Gå til innhold

Portland Timbers - STB, Søndag kl. 02.00

kristh0707
 Del

Anbefalte innlegg

Det var generalprøven deres tror jeg.

Men de må ha gjort endel riktig i å bygge fan basen i portland, kanskje administrasjonen burde tatt en tur over de også, og sett om det var noe å ta med seg hjem?

Mye bra spill, men vi svikter litt i begge ender. Litt klassisk for lag som møter motstand som er et knepp opp kvalitetsmessig.

Offensivt synes jeg det er vanskelig å bedømme, vi har rett og slett ikke nok spillere på plass ennå. Defensivt er det litt mer bekymringsfullt. Det minner om fjoråret, her må man finne frem til det man gjorde helt på tampen av sesongen.

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det man gjorde på tampen av sesongen var vel å bruke Høiland.. Håper Næss er klar for å kapre midtstopperplassen i år, men det skulle ikke forundre meg om IAO drar opp enda en kortsiktig midstoppersignering av hatten på tampen av vinduet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville synes jeg bare blir bedre og bedre, han er et fint stopperalternativ om vi skulle få skader eller en dårlig formperiode på MS eller Næss. Ofte synes jeg forsvarsrekka har sett bra ut i disse kampene også. Det er store feil i konkrete nøkkelsituasjoner som har gjort at vi har sluppet inn målene, ikke et generelt dårlig forsvar.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Luc benyttet seg av drakt nummer 28 i første omgang og nr 6 i andre omgang.

Okai :) streama på mobil, så fikk ikke sett så nøyaktig. Men da synes jeg han har jobba seg opp bra selvtillit. Han virker leken og trygg med ball. Bare synd avslutningene hans varierer fra messi/ronaldo klasse til g7, og gjerne det siste.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fun fact: Nike sitt hovedkontor i Beaverton er ca 15. min fra hjemmebanen til Timbers. Timbers er sponset av Adidas. \\\

De blaa får forøvrig skryt for spillet på Twitter.

Daniel Lewis@danrlewis 2m

@backofficegavin Shame that very few teams in MLS will play like Stabæk did last night. Porter wants to play football in a rugby league.

Endret av superblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Portland Timbers - STB, Søndag kl. 02.00
  • Opprett ny...