Gå til innhold

Anbefalte innlegg

2 minutter siden skrev Marandinho:

Joda, bortedrakt her: https://www.unisportstore.no/fotballdrakter/stabaek-bortedrakt-obosligaen-2024-barn/355513/

Men hjemmedrakten derimot er det best å kjøpe i containeren på stadion. Ligger ikke ute per nå

Er den i konteineren? Vet du i hvor små størrelser?

Flaut av Unisport å ikke ha den tilgjengelig!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

18 minutter siden skrev Marandinho:

Joda, bortedrakt her: https://www.unisportstore.no/fotballdrakter/stabaek-bortedrakt-obosligaen-2024-barn/355513/

Men hjemmedrakten derimot er det best å kjøpe i containeren på stadion. Ligger ikke ute per nå

Men medium er nok litt for stor, de skal vel egentlig finnes i XS og S også?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

24 minutter siden skrev blaasoldat:

Er den i konteineren? Vet du i hvor små størrelser?

Flaut av Unisport å ikke ha den tilgjengelig!

Ja så den i dag. Men så dessverre ikke størrelsene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kjører på med to nye t-skjorter! Disse selges på 16. mai-kampen! Er kun 30 av hvert design, så førstemann til mølla! Er også noen få igjen av «stb on tour» t-skjortene som ble solgt i Moss. Disse blir også tilgjengelig i morgen! 

Stabæk support story t-skjorte.png

STB story t-skjorte.png

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden klistremerker har fått sin renessanse, vil jeg gjerne slå et slag for glansbilder. Jeg klarer ikke forestille meg at ikke det ville blitt særdeles populært. I tillegg til at jeg ikke har hørt om så mange andre som har den typen effekter (ennå).

Vad tycker ni?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På varme mai-dager skulle jeg gjerne skiftet ut polyester-skjerfet med Stabæk silkeskjerf! 

Vi er Stabæk fra Bærum liksom.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

18 minutter siden skrev Kongen23:

På varme mai-dager skulle jeg gjerne skiftet ut polyester-skjerfet med Stabæk silkeskjerf! 

Vi er Stabæk fra Bærum liksom.

Hva med kravatt? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev Latmann:

Det blir ikke like casual som silkeskjerf

Jo da, med de rette grepene, så. Dette høres nok for noen i overkant vovet ut, men om du lar vesten ligge og øverste skjorteknapp være åpen oppnår du en svært uformell stil, nærmest bohemsk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

6 timer siden skrev Nøfyse:

Jo da, med de rette grepene, så. Dette høres nok for noen i overkant vovet ut, men om du lar vesten ligge og øverste skjorteknapp være åpen oppnår du en svært uformell stil, nærmest bohemsk.

😂 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

7 timer siden skrev Nøfyse:

Hva er dette Bohemsk? Høres litt vel Vålerengen ut

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På tide med litt mer påfyll i shoppen. Det har nå i går blitt bestilt inn 3 helt nye skjerf og 14 000 stickers med både helt nye og gamle motiver. Tipper alt dette er klar for salg om en måneds tid ca. Er på saken ang nye capser også.

Noe annet folket ønsker at vi kan eventuelt selge i containeren?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

36 minutter siden skrev rykkinn:

På tide med litt mer påfyll i shoppen. Det har nå i går blitt bestilt inn 3 helt nye skjerf og 14 000 stickers med både helt nye og gamle motiver. Tipper alt dette er klar for salg om en måneds tid ca. Er på saken ang nye capser også.

Noe annet folket ønsker at vi kan eventuelt selge i containeren?

Ølglass 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

T-skjorter og gensere i barnestørrelser, fra 104 og oppover. 

Selv om det en risiko å sitte med et varelager, tror jeg barnestørrelser vil gå jevnt og trutt, særlig når klubben ikke har noe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev Posse:

Vi jobber med å skaffe en egen varmepresse for å trykke klær i containeren, og da kan vi helt sikkert også inkludere barneklær når vi kjøper selve plaggene 😊

Please ta inn Kronenburg-T-skjorter🥰

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

På 14.3.2024 den 20.52 skrev Jørg1:

Det er bestilt inn kaffekopper nå, som er til salgs i containeren første hjemmekamp! 

Om dere vurderer å oppgradere kaffekoppene: få logo/alltid uansett på motsatt side også! Slik at den vises til alle når du drikker din kaffe! Nå er den siden ut mot folket helt hvit (om du ikke er venstrehendt, da vender den rett vei)!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev Mr. Diamond:

Vet ikke hvor bildet er tatt, men de selger dette hos Kiwi på Bekkestua.

Selges på Mega også.  De har dem på stativ som du ikke kan unngå å se, når du går mot avdelingen for edle dråper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Hva synes du Stabækbutikken burde ta inn?
  • Opprett ny...