Posse 21 252 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. Januar 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. Januar 2015 Hei dere. Jeg har vært i kontakt med Aftenposten angående en ny greie de skal starte opp. Foreløpig heter dette Aftenposten Supporter, der det er tenkt at supportere skal kunne skrive innhold, og kanskje til og med fikse bilder og video dersom man er kompetent med slikt. Dette er ubetalt arbeid, men med en del fordeler: Man kan skrive innhold om egen klubb og få det publisert i Aftenpostens plattformer, og jo bedre jobb man gjør, jo flere legger merke til og leser det - er man flink får man kanskje forsida? Man får delta i et journalistisk miljø, får nyttige tips fra redaksjonen og døra står mer på gløtt inn til journalistyrket i denne sammenhengen enn i veldig mange andre. Man kan treffe publikum vesentlig bredere enn å skrive det samme innholdet for Stabak.no. Dessverre, kan man kanskje si, men i denne omgang får vi fokusere på mulighetene. Vi har en kjempefordel i at vi er en liten, men spennende klubb der det er mange små historier og samtidig store personligheter vi kan portrettere. Jeg kommer sikkert til å supplere med bilder og kanskje en del tekst, og jeg lurer på om det er flere skrivedyktige folk der ute som kan tenke seg å delta. Jeg vet om et par som kanskje burde vise interesse.. Du kan ha en journalistspire i magen eller bare være en forumnisse. Innholdet kan skrives med supporterpenn sålenge man holder seg innafor visse etiske retningslinjer. Takers? PM eller posse@stabaek.no 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BjørnC 249 Del Skrevet 17. Januar 2015 Del Skrevet 17. Januar 2015 Kan da alltids ta noen bilder 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 24. Februar 2015 Del Skrevet 24. Februar 2015 Dere som sendte meg PM og evt nye interesserte, kan dere sende mail til kjetil.flygind@aftenposten.no med kontaktinformasjonen deres? Blir bra det her Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå