Saddams Sønn 22 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. Februar 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. Februar 2015 Fack de jævla Strømmen-Supporterne! 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 11. Februar 2015 Del Skrevet 11. Februar 2015 HAHAHAHAHHAHAHAHAHAH Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mattis 170 Del Skrevet 11. Februar 2015 Del Skrevet 11. Februar 2015 Fack de jævla Strømmen-Supporterne! En av de ureste kommentarene på lenge... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
UstoppeligeGræff 99 Del Skrevet 11. Februar 2015 Del Skrevet 11. Februar 2015 Urix 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 11. Februar 2015 Del Skrevet 11. Februar 2015 Ser ikke bort fra at AJ dukker opp som en surprise-signering til uka, og at dette er helt bevisst mediestrategi for å fjerne fokus fra prosessen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 11. Februar 2015 (endret) Del Skrevet 11. Februar 2015 (endret) Ser ikke bort fra at AJ dukker opp som en surprise-signering til uka, og at dette er helt bevisst mediestrategi for å fjerne fokus fra prosessen. Hehe. Og at møllen i lommeboken også bare var lureri? Edit: Siden jeg synes scenariotenking er gøy: kan Boli-forhandlinger ha endret meningene om AJ? (selv om jeg ikke tror at midtstoppere står øverst på prioriteringene) Endret 11. Februar 2015 av s-simen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 11. Februar 2015 Del Skrevet 11. Februar 2015 Ser ikke bort fra at AJ dukker opp som en surprise-signering til uka, og at dette er helt bevisst mediestrategi for å fjerne fokus fra prosessen. Hehe. Og at møllen i lommeboken også bare var lureri? Edit: Siden jeg synes scenariotenking er gøy: kan Boli-forhandlinger ha endret meningene om AJ? (selv om jeg ikke tror at midtstoppere står øverst på prioriteringene) Ref min siste post i mediedekning-tråden så er det kanskje ikke så veldig sannsynlig at det tenkes så strategisk... men det er lov å håpe! Vi trenger en AJ i år også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 11. Februar 2015 Del Skrevet 11. Februar 2015 Fack de jævla Strømmen-Supporterne! En av de ureste kommentarene på lenge... Nei nei, langt i fra. Humret litt for meg selv her jeg satt, faktisk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 11. Februar 2015 Del Skrevet 11. Februar 2015 Liker saddam allerede jeg 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Saddams Sønn 22 Del Skrevet 12. Februar 2015 Del Skrevet 12. Februar 2015 Skal det ingen ende ta!? det renner jo inn på Nadderud med bønder og snærk i lange baner!Strømmen....-- HA DERE VEKK 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. Februar 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. Februar 2015 Den vanskelige oppfølgerposten som ikke levde helt opp til forventningene ;-) 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå