Tigs 266 Del Skrevet 1. Mars 2015 Del Skrevet 1. Mars 2015 Stabæk har vært det bedre laget men ligger under. Hva mangler? Kanskje spille ballen til litt bedre plasserte spillere...men bra de prøver da !! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 1. Mars 2015 Del Skrevet 1. Mars 2015 Vi spiller jo ordentlig fotball. Motstanden her er jo på et høyt nivå sammenlignet med en middels Tippeliga-klubb. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 1. Mars 2015 Del Skrevet 1. Mars 2015 Mangler rytmen fremover som vi hadde i første omgang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 141 Del Skrevet 1. Mars 2015 Del Skrevet 1. Mars 2015 Artig at de amerikanske kommentatorene kan gjenfortelle historier som når Haugstad stod keeper i tre sekunder for at vi skulle kunne bytte inn Isaksen ifjor. Creds! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mariusn 585 Del Skrevet 1. Mars 2015 Del Skrevet 1. Mars 2015 Satan for ett tempo. Virka som om de spilte en-spretten der en liten stund. Mye høyere tempo enn mange andre TL-lag? Hvem var vår nr 6? Harouna? Hadde sansen for han. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 1. Mars 2015 Del Skrevet 1. Mars 2015 6 var Kassi. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mariusn 585 Del Skrevet 1. Mars 2015 Del Skrevet 1. Mars 2015 Luc spiller da med 28? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 1. Mars 2015 Del Skrevet 1. Mars 2015 Han spilte ikke med 28 i natt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 1. Mars 2015 Del Skrevet 1. Mars 2015 Trondsen imponerer. Kassi virket sliten mot slutten, kanskje ikke rart etter en sånn innsats. Mye positivt positivt. Men vi sliter fortsatt defensivt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 1. Mars 2015 Del Skrevet 1. Mars 2015 Luc benyttet seg av drakt nummer 28 i første omgang og nr 6 i andre omgang. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 1. Mars 2015 Del Skrevet 1. Mars 2015 Vår tidligere keeper Røvde på Twitter: https://twitter.com/mariusrovde/status/571866112687771648 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 1. Mars 2015 Del Skrevet 1. Mars 2015 Høydepunkter: https://www.youtube.com/embed/U1fk-oCrMJg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 093 Del Skrevet 1. Mars 2015 Del Skrevet 1. Mars 2015 De skal ha for oppmøtet og stemningen på treningskamper ass. Mot lille Stabæk fra Norge altså, fantastisk. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 008 Del Skrevet 1. Mars 2015 Del Skrevet 1. Mars 2015 Det var generalprøven deres tror jeg. Men de må ha gjort endel riktig i å bygge fan basen i portland, kanskje administrasjonen burde tatt en tur over de også, og sett om det var noe å ta med seg hjem? Mye bra spill, men vi svikter litt i begge ender. Litt klassisk for lag som møter motstand som er et knepp opp kvalitetsmessig. Offensivt synes jeg det er vanskelig å bedømme, vi har rett og slett ikke nok spillere på plass ennå. Defensivt er det litt mer bekymringsfullt. Det minner om fjoråret, her må man finne frem til det man gjorde helt på tampen av sesongen. @ringo 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 942 Del Skrevet 1. Mars 2015 Del Skrevet 1. Mars 2015 Det man gjorde på tampen av sesongen var vel å bruke Høiland.. Håper Næss er klar for å kapre midtstopperplassen i år, men det skulle ikke forundre meg om IAO drar opp enda en kortsiktig midstoppersignering av hatten på tampen av vinduet. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 1. Mars 2015 Del Skrevet 1. Mars 2015 Ville synes jeg bare blir bedre og bedre, han er et fint stopperalternativ om vi skulle få skader eller en dårlig formperiode på MS eller Næss. Ofte synes jeg forsvarsrekka har sett bra ut i disse kampene også. Det er store feil i konkrete nøkkelsituasjoner som har gjort at vi har sluppet inn målene, ikke et generelt dårlig forsvar. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mariusn 585 Del Skrevet 1. Mars 2015 Del Skrevet 1. Mars 2015 Luc benyttet seg av drakt nummer 28 i første omgang og nr 6 i andre omgang. Okai streama på mobil, så fikk ikke sett så nøyaktig. Men da synes jeg han har jobba seg opp bra selvtillit. Han virker leken og trygg med ball. Bare synd avslutningene hans varierer fra messi/ronaldo klasse til g7, og gjerne det siste. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 1. Mars 2015 (endret) Del Skrevet 1. Mars 2015 (endret) Fun fact: Nike sitt hovedkontor i Beaverton er ca 15. min fra hjemmebanen til Timbers. Timbers er sponset av Adidas. \\\ De blaa får forøvrig skryt for spillet på Twitter. Daniel Lewis @danrlewis 2m 2 minutes ago @backofficegavin Shame that very few teams in MLS will play like Stabæk did last night. Porter wants to play football in a rugby league. Endret 1. Mars 2015 av superblaa 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå