Posse 21 252 Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. Januar 2015 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. Januar 2015 (endret) Ny treningskamp coming up, og jeg skal ta det utenomsportslige for min del. Jeg kommer et relevant spørsmål i forkjøpet nå som januar-ordet har vært "streaming". Håkon har reist til Tyskland, og for de som har sett sendingen fra Follo er det han som har stått for selve streamingbiten, med forbindelsen til Youtube, stillinga og slikt (mye av dette har dere jo ikke sett ennå, siden vi dro fra Kadettangen da Budstikka kom). Før Håkon kom inn i bildet var intensjonen min å ihvertfall gjøre opptak av kampen, men at jeg hadde HDMI ut dersom det fantes folk som hadde løsninger for dette. Det er en skikkelig blekksprutoppgave, det å skulle håndtere en kamerarigg med kamera, recorder som sender til en annen recorder, ulike lydkilder og alt som måtte skje på banen - og samtidig styre en laptop med sendingen, 10-20 ulike grafikkelementer og alt mulig som kan skje, og alt dette skjer samtidig. Streamingoppsettet vårt har i stor grad vært batteridrevet, kun med tilførsel av strøm fra bil på andre siden av gjerdet til streamingmaskin - og med 4G-trafikk så vi slapp å tenke på overbefolket og ustabilt Wifi. Jeg ser i retrospekt at vi ikke burde dratt fra Kadettangen sist fredag, og i og med at Nadderud Kunstgress kun har stillaset og hverken strøm eller internett anser jeg det som lite sannsynlig at en lokal avis skal kunne hive seg rundt og levere bedre enn sist - og under dårligere forhold. Så, jeg har satt opp macbooken min med Win 8.1, installert og konfigurert OBS, laget ny grafikk, kjøpt inn en nyere recorder, testet litt og satt opp et live-event. Med andre ord, det kommer til å stå en blekksprut i tårnet på fredag kl 13. Dette blir skikkelig "wing it", og programvaren som tar imot signalene fra min recorder er ikke alltid pålitelig. Men når den er i gang, holder strømmen seg - ihvertfall slik det ser ut under testing. Og jeg tror jeg skal klare å gjøre de nødvendige tinga på maskinen samtidig som jeg manøvrerer kameraet. Men jeg tør ikke love dere at det blir perfekt. Endret 26. Januar 2015 av Posse 45 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 26. Januar 2015 Del Skrevet 26. Januar 2015 Trenger du en assistent tror du? Ikke det at jeg kan da jeg er på jobb, men kanskje noen som har tid =) 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 26. Januar 2015 Del Skrevet 26. Januar 2015 Jeg kan hjelpe deg, dersom du du trenger noe hjelp, posse. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 26. Januar 2015 Del Skrevet 26. Januar 2015 Gjerne litt bærehjelp Når man først skal bruke dette er det bra om man har inngående forståelse for OBS. Så det tekniske kan jeg ta meg av, men konge om Robin kan hjelpe meg med bæringa og ta med seg trådløsmikken ned til Jalland for å få bytter og endringer rett før 2. omgang begynner og slikt. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 26. Januar 2015 Del Skrevet 26. Januar 2015 Ordner det 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
marbor 1 313 Del Skrevet 26. Januar 2015 (endret) Del Skrevet 26. Januar 2015 (endret) Veldig bra, Posse! På vegne av alle oss som er på jobb og ikke får sett kampen live: takk! Endret 26. Januar 2015 av marbor 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 27. Januar 2015 Del Skrevet 27. Januar 2015 Herlig, Posse! Blir spennende å se Torres som reporter på indre bane. Regner med mange dyptpløyende spørsmål. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 27. Januar 2015 Del Skrevet 27. Januar 2015 Herlig, Posse! Blir spennende å se Torres som reporter på indre bane. Regner med mange dyptpløyende spørsmål. "Halla! Æææææh, atte, jeg lurte på en ting" 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 27. Januar 2015 Del Skrevet 27. Januar 2015 Herlig, Posse! Blir spennende å se Torres som reporter på indre bane. Regner med mange dyptpløyende spørsmål. "Skakke være med på ei litta øl etterpå 'a? Kan jeg låne sofaen..." 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 27. Januar 2015 Del Skrevet 27. Januar 2015 Vår mediesjef fortsetter Posse-boikotten, og skriver nå på stabak.no at Budstikka streamer kampen. Ikke ett ord om Posse sin streaming. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. Januar 2015 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. Januar 2015 (endret) Hehe, er en grunn til at jeg avtaler direkte med trenerne våre og ikke via klubbens mediesjef, for å si det sånn. Jeg tør vedde street-cred'en min på at dere får en bra sending på Stabaek.no/live, så får vi bare være flinke til å dele dette i alle tenkelige kanaler siden vi ikke får noe hjelp av stabak.no BTW, det er jeg som er deres mediesjef StabækTV ass, vi får det til! Sendinga starter 12:45! Endret 27. Januar 2015 av Posse 46 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
GeirSJ 632 Del Skrevet 27. Januar 2015 Del Skrevet 27. Januar 2015 (stabæk-) FOLKETS MEDIESJEF! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 540 Del Skrevet 29. Januar 2015 Del Skrevet 29. Januar 2015 Håper de nye spillerne kan vise seg fram her, motstanden er vel på nivå med Bærum. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 29. Januar 2015 Del Skrevet 29. Januar 2015 Blir det mulighet for å kunne finne hele kampen i opptak , da noen er på jobb og ikke har mulighet til å de streamen ?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 29. Januar 2015 Del Skrevet 29. Januar 2015 "Alle må vise seg frem": http://touch.budstikka.no/__Alle_m__vise_seg_frem-5-55-16865.html 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 29. Januar 2015 Del Skrevet 29. Januar 2015 Kampen blir liggende samme sted i opptak ja. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 30. Januar 2015 (endret) Del Skrevet 30. Januar 2015 (endret) Hvordan gikk det med riggingen? Gleder meg til streamen. Endret 30. Januar 2015 av Slum 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 30. Januar 2015 (endret) Del Skrevet 30. Januar 2015 (endret) Hvordan gikk det med riggingen? Gleder meg til streamen. Hører rykter om at vår eminente mediesjef har kastet vekk Posse og medhjelperen fra stilaset, og sagt de må stå på snøhaugen på den andre siden. Bra Stabæk. Ta vare på de frivillige. Endret 30. Januar 2015 av Slum 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 944 Del Skrevet 30. Januar 2015 Del Skrevet 30. Januar 2015 Er det MULIG?? Møkkakjerring! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 30. Januar 2015 Del Skrevet 30. Januar 2015 Det er svært viktig at alle i vår lille klubb drar i samme retning, så vi får oppfordre mediesjefen til å endre holdning. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 30. Januar 2015 Del Skrevet 30. Januar 2015 Lykke til... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 30. Januar 2015 (endret) Del Skrevet 30. Januar 2015 (endret) Ser at budstikka annonserer sin sending i samarbeid med fredriksstad blad. Noen burde kanskje tipse supporterne der nede om å følge vår stream? Endret 30. Januar 2015 av Totto Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 479 Del Skrevet 30. Januar 2015 (endret) Del Skrevet 30. Januar 2015 (endret) Hvordan gikk det med riggingen? Gleder meg til streamen. Hører rykter om at vår eminente mediesjef har kastet vekk Posse og medhjelperen fra stilaset, og sagt de må stå på snøhaugen på den andre siden. Bra Stabæk. Ta vare på de frivillige. Mediesjefen har kastet Hanskene? Fantastisk holdning, er så stolt at hun jobber for klubben jeg følger. Endret 30. Januar 2015 av blaasoldat 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 540 Del Skrevet 30. Januar 2015 Del Skrevet 30. Januar 2015 Oppi alt... Spent på det offensive idag, ser Brown har vært på trening hele uka? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 780 Del Skrevet 30. Januar 2015 (endret) Del Skrevet 30. Januar 2015 (endret) Hvordan gikk det med riggingen? Gleder meg til streamen. Hører rykter om at vår eminente mediesjef har kastet vekk Posse og medhjelperen fra stilaset, og sagt de må stå på snøhaugen på den andre siden. Bra Stabæk. Ta vare på de frivillige. Mediesjefen har kastet Hanskene? Fantastisk holdning, er så stolt at hun jobber for klubben jeg følger. Fy faen, er det mulig. Skulle ikke vært lov! Endret 30. Januar 2015 av gwestlund 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PKhelten 1 504 Del Skrevet 30. Januar 2015 (endret) Del Skrevet 30. Januar 2015 (endret) Nå må det vel for faen meg være nok! Edit: Positivitet, takk for at dere fortsetter.... Endret 30. Januar 2015 av PKhelten 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 30. Januar 2015 Del Skrevet 30. Januar 2015 Noen som kan stille med laser og ødelegge budstikka sin stream? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PKhelten 1 504 Del Skrevet 30. Januar 2015 Del Skrevet 30. Januar 2015 Noen som kan stille med laser og ødelegge budstikka sin stream? Noen har da vel røyk liggende Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 30. Januar 2015 Del Skrevet 30. Januar 2015 Noen som kan stille med laser og ødelegge budstikka sin stream? Noen har da vel røyk liggende Blir dyrt i lengden :/ 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mattis 170 Del Skrevet 30. Januar 2015 Del Skrevet 30. Januar 2015 Kan noen som er der vær så snill å gå bort henne å ta en liten prat? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå