Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mande

Ville - Niko - Morten - Birger

Giorgi - Grossman

Issah

Assante - Saidi

Kassi

1 med lokal tilhørighet. Usikker om det fyller Nadderud til sesongstart men spennende som en norsk billigvariant av Chelsea

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes første omgangen har vært under pari. Vi evner ikke å ta vare på ball når RBK kommer oppi oss, og det blir mye langt. Men, ser også at Asante begynner å sette seg inn i laget, og han har fått noen store sjanser som burde ha gått inn.

Meling er heller ikke så verst, det samme med Issah. Ville har vært god offensivt, sliter litt defensivt etter min mening. Giorgio og Cole har prestert under mine forventninger i dag :( men det setter seg.

Denne prøvespilleren har vært relativt frisk , men langt ifra overbevist. Helt ærlig tror ikke jeg han vil være den vi trenger.

Hennie

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her var det MYE som manglet. Relasjoner sitter ikke og skjer det ikke noe de neste ukene så blir dette en kamp mot veggen frem mot overgangsvinduet i sommer

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, vi lurer RBK til å tro at de er bedre enn de er, så får vi heller komme grusomt tilbake når det virkelig gjelder...

Når har Bob tenkt å spill e treningskamp for å vinne?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes vi spiller veldig dårlig i kveld, gutta jobber ikke for hverandre og presser ganske dårlig! Forøvrig veldig dårlig dømming i kampen også, selvom ikke det har så mye å si for utfallet denne gang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syntes Starikov så spennende ut. Han har pondus, fysikken, gjør en del smarte løp og pasninger. Problemet er jo hva som skjer etter at innleggene er tatt imot. Og bakerste ledd på midtbanen og Forsvaret henger rimelig dårlig sammen. Gutta klarer helt enkelt ikke det høye presset fra RBK, og jeg får følelsen av at vi spiller med 1-2 mann mindre hele veien. Grossman skjønner jeg ikke hva gjør ut på i 90min. Men han ser veldig hyggelig ut da, det skal han ha.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høydepunkter:

http://www.adressa.no/100Sport/fotball/forsesong/Rosenborg-herjet-med-Stabak-pa-La-Manga--504156_1.snd

Fy faen hvor ekkel Strandberg er. Se når Ekblom får gult.

Hva er det som gjør Strandberg ekkel her egentlig? Kan ikke se at han gjør eller sier noe i situasjonen du sikter til...

edit: presisering

Endret av Kongen23
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
La Manga - 2015
  • Opprett ny...