Gå til innhold

La Manga - 2015

Del

Anbefalte innlegg

Noen som skjønner Grossman's rolle på midtbanen?

Issah er ballvinneren, Gorizia skal ha mye ball og strø gode pasninger ut på kant, mens Grossmann egentlig bare jogger rundt og ikke har noen spesifikke oppgaver.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Førsteomgangen totalt syns jeg er litt som de mindre gode kampene i fjor. Når motstanderen legger seg bakpå triller vi mye ball, men uten å skape noe særlig. Og så slipper vi til et par-tre litt for enkle sjanser bakover på kontringer.

Denne omgangen har vi sikkert hatt 70% ballinnehav, men jeg teller tre sjanser for hvert lag, i tillegg til Glimts mål.

Ellers er jeg enig i at Issah ser bedre ut enn i USA, kanskje han kler bedre å spille litt lenger frem på banen. Gorozia fortsetter å imponere. Asante er bra når han er rettvendt, det kan bli en kjempesignering hvis han slår til. Kassi er nesten helt usynlig i dag. Og til sist - jeg tror Meling er mye nærmere førstelaget enn Granli. Håper vi primært blir å spille med Ville på høyre back.

Edit: Skal sies at Glimt ligger veldig kompakt, og forsvarer seg med 11 mann godt inn på egen banehalvdel.

Endret av GeirSJ
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har det vært avslutningatrening, både Ekblom i krysstverra i første omgang og Issah med halvvolly i krysset nesten

Var klasse over den avslutninga fra Issah! Desverre for oss viste Londak også klasse i redningen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og der scorer Bensick... Ryktes om at han teknisk er på nivå med Dæhli :)

I de første kampene jeg så ham for A-laget fikk jeg samme feeling som med Ødegaard, men har ikke hatt lyst til å hype ham for mye ;)

Endret av duckster
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og der scorer Bensick... Ryktes om at han teknisk er på nivå med Dæhli :)

Gi gutten laaaang kontrakt!

17/07/13 sier han følgende til Østlendingen:

– Om fem år håper jeg å ha tatt et steg videre fra Stabæk, og at jeg spiller i Tippeligaen. For målet mitt er å kunne leve av å spille fotball, sier stortalentet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra samme artikkel, for å fokusere på potensialet, og ikke eventuelt manglende blaa tilhørighet:

– Jeg bruker veldig mye tid på trening, og har nok mer egentrening enn fellestreninger. Trene gjør jeg alle dager, og noen ganger flere ganger om dagen, smiler unggutten.

Endret av duckster
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne Starikov har ikke vært noe særlig, mister ballen gang på gang

Han har vært fryktelig mye skadet de siste årene, eller rettere sagt gjennom hele karrieren, og gjennomgått opptil flere operasjoner med lang rehabiliteringstid. Har stått uten klubb det siste drøye halvåret og flyttet til Florida. Regner det usannsynlig at han blir signert hvis vi ikke vil gjenta et risikoprosjekt som Henderson.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dagens beste må være Issah, syns han gjorde det veldig bra idag, solid gjennom hele kampen !

For meg er det helt utrolig at Grossman spiller hele kampen, ingenting positivt å ta med seg fra denne kampen fra Grossman !

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dagens beste må være Issah, syns han gjorde det veldig bra idag, solid gjennom hele kampen !

For meg er det helt utrolig at Grossman spiller hele kampen, ingenting positivt å ta med seg fra denne kampen fra Grossman !

Grossman er direkte svak, at vi prioriterte han foran AT er skandaløst..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det Starikov gjorde i forkant av den siste store sjansen vår var jo veldig bra, hvertfall. Og ja, Grossman legger man jo ikke merke til utpå der. Men nå trenger jo ikke det nødvendigvis å være negativt heller.

Endret av Norris
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

La Manga - 2015
  • Opprett ny...