SAU 3 469 Del Skrevet 15. Mars 2015 Del Skrevet 15. Mars 2015 Eneste vi vet er at Bob dro til Barcelona i dag og kommer tilbake i morgen formiddag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 15. Mars 2015 Del Skrevet 15. Mars 2015 Spess.. Både at han stikker midt i treningsleiren, og at ingen andre kan lede treningen.. Men er vel en grunn til det, som sikkert kommer ut på hjemmesiden... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 15. Mars 2015 Del Skrevet 15. Mars 2015 Eneste vi vet er at Bob dro til Barcelona i dag og kommer tilbake i morgen formiddag. Sikkert for å hente Messi til oss. Jeg gleder meg til å se han kjempe om en plass på laget. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 15. Mars 2015 Del Skrevet 15. Mars 2015 Ny spiller da gitt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 383 Del Skrevet 15. Mars 2015 Del Skrevet 15. Mars 2015 Tror han er i Barcelona for å diskutere betingelser om en ny spiller..... noen som vet noe mer? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. Mars 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. Mars 2015 Eneste vi vet er at Bob dro til Barcelona i dag og kommer tilbake i morgen formiddag. Sikkert for å hente Messi til oss. Jeg gleder meg til å se han kjempe om en plass på laget.Skeptisk... Han er for lav... :-P 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 15. Mars 2015 Del Skrevet 15. Mars 2015 Rbk er tidlig ute med laget sitt imorgen, Skjelvik kommer inn på venstreback så da blir det tempo der! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 383 Del Skrevet 15. Mars 2015 Del Skrevet 15. Mars 2015 Rbk er tidlig ute med laget sitt imorgen, Skjelvik kommer inn på venstreback så da blir det tempo der! Spørs om Asante får utnyttet farten sin da Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 449 Del Skrevet 15. Mars 2015 Del Skrevet 15. Mars 2015 Rosenborg får bank imorgen!! Forza STB! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 141 Del Skrevet 15. Mars 2015 Del Skrevet 15. Mars 2015 Treningen ble avlyst for å spare seg til kampen imorgen. Kan vel bety at man satser på en seier. Ut ifra det jeg har fått med meg gjorde forøvrig RBK det samme. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 15. Mars 2015 Del Skrevet 15. Mars 2015 Tror han er i Barcelona for å diskutere betingelser om en ny spiller..... noen som vet noe mer? Er vel neppe Bob som drar for å avtale betingelser for ny spiller. Så om han har dratt dit for å diskutere betingelser er det nok om noe annet. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 141 Del Skrevet 15. Mars 2015 Del Skrevet 15. Mars 2015 Det er bevisst at man ikke har ettermiddagstreninger nå før kampen. Så programmet på leiren har et opphold fra etter morgentreningen før i dag til lunsj imorgen. Da er det vel ikke unaturlig at man benytter anledningen til andre (viktige) gjøremål. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 16. Mars 2015 Del Skrevet 16. Mars 2015 Viser Onkel Blaa RBK kampen ikveld? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ingo 8 395 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. Mars 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. Mars 2015 Snakket med Morten Morisbakk til frokost i dag, han gledet seg til kamp i kveld. Ingen start-11'er tatt ut ennå. MMS var imponert over Saidi - god på treningene, kvikk, litt "Veigar-aktig" i evnen til å ta inn ballen, vende opp og tre igjennom. Morten er som dere vet ingen mann av store ord, så når han er så positiv betyr det at Saidi er DRITGOD!!! Blir spennende å (forhåpentligvis) se ham i kveld. Hollenderen fra Vitesse hadde derimot ikke vist noe spesielt på treningene så langt, så det er vel tvilsomt om vi går videre med ham. Dette er imidlertid bare min konklusjon. Ellers lettskyet, sola stikker mer og mer igjennom, litt mer vind enn hittil, men langt fra den vanlige la Manga-orkanen. Bob er i stadig bedre humør, og har vært en svipptur i Barcelona for å se på små, tekniske spillere. Selv Messi ruver som et tårn over Saidi så vi satser heller på knøttlille vi har her nå. Får håpe det går an å få Saidi til å velge oss, det var derfor jeg gjorde ham til kaptein på quizzlaget "Les Hirondelles de la Guerre" - kallenavnet på Burundis landlag. Han og Morten MS var på lag i quizzen og Saidi tok kapteinsrollen umiddelbart, grabba arket med spørsmålene, styrte gruppa med fast hånd og hadde en sinnsykt vinnerinstinkt. Han mente jeg måtte dobbeltsjekke svarene fra gruppa til Bob - "I think they were cheating". Da har du bra vinnerskalle, tenker jeg. Snakkes etter matchen. 35 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 942 Del Skrevet 16. Mars 2015 Del Skrevet 16. Mars 2015 Takk igjen for oppdatering Ingo, utrolig bra at du tar deg tid til det! Krysser fingrene for Saidi.. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 16. Mars 2015 (endret) Del Skrevet 16. Mars 2015 (endret) Ikke for å være negativ, men er det ikke en avslutter vi trenger og ikke en tilrettelegger? Helst begge deler selvfølgelig, men regner med at vi ikke har råd til både pose og sekk..? Stor takk til deg Ingo, for oppdateringene! Endret 16. Mars 2015 av Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 16. Mars 2015 Del Skrevet 16. Mars 2015 Takk for oppdateringene ingo ... for meg ser det ut som fra Youtubeklippet fra Polen å dømme at Kiza (som de polske kommentatorene kaller ham) både kan tilrettelegge og avslutte ... og hvis han og Asante finner tonen så kan det her bli riktig spennende (liker tanken på to små, raske spillere på topp som spiller ball i hatt med motstandernes forsvar) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 16. Mars 2015 Del Skrevet 16. Mars 2015 Jeg kan bekrefte at Asante og Saidi har funnet tonen. Jeg var på lag med dem på quizen, og de satt og småpratet seg i mellom hele tiden. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenkeBoss 1 225 Del Skrevet 16. Mars 2015 Del Skrevet 16. Mars 2015 Jeg kan bekrefte at Asante og Saidi har funnet tonen. Jeg var på lag med dem på quizen, og de satt og småpratet seg i mellom hele tiden. Får håpe de finner den på banen også da. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LEVERKUSEN 336 Del Skrevet 16. Mars 2015 Del Skrevet 16. Mars 2015 Høres jo ganske spennde ut med Saidi. Håper han velger Stabæk og kan overraske positivt denne sesongen. Men vi trenger fortsatt en spiss til. Håper at IAO finner en før overgangsvinduet stenger. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 16. Mars 2015 Del Skrevet 16. Mars 2015 Viser Blaa kampen? noen som vet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LEVERKUSEN 336 Del Skrevet 16. Mars 2015 (endret) Del Skrevet 16. Mars 2015 (endret) Edit... Endret 16. Mars 2015 av LEVERKUSEN Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenrikM 302 Del Skrevet 16. Mars 2015 Del Skrevet 16. Mars 2015 Blaa er vel stengt på mandager så vidt jeg vet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 16. Mars 2015 Del Skrevet 16. Mars 2015 Var det jeg også trodde. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kongen23 943 Del Skrevet 16. Mars 2015 Del Skrevet 16. Mars 2015 Blaa er vel stengt på mandager så vidt jeg vet. Skikkelig Blaa-mandag der altså... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 053 Del Skrevet 16. Mars 2015 Del Skrevet 16. Mars 2015 Filosofikveld der idag. Viser ikke match Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 16. Mars 2015 Del Skrevet 16. Mars 2015 Bare noe du tenkte på? Mvh. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. Mars 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. Mars 2015 MandeVille - Niko - Morten - BirgerGiorgi - GrossmanIssahAssante - SaidiKassi 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Wilmar 1 837 Del Skrevet 16. Mars 2015 Del Skrevet 16. Mars 2015 Wow - snakk om internasjonal lagoppstilling. Eller mangel på norske spillere som sikkert andre vil trekke frem. Spennende lag uansett! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 449 Del Skrevet 16. Mars 2015 Del Skrevet 16. Mars 2015 Kassi på topp!! Målmaskin next? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå