Gå til innhold

Bærum - Stabæk, fredag 23.01.2015

Posse
 Del

Anbefalte innlegg

Budstikka trakk seg faktisk. Det var noen oppe i systemet der som mente at dersom de skulle være med på noe slikt, skulle de fikse det selv.

Personen jeg snakket med ga inntrykk av at han syntes sendinga ser veldig lovende ut, så det er vel tatt en avgjørelse oppe i redaksjonen et sted. Det jeg kan anta er at de ikke er komfortable med å delta i noe som promoterer Stabæk så mye som det gjør, i et lokaloppgjør mot Bærum.

Men det driter jo vi i, vi sender uansett :)

Haha, tipper det ikke blir mange som vil følge med på den CoveritLive-oppdateringen til Budstikka.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Budstikka trakk seg faktisk. Det var noen oppe i systemet der som mente at dersom de skulle være med på noe slikt, skulle de fikse det selv.

Personen jeg snakket med ga inntrykk av at han syntes sendinga ser veldig lovende ut, så det er vel tatt en avgjørelse oppe i redaksjonen et sted. Det jeg kan anta er at de ikke er komfortable med å delta i noe som promoterer Stabæk så mye som det gjør, i et lokaloppgjør mot Bærum.

Men det driter jo vi i, vi sender uansett :)

Haha, tipper det ikke blir mange som vil følge med på den CoveritLive-oppdateringen til Budstikka.

Antakelig ikke så mange dersom folk kommenterer i CoveritLive at den sendes live hos oss, nei.

Men igjen, det er ikke noe drama for vår del. Jeg kan på sett og vis skjønne at Budstikka vil unngå mas fra feks Bærum om at de deltar i en partisk sending.

Så er det jo jammen bra at vi veit hva vi driver med og leverer en bra sending uansett og uavhengig av hva noen andre i hele verden synes :)

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her syns jeg Budstikka gjør rett valg. Selv om de ikke har vært/er flinke til å promotere Stabæk, er det ikke riktig at de skal være med å "heie" på Stabæk i en kamp mot Bærum. Budstikka bør være nøytral i forhold til begge lag, og dra fram det positive (og negative, uten å pisse på folks føtter) både i Stabæk og i Bærum.

Men de bør klare å skrive utfyllende artikler etter kampen - om begge lag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva driver medieavdelingen med? Er det ikke nå i disse tider de burde pushe ut meldinger om klubben og kommende kamper for å skape blest og få folk til å kjøpe sesongkort? Er vi ikke helt avhening av det? Hvertfall nå som det virker som vi sliter økonomisk..

På facebook siden vår er det med tanke på kampen i dag bare opprettet et jævla arrangement hvor det er 7 personer som står at de er "attending".. Det er nesten 16 000 mulige sesongkortkjøpere som følger den siden, publiser litt info og saker, skap litt blest for faen!

Og forresten Posse, du er gud!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Budstikka har nå dukket opp i tårnet i Sandvika, og de skal streame kampen. Det er lite poeng i at vi skal stå og sende to like streamer, poenget med vår stream var at folk skulle få se kampen. Vi pakker derfor ned igjen og henviser til Budstikkas stream.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra at de promoterer at de streamer da... "alle" vet at SS streamer, ingen vet at Budstikka gjør det, og budstikka sier ikke noe om at de skal streame på sidene sine.

Snakk om å stikker kjepper i hjula på folk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var nedtur. Hadde rigget opp her på jobben, delt linken til kollegaer osv, så kommer kjipe stikka og stjeler showet. De hadde vel aldri møtt opp om det ikke var for initiativet til Posse & co.

*BUUUUUUUUdstikka*

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stabæks lag:

Sing, Haugstad, Hammer, Næss, Lange, Brian Brown, Kassi, Grossman, Gorozia, Boli, Emil

433 eller 4231?

Noen som kjenner til Brown?

EDIT: Det er visst denne karen: http://www.mlssoccer.com/players/brian-brown. Da stiller vi med tre spisser (!) og sannsynligvis 4-3-3.

Endret av duckster
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Budstikka har nå dukket opp i tårnet i Sandvika, og de skal streame kampen. Det er lite poeng i at vi skal stå og sende to like streamer, poenget med vår stream var at folk skulle få se kampen. Vi pakker derfor ned igjen og henviser til Budstikkas stream.

Synd. Kvaliteten på Budstikka-streamen var dårlig i fjor. Langt under kvaliteten på det du og Håkon leverte mot Follo.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Bærum - Stabæk, fredag 23.01.2015
  • Opprett ny...