Posse 21 092 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Januar 2015 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Januar 2015 (endret) Jah, er vel ikke så mye mer å si for min del... Bare å booke møterom med projektor. Endret 20. Januar 2015 av Posse 35 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 20. Januar 2015 Del Skrevet 20. Januar 2015 Jah, er vet ikke så mye mer å si for min del... Bare å booke møterom med projektor. Fantastisk. Regner med at du blir en god kanditat til Årets Stabækgutt på årsfesten senere i høst. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 092 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Januar 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Januar 2015 Husk at vi er to brødre om dette 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nephilim13 41 Del Skrevet 20. Januar 2015 Del Skrevet 20. Januar 2015 Super smuth tiltak med live stream fra kamper som spilles i arbeidstiden. Håper det er greit at jeg deler bildet / informasjonen på face? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 092 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Januar 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Januar 2015 Del med så mange dere vil, jo flere som ser jo bedre. Vi kommer til å streame i noe høyere kvalitet denne gangen, og vi har også et par andre forbedringer. 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 20. Januar 2015 Del Skrevet 20. Januar 2015 Sorry - men litt redd for resultatet i denne kampen .. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 20. Januar 2015 Del Skrevet 20. Januar 2015 Sorry - men litt redd for resultatet i denne kampen ..Sorry, men resultatet er vel ikke det viktigste i denne kampen, selv om Bærum gjerne skal knuses. Blir vel sikkert mye av det samme som mot Follo, der mange spillere testes og det blir rulleringer. Håper at Timmi får sjansen denne kampen. Syns jeg så han varme opp lenge under forrige kamp mot follo. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 449 Del Skrevet 20. Januar 2015 Del Skrevet 20. Januar 2015 Jeg kommer! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 20. Januar 2015 Del Skrevet 20. Januar 2015 Sorry - men litt redd for resultatet i denne kampen ..Sorry, men resultatet er vel ikke det viktigste i denne kampen, selv om Bærum gjerne skal knuses.Blir vel sikkert mye av det samme som mot Follo, der mange spillere testes og det blir rulleringer. Håper at Timmi får sjansen denne kampen. Syns jeg så han varme opp lenge under forrige kamp mot follo. Han var ikke med i kamptroppen mot follo. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 20. Januar 2015 Del Skrevet 20. Januar 2015 Husk at vi er to brødre om dette Ja hvor har det blitt av Alltidblaa på forumet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
O store 335 Del Skrevet 21. Januar 2015 (endret) Del Skrevet 21. Januar 2015 (endret) Jah, er vel ikke så mye mer å si for min del... Bare å booke møterom med projektor. Vil det funke p se på mobil? Endret 21. Januar 2015 av Slum Fikset quote Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 21. Januar 2015 Del Skrevet 21. Januar 2015 Vil det funke p se på mobil? Det fungerte utmerket mot Follo, så ja. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 092 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Januar 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Januar 2015 Vi har inngått samarbeid med Budstikka, og de vil kommentere sendinga vår - samt bygge inn streamen på deres sider. 48 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 21. Januar 2015 Del Skrevet 21. Januar 2015 Vi har inngått samarbeid med Budstikka, og de vil kommentere sendinga vår - samt bygge inn streamen på deres sider. Fantastisk. Håper dette genererer i mange nye medlemmer. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 141 Del Skrevet 21. Januar 2015 Del Skrevet 21. Januar 2015 Fantastisk! Prøv å få frem at man må melde seg i videovinduet, slik at det kommer på Budstikka også. Utrolig bra jobbet, Posse og Håkon! Herlig å se hva dere får til med begrensede ressurser. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 21. Januar 2015 Del Skrevet 21. Januar 2015 Ser ut som dere klarer alt av utfordringer. Da gir jeg dere en ny utfordring, overtal Arne Scheie til å kommentere neste match. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 092 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Januar 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Januar 2015 Fantastisk! Prøv å få frem at man må melde seg i videovinduet, slik at det kommer på Budstikka også. Utrolig bra jobbet, Posse og Håkon! Herlig å se hva dere får til med begrensede ressurser. Jeg har laget grafikk i 2 dager. Det blir helt klart oppfordringer om både medlemskap og SMS til tifofondet før, under og etter kampen Denne gangen skal dere få kampur også. Det blir jo liksom ikke match uten ur i en eller annen form... 25 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 053 Del Skrevet 21. Januar 2015 Del Skrevet 21. Januar 2015 Ser ut som dere klarer alt av utfordringer. Da gir jeg dere en ny utfordring, overtal Arne Scheie til å kommentere neste match.Da ser jeg heller på sjakk med Lahlum som kommentator ass.. Scheie bør holde seg til vinteridrett! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Egil 801 Del Skrevet 21. Januar 2015 Del Skrevet 21. Januar 2015 Jeg likte joken Norris! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 21. Januar 2015 Del Skrevet 21. Januar 2015 Ser ut som dere klarer alt av utfordringer. Da gir jeg dere en ny utfordring, overtal Arne Scheie til å kommentere neste match.Da ser jeg heller på sjakk med Lahlum som kommentator ass.. Scheie bør holde seg til vinteridrett! Scheie bør holde seg unna alt av kommentatorjobber, det er noen år sia han var kvalifisert. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 449 Del Skrevet 21. Januar 2015 Del Skrevet 21. Januar 2015 50,- kroner for billett.... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 497 Del Skrevet 21. Januar 2015 Del Skrevet 21. Januar 2015 50,- kroner for billett....Jeg vurderte å ta fri et par timer og se kampen live, men nå blir det heller AlltidPosseBlaa's live-sending. Ikke så interessert i å betale for en treningskamp. Hadde det vært gratis, hadde jeg mest sannsynlig lagt igjen mer enn 50 kroner i kiosken. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 449 Del Skrevet 21. Januar 2015 Del Skrevet 21. Januar 2015 Skjønner ikke hvorfor kampen begynner så tidlig.. slutter ikke på skolen før 14:30, men jeg rekker 2 omgang!! Forza STB 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 924 Del Skrevet 21. Januar 2015 Del Skrevet 21. Januar 2015 Det syns jeg er gyldig grunn, Peter! Kos deg på kamp! Jeg derimot setter anmerkning på meg selv for å ha flyttet til Trondheim og takker som faen for eduroam og streamingen! Fantastisk initiativ! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 21. Januar 2015 Del Skrevet 21. Januar 2015 Flekken bør vel klare å kreke seg bort til Kadda. Fryser i grønn parkas dersom noen vil si hei. Mulig jeg kan ordne hyggelige priser på Prammen dersom noen er hypp på debrief etter kampen. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ingo 8 395 Del Skrevet 22. Januar 2015 Del Skrevet 22. Januar 2015 Utrolig bra, gutter. Fy fader hva dere får til. Dette skaper energi, forvetning og trøkk rundt alt vi holder på. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 22. Januar 2015 Del Skrevet 22. Januar 2015 Dette er Sandboe-brødrene på sitt beste! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 942 Del Skrevet 22. Januar 2015 (endret) Del Skrevet 22. Januar 2015 (endret) EDIT: Ur.. Endret 22. Januar 2015 av duckster 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PKhelten 1 495 Del Skrevet 22. Januar 2015 Del Skrevet 22. Januar 2015 Tenk hva de kunne fått til om de hadde fått betalt for jobben de gjør! Men det er det noen andre som får... 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 092 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Januar 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Januar 2015 Budstikka trakk seg faktisk. Det var noen oppe i systemet der som mente at dersom de skulle være med på noe slikt, skulle de fikse det selv. Personen jeg snakket med ga inntrykk av at han syntes sendinga ser veldig lovende ut, så det er vel tatt en avgjørelse oppe i redaksjonen et sted. Det jeg kan anta er at de ikke er komfortable med å delta i noe som promoterer Stabæk så mye som det gjør, i et lokaloppgjør mot Bærum. Men det driter jo vi i, vi sender uansett 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå