som kremasjonsovner, kan vi ta en ny runde på fleecepledd med logo? Jeg er for gammel til å være hoppende og synge for å holde varmen 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 241 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. Desember 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. Desember 2023 I disse tider savner jeg en schtøgg julegenser fra $$. 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Trusty 123 Del Skrevet 16. Desember 2023 Del Skrevet 16. Desember 2023 Er det planer om å få fleece-vestene tilbake på nettsiden? Er det eventuelt mulig å kjøpe de fra utsalget på Nadderud? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 131 Del Skrevet 16. Desember 2023 Del Skrevet 16. Desember 2023 Nå er vi ikke så opptatt av hva, som av hvem. Hvem synes du Stabækbutikken skal ta inn? (driver å vorser til et julebord) 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 389 Del Skrevet 16. Desember 2023 Del Skrevet 16. Desember 2023 Hva med hvor mye skal mbh innta? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 326 Del Skrevet 16. Desember 2023 Del Skrevet 16. Desember 2023 1 time siden skrev mbh: Nå er vi ikke så opptatt av hva, som av hvem. Hvem synes du Stabækbutikken skal ta inn? (driver å vorser til et julebord) Menneskehandel? Spillere eller annet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 643 Del Skrevet 24. Desember 2023 Del Skrevet 24. Desember 2023 Stabæk Julestrømpe! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå