Slum 12 784 Del Skrevet 22. Januar 2015 Del Skrevet 22. Januar 2015 Budstikka trakk seg faktisk. Det var noen oppe i systemet der som mente at dersom de skulle være med på noe slikt, skulle de fikse det selv. Personen jeg snakket med ga inntrykk av at han syntes sendinga ser veldig lovende ut, så det er vel tatt en avgjørelse oppe i redaksjonen et sted. Det jeg kan anta er at de ikke er komfortable med å delta i noe som promoterer Stabæk så mye som det gjør, i et lokaloppgjør mot Bærum. Men det driter jo vi i, vi sender uansett Haha, tipper det ikke blir mange som vil følge med på den CoveritLive-oppdateringen til Budstikka. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 469 Del Skrevet 22. Januar 2015 Del Skrevet 22. Januar 2015 Fuck Budstikka, det er deres tap. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 092 Del Skrevet 22. Januar 2015 (endret) Del Skrevet 22. Januar 2015 (endret) Budstikka trakk seg faktisk. Det var noen oppe i systemet der som mente at dersom de skulle være med på noe slikt, skulle de fikse det selv. Personen jeg snakket med ga inntrykk av at han syntes sendinga ser veldig lovende ut, så det er vel tatt en avgjørelse oppe i redaksjonen et sted. Det jeg kan anta er at de ikke er komfortable med å delta i noe som promoterer Stabæk så mye som det gjør, i et lokaloppgjør mot Bærum. Men det driter jo vi i, vi sender uansett Haha, tipper det ikke blir mange som vil følge med på den CoveritLive-oppdateringen til Budstikka. Antakelig ikke så mange dersom folk kommenterer i CoveritLive at den sendes live hos oss, nei. Men igjen, det er ikke noe drama for vår del. Jeg kan på sett og vis skjønne at Budstikka vil unngå mas fra feks Bærum om at de deltar i en partisk sending. Så er det jo jammen bra at vi veit hva vi driver med og leverer en bra sending uansett og uavhengig av hva noen andre i hele verden synes Endret 22. Januar 2015 av Posse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 141 Del Skrevet 22. Januar 2015 Del Skrevet 22. Januar 2015 Synd med Budstikka. Deres tap. Prøver dere å få på plass andre kommentatorer? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 924 Del Skrevet 22. Januar 2015 Del Skrevet 22. Januar 2015 Her syns jeg Budstikka gjør rett valg. Selv om de ikke har vært/er flinke til å promotere Stabæk, er det ikke riktig at de skal være med å "heie" på Stabæk i en kamp mot Bærum. Budstikka bør være nøytral i forhold til begge lag, og dra fram det positive (og negative, uten å pisse på folks føtter) både i Stabæk og i Bærum. Men de bør klare å skrive utfyllende artikler etter kampen - om begge lag. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk_lange 786 Del Skrevet 23. Januar 2015 Del Skrevet 23. Januar 2015 Vil kampen bli lagt ut på YouTube el. Etter kampslutt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 092 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. Januar 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. Januar 2015 Vil kampen bli lagt ut på YouTube el. Etter kampslutt? Den streames live til Youtube, og blir liggende i opptak samme sted. Du kan også spole tilbake i sendingen fortløpende. Men vi kommer med repriser i pausen og etter kampen, så ikke stress med det under match. 21 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. Januar 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. Januar 2015 Du er fader meg vill, Posse! Jeg tror ikke alle i og rundt klubben er helt klar over hvilken ressurs vi har i våre rekker. Kudos! 37 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMykle 1 438 Del Skrevet 23. Januar 2015 Del Skrevet 23. Januar 2015 Hva driver medieavdelingen med? Er det ikke nå i disse tider de burde pushe ut meldinger om klubben og kommende kamper for å skape blest og få folk til å kjøpe sesongkort? Er vi ikke helt avhening av det? Hvertfall nå som det virker som vi sliter økonomisk.. På facebook siden vår er det med tanke på kampen i dag bare opprettet et jævla arrangement hvor det er 7 personer som står at de er "attending".. Det er nesten 16 000 mulige sesongkortkjøpere som følger den siden, publiser litt info og saker, skap litt blest for faen! Og forresten Posse, du er gud! 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 23. Januar 2015 Del Skrevet 23. Januar 2015 Forresten, så reagerer jeg på at moderatorene går inn og endrer på min signatur. Er dette Nord-Korea eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. Januar 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. Januar 2015 Hva driver medieavdelingen med? Er det ikke nå i disse tider de burde pushe ut meldinger om klubben og kommende kamper for å skape blest og få folk til å kjøpe sesongkort? Er vi ikke helt avhening av det? Hvertfall nå som det virker som vi sliter økonomisk.. På facebook siden vår er det med tanke på kampen i dag bare opprettet et jævla arrangement hvor det er 7 personer som står at de er "attending".. Det er nesten 16 000 mulige sesongkortkjøpere som følger den siden, publiser litt info og saker, skap litt blest for faen! Og forresten Posse, du er gud! Mediesjefen har på sine 12 måneder i jobben bevist at hun ikke kan sosiale medier, selv om dette er fremhevet i CV-en hennes. Noe av det jeg har irritert meg mest over, i tillegg til alle skrivefeilene, er det store ubenyttete potensialet klubben har kastet vekk de siste året. De få FaceBook-eventene som blir opprettet av klubben, er som regel uten bilde og kun med en kort og kjedelig tekst. Så ufattelig uengasjerende. Til og med Ingo, mannen som selv tidligere har hevdet han ikke har peiling på sosiale medier, har på 48 timer skapt en storm av engasjement på FaceBook rundt denne "Nei til salg av Norge"-aksjonen. 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 092 Del Skrevet 23. Januar 2015 Del Skrevet 23. Januar 2015 Budstikka har nå dukket opp i tårnet i Sandvika, og de skal streame kampen. Det er lite poeng i at vi skal stå og sende to like streamer, poenget med vår stream var at folk skulle få se kampen. Vi pakker derfor ned igjen og henviser til Budstikkas stream. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 942 Del Skrevet 23. Januar 2015 Del Skrevet 23. Januar 2015 Utrolig kjipt av dem å trekke seg fra samarbeidet og så velge å dekke det selv uten å si fra. Hadde sett frem til kamp med SS-preg! Menmen, bra jobba uansett 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 23. Januar 2015 Del Skrevet 23. Januar 2015 Bra at de promoterer at de streamer da... "alle" vet at SS streamer, ingen vet at Budstikka gjør det, og budstikka sier ikke noe om at de skal streame på sidene sine. Snakk om å stikker kjepper i hjula på folk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 23. Januar 2015 Del Skrevet 23. Januar 2015 Håper ikke streamen er like rævva som ifjor. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr. Diamond 1 560 Del Skrevet 23. Januar 2015 Del Skrevet 23. Januar 2015 Dette var nedtur. Hadde rigget opp her på jobben, delt linken til kollegaer osv, så kommer kjipe stikka og stjeler showet. De hadde vel aldri møtt opp om det ikke var for initiativet til Posse & co. *BUUUUUUUUdstikka* 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMykle 1 438 Del Skrevet 23. Januar 2015 Del Skrevet 23. Januar 2015 Har fått linken til streamen til å bli retweetet til 13.000 brukere på twitter så håper budstikka leverer.. Hvertfall kommer opp med en side man kan henvise til snart.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 23. Januar 2015 Del Skrevet 23. Januar 2015 Jeg som hadde gledet meg til å se opptaket på YouTube etter skolen. Faen ta Budstikka, de har vel fått forespørsel fra medieansvarlig i klubben sånn at Posse/Alltidblaa skal true jobben hennes... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 23. Januar 2015 Del Skrevet 23. Januar 2015 Og med flash, sånn at jeg ikke får brukt nettbrettet. Fuck budstikka! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 23. Januar 2015 Del Skrevet 23. Januar 2015 Ser ut som hele 10 supportere på stadion, håper de 500 kr kommer godt med. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forzastabaek 245 Del Skrevet 23. Januar 2015 Del Skrevet 23. Januar 2015 Link? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MattaS 374 Del Skrevet 23. Januar 2015 Del Skrevet 23. Januar 2015 Hørte på streamen til budstikka at Giorgi starter sentralt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MattaS 374 Del Skrevet 23. Januar 2015 Del Skrevet 23. Januar 2015 Link? http://www.budstikka.no/Se_B_rum_Stab_k_direkte-5-55-11873.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 23. Januar 2015 Del Skrevet 23. Januar 2015 Mangler bare at Massimo skal kommentere denne kampen nå... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 23. Januar 2015 Del Skrevet 23. Januar 2015 Og med flash, sånn at jeg ikke får brukt nettbrettet. Fuck budstikka! http://www.nrk.no/norge/alvorlig-sikkerhetshull-i-flash-1.12167668 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 942 Del Skrevet 23. Januar 2015 (endret) Del Skrevet 23. Januar 2015 (endret) Stabæks lag: Sing, Haugstad, Hammer, Næss, Lange, Brian Brown, Kassi, Grossman, Gorozia, Boli, Emil 433 eller 4231? Noen som kjenner til Brown? EDIT: Det er visst denne karen: http://www.mlssoccer.com/players/brian-brown. Da stiller vi med tre spisser (!) og sannsynligvis 4-3-3. Endret 23. Januar 2015 av duckster Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jalasto 183 Del Skrevet 23. Januar 2015 Del Skrevet 23. Januar 2015 Brian Brown prøvespiller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kongblaa 194 Del Skrevet 23. Januar 2015 Del Skrevet 23. Januar 2015 Hvem er denne Brian Brown som visstnok starter? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 23. Januar 2015 Del Skrevet 23. Januar 2015 Budstikka har nå dukket opp i tårnet i Sandvika, og de skal streame kampen. Det er lite poeng i at vi skal stå og sende to like streamer, poenget med vår stream var at folk skulle få se kampen. Vi pakker derfor ned igjen og henviser til Budstikkas stream. Synd. Kvaliteten på Budstikka-streamen var dårlig i fjor. Langt under kvaliteten på det du og Håkon leverte mot Follo. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 23. Januar 2015 Del Skrevet 23. Januar 2015 Brown? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå