HenrikM 302 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. Januar 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. Januar 2015 Vær så snill å ikke pakk sammen neste gang, stream selv om stikka gjør det.. 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 23. Januar 2015 Del Skrevet 23. Januar 2015 Bedre uten kommentatorene, men skulle gjerne hatt lyden fra banen... 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 497 Del Skrevet 23. Januar 2015 Del Skrevet 23. Januar 2015 Hvem er nr 8? Ekblom. Var det bare meg, eller sto det Sortevik på ryggen? Fjor årets drakter, så fult mulig det I kampen mot Follo så vi vel både Høiland, Hoseth og Brustad på banen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torqman 83 Del Skrevet 23. Januar 2015 (endret) Del Skrevet 23. Januar 2015 (endret) Med tanke på at vi mangler 4 av de faste fra forrige sesongs første-11'er (som fortsatt er i klubben), pluss den største (!?) nysigneringen vår, så synes jeg ikke dette ser så gæli ut. Fine kombinasjoner på venstresiden av Haugstad, Brown, Boli m.fl... Endret 23. Januar 2015 av Torqman Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 383 Del Skrevet 23. Januar 2015 Del Skrevet 23. Januar 2015 Lenke til hvor man får sett kampen, finner ikke lenken? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMykle 1 438 Del Skrevet 23. Januar 2015 Del Skrevet 23. Januar 2015 Digger at de kjører intervjuer uten lyd 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 23. Januar 2015 Del Skrevet 23. Januar 2015 Lenke til hvor man får sett kampen, finner ikke lenken? http://www.budstikka.no/Se_B_rum_Stab_k_direkte-5-55-11873.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 23. Januar 2015 Del Skrevet 23. Januar 2015 Syntes det var mange unødvendige skumle pasninger og mye pasningsspill av Grossmann, noen andre som bet seg merke i det ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenrikM 302 Del Skrevet 23. Januar 2015 Del Skrevet 23. Januar 2015 Lenke til hvor man får sett kampen, finner ikke lenken? http://www.budstikka.no/Se_B_rum_Stab_k_direkte-5-55-11873.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MattaS 374 Del Skrevet 23. Januar 2015 (endret) Del Skrevet 23. Januar 2015 (endret) Syntes ikkr Brown har gjort seg bort idag, han virker spennende. Grossman syntes jeg har skuffet litt til nå, men vi får gi han litt tid. Håper Cornelius B. kommer innpå iløpet av 2. Syntes han gjorde en god figur mot Follo. EDIT: Der var lyden tilbake! Endret 23. Januar 2015 av MattaS Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 23. Januar 2015 Del Skrevet 23. Januar 2015 BRA budstikka! Nå er lyden tilbake, men fargene er forskrudd ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 23. Januar 2015 Del Skrevet 23. Januar 2015 Sliter med bildet nå, men lyden er tilbake... Meget profesjonelt! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 23. Januar 2015 (endret) Del Skrevet 23. Januar 2015 (endret) Posse, hva er det som egentlig skjedde før kampen? Visste dere ikke at Budstikka også skulle streame matchen, eller hadde de sagt at de skulle dekke den? Endret 23. Januar 2015 av Slum 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 23. Januar 2015 Del Skrevet 23. Januar 2015 Det var da veldig til klaging for en treningskamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 23. Januar 2015 Del Skrevet 23. Januar 2015 Syntes ikkr Brown har gjort seg bort idag, han virker spennende. Grossman syntes jeg har skuffet litt til nå, men vi får gi han litt tid. Håper Cornelius B. kommer innpå iløpet av 2. Syntes han gjorde en god figur mot Follo. EDIT: Der var lyden tilbake! Ser ut til at både Cornelius Bencik og Andreas Hanche-Olsen er i oppvarming. Begge JR. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 924 Del Skrevet 23. Januar 2015 Del Skrevet 23. Januar 2015 - Bakre 4er virker usikre (synd å si, men... Hammereffekten?). - Gorozia virker som trives med presset høyt på banen. - Boli sliter fremdeles med avslutningsteknikken. - Brown har et par kloke involveringer, men jeg syns han fremstår litt tafatt og ikke så frampå - selv når Bob roper. - Innsatsen til Emil og Haugstad er bra! - Grossman er varierende - Liker at vi kjører på med "plays". Forskjellige trekk virker gjennomtenkte, selv om utførelsen er så som så til tider. Jeg syns grunnfilosofien passer til laget og spillerne, og at det er det intuitivt spillet som foreløpig ikke sitter. Det tror jeg det vil etterhvert. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MattaS 374 Del Skrevet 23. Januar 2015 Del Skrevet 23. Januar 2015 Nå er streamen helt borte... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 23. Januar 2015 Del Skrevet 23. Januar 2015 Og der forsvant hele streamen for min del Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 497 Del Skrevet 23. Januar 2015 Del Skrevet 23. Januar 2015 Nå ble streamen helt død for meg - verken lyd eller bilde Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 383 Del Skrevet 23. Januar 2015 Del Skrevet 23. Januar 2015 Herre min gud så dårlig stream Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 23. Januar 2015 Del Skrevet 23. Januar 2015 Samme her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMykle 1 438 Del Skrevet 23. Januar 2015 Del Skrevet 23. Januar 2015 Latterlig.... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 23. Januar 2015 Del Skrevet 23. Januar 2015 Funker hos meg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snap 0 Del Skrevet 23. Januar 2015 Del Skrevet 23. Januar 2015 Forsvant på Macen min, men telefon/nettbrett fikk den opp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 383 Del Skrevet 23. Januar 2015 Del Skrevet 23. Januar 2015 Fy søren nå er jeg lei, trodde det faktisk skulle "streame" kampen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMykle 1 438 Del Skrevet 23. Januar 2015 Del Skrevet 23. Januar 2015 funket på mobil... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 23. Januar 2015 Del Skrevet 23. Januar 2015 Ingenting her på PC, nettbrett eller mobil! Faen så dårlig!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 092 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. Januar 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. Januar 2015 Posse, hva er det som egentlig skjedde før kampen? Visste dere ikke at Budstikka også skulle streame matchen, eller hadde de sagt at de skulle dekke den? For å oppsummere litt, siden jeg uansett ikke har stream nå (jeg sitter på mac, med Firefox Developer Edition): Vi lagde grafikk og satte opp en kjøreplan tidlig i uka, og tok kontakt med Budstikka tirsdag for å inngå et samarbeid der de stilte med kommentatorer. Onsdag fikk vi tilbakemelding om at de ville bli med på dette, og skulle stille med kommentator. Torsdag ringte de for å høre om opplegget, og vi redegjorde for den kjøreplanen vi hadde, med alle intervjuer, grafikk og forskjellige elementer som skulle med underveis. De ga så beskjed om at de ønsket å ha det redaksjonelle innholdet, de var også skeptiske til å vise StabækLars - Vi Er Tilbake, fordi det er kritikk av TV2, NFF og alt det der. Så jeg lagde grafikk til kommentatorene og satte opp en ny kjøreplan, der Budstikkas reporter skulle gjøre intervjuene før kampen (med StabækTV på foto/lyd), og Budstikka skulle også få gjøre de intervjuene de ville ha (som ikke skulle sendes på stream i forkant av kampen) dersom de ville ha egne saker med videointervju av trenere og/eller spillere. Budstikka skulle også få pausen til å gjøre videointervjuer live på stream, der kommentatorene skulle oppsummere og vise repriser av høydepunktene. Vi begrenset også SS-reklamen til å være startplakaten (den første som kommer opp før Follo-kampen, det er et fint oppspark og vi har 4 minutter til å se at streamen fungerer), samt 1 super i hver omgang der det oppfordres til å bli medlem. For de som liker å se detaljer over hvordan planen var: Kjøreplan 13:45 - 13:49 Stream starter, startplakat 4 min 13:49 - 13:50 Kommentator ønsker velkommen, det er 10 min til oppsatt kampstart, vi har tatt en prat med lagenes trenere... 13:50 - 13:55 VB med intervjuene cues på streamingmaskin 13:55 - 13:56 Kommentator presenterer startellever Stabæk, med grafikk 13:56 - 13:57 Kommentator presenterer startellever Bærum, med grafikk 13:57 - 14:00 (Kampstart) Kommentatorer står fritt til å analysere, og evt at en av dem trekker ned på indre bane for å få noen siste ord før kampstart 14:00 - 14:45 Grafikk, Kampur og stilling 14:00 - 14:00 Grafikk, Super med kommentator 1 5 sek 14:00 - 14:00 Grafikk, Super med kommentator 2, når han får ordet (jeg trenger navnet på han andre du ville kommentere med) 5 sek 14:00 - 14:45 1. omgang, 1 super med "Liker du streamen" i løpet av omgangen 14:45 - 14:45 Grafikk, pauseresultat, Kommentator sier "straks tilbake" 14:46 - 14:48 VB, Stabækfans 2014, 1 min 47 sek (Her har vi et par min til å stille om til stående intervju) 14:48 - 15:00 Budstikkas intervjusone OBS: Vi lagrer høydepunkter fortløpende i kampen og spiller dem tilbake der det passer i pausen. Da er det lyd fra opptaket som spiller på streamen. DVS at vi kan kjøre denne bolken FØR Budstikkas intervjusone også, dersom vi trenger mer tid til å få intervjuobjekter på plass. 15:00 - 15:45 Grafikk, Kampur og stilling 15:00 - 15:45 2. omgang 15:45 - 15:50ish Oppsummering kommentatorer 15:50 - 15:55ish Høydepunkter fra hele kampen 15:55 - Ferdig Evt intervjuer med de som kan komme seg opp i tårnet Slutt Jeg mener vi strakk oss ganske langt for å imøtekomme Budstikkas ønsker for redaksjonelt innhold. Vi fikk imidlertid en telefon noen timer senere der Budstikka forklarte at dersom de skulle gjøre noe slikt, måtte de nesten gjøre dette selv. Men de sa ikke at de hadde noen planer om å streame. Vi sa at vi da ville gjennomføre vår streaming som planlagt. Det ville da innebære at det var jeg som måtte voice introduksjonen, intervjuene og lagoppstillingene, men ikke kommentere kampen - noe som var overkommelig for vår del. Vi hadde satt opp teknikken i tårnet da Budstikka plutselig ankom med sin fotograf og kommentatorer litt på halv to. Nei, vi visste ikke at de skulle komme, og ble veldig overrasket. Vår hensikt med å streame kampen var, som sist, at folk som ikke hadde anledning til å se den skulle få det tilbudet. Sekundærmålet var å kunne spre litt positiv SS-reklame og få noen nye medlemmer. Én ting er at det ikke er noe stort poeng i å ha to like streamer. Nå ser jeg jo at Budstikka sliter med teknikken, så i retrospekt hadde det antakelig vært én stream i skrivende øyeblikk - vår. En annen ting er at det er lite motiverende å bruke fritiden på å streame når verdien på det vi gjør blir devaluert av kommersielle aktører. Budstikka har ikke gjort noe "ulovlig" i å dukke opp uanmeldt og streame selv. Men jeg tror ikke jeg kommer til å kontakte dem om samarbeid igjen, for å si det sånn. 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 23. Januar 2015 Del Skrevet 23. Januar 2015 1-0 Bærum. På straffe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 383 Del Skrevet 23. Januar 2015 Del Skrevet 23. Januar 2015 Alt går i dass nå! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå