Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Virker som om Martin først og fremst ble med på laget for å ha en hobby på fritiden. Det han ville var å spille fotball, ikke henge rundt på treningsfeltet. Jeg var skeptisk fra dag én, for er en utrent og rusten Martin bedre enn Stengel eller Trondsen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han hobbyspilte jo også for Follo i 2. divisjon for et par år siden, og fikk jo faktisk spille de kampene han hadde tid til.

Hadde han visst at nivået var altfor høyt for han, så tror jeg neppe han hadde valgt Stabæk, for det er vel rimelig å anta at han fortsatt vil spille? Da regner jeg med at han heller hadde valgt Bærum/Stabæk sitt Old Boys-lag og spilt med Bohinen, Skistad, Nordstad, Grimstad og Flem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker som om Martin først og fremst ble med på laget for å ha en hobby på fritiden. Det han ville var å spille fotball, ikke henge rundt på treningsfeltet. Jeg var skeptisk fra dag én, for er en utrent og rusten Martin bedre enn Stengel eller Trondsen?

Når skaden hans er slik som den er så kan han uansett ikke være med på det som skjer på feltet. Det er bedre at han trener individuelt og bruker tid på sine andre forpliktelser når han uansett ikke kan trene og spille normalt. Når leggen er 100% forventer jeg at han stiller på treningene, - i hvert fall de aller fleste. Å hevde at Martin ikke vil trene er feil - han var på flere treninger tidligere i år og la ned en fin innsats der. De treningene hadde langt fra samme nivå som vi ser i dag. Jeg tipper han er gira på å komme tilbake på feltet og kjempe seg til en plass på midten. Belsvik vil aldri slippe til en Martin som ikke stiller på treninger før matchene,- og det vet Martin godt.

Endret av Potter
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bare å ønske Martin all den gode bedringen han kan få, og håpe at han allikevel deltar med alt han kan. Han kan være forskjell på topp og midt på tabellen, både som spiller og ikke minst som innpisker, motivator, strateg, analytiker og kunnskap. Kort sagt alt en trener i adecco trenger...

Enig i det, men.... det krever jo at mannen stiller på treningene, noe han ikke gjør / har gjort frem til nå!

Er vel nok å gjøre i møbelbutikken nå på våren, med vårsalg, vårrengjøring etc etc.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen her som vet om han i det hele tatt er forpliktet til å møte opp, eller kan han bare møte opp når det passer ham? Synes å huske at det ikke var inngått noe kontrakt og at han skulle spille gratis.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det må være kontrakt, og han må få få lønn. Dette er diskutert tidligere i tråden.

Det er også fastslått tidligere i tråden at han klart og tydelig har sagt at han ikke får en krone for dette fra noen. Så hvordan løses det da?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det må være kontrakt, og han må få få lønn. Dette er diskutert tidligere i tråden.

Det er også fastslått tidligere i tråden at han klart og tydelig har sagt at han ikke får en krone for dette fra noen. Så hvordan løses det da?

Det er vel mulighet for at utenforstående, som investeringsselskap etc, i dette tilfelle Skeidar AS, betaler han minstelønn i forhold til std NFF kontrakt

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel og bra at han er tilbake. Endelig, kan man vel si. Men synes det gir feil signaler til resten av laget, unggutta, at han evt. får spille mot Kjelsås. La oss si han dukker opp på alle treninger frem til kampen mot Kjelsås, er det nok? Misforstå meg rett, glad han er tilbake, friskmeldt osv.. Men synes det er andre som fortjener den plassen, frem til Martin har trent seg opp og har fortjent den selv. My point of view.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på trening, men måtte gi seg tidlig på grunn av Skeidar-jobb. Hm.

Enig med marbor at det kan slå galt ut dersom Martin får spilletid ved å slentre innom treningsfeltet slik det passer ham. Satser på at han kommer gradvis mer med fremover, og bidrar positivt både med og uten ball. Jeg har troa!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anders C: Herlig! Hvilket inntrykk fikk du av samarbeidet mellom Belsvik og Andresen på treningen?

Det var tydelig at Petter satte pris på alle innspillene Martin kom med. Hvis jeg skal beskrive samarbeidet deres med ett ord, må det bli; Harmonisk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med marbor at det kan slå galt ut dersom Martin får spilletid ved å slentre innom treningsfeltet slik det passer ham.

Hvis noen av de mindreårige spirrevippene i troppen har problemer med å innse at Martin Andresen er en større ressurs enn dem selv, er det ikke laguttaket det i så fall er noe feil med. Jeg tror alle skjønner at en Martin Andresen i noenlunne form har noe som ingen andre i troppen har tilegnet seg ennå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det at Martin er med er helt essensielt for at unggutta vår skal lære raskt og heve seg de hakkene som trengs. Han er ene og alene en megaressurs.

Minner om at en viss Ronny i Drammen har nettopp gjort denne oppskriften. Bare sjekk ut denne gamle lenken:

http://www.abcnyheter.no/sport/eliteserien/090416/utrolig-sterkt-om-vi-holder-oss

"Vi har mange unge og lovende spillere som vil variere voldsomt i hvordan de vil opptre. Vi er derfor avhengige av at de rutinerte er med"

Hørt dette før? Får Godset det til skal pokker meg Stabæk få det til!

Endret av Harry
Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Vi har mange unge og lovende spillere som vil variere voldsomt i hvordan de vil opptre. Vi er derfor avhengige av at de rutinerte er med"

Hørt dette før? Får Godset det til skal pokker meg Stabæk få det til!

Bortsett fra at Godet anno 2009 hadde en stall på 28(!) spillere, inkl rutinerte spillere som Lars Ivar Moldskred, Glenn Andersen, Steinar Pedersen, Vidar Riseth, Samir Fazlagic, Alexander Aas, Joel Riddex, Ousman Nyan, Øyvind Storflor, Stian "Nedrykk" Ohr, Christer George, Fredrik Winsnes og Mattias Anderssonsom alle var over 28 år, dvs en hel 11er med rutine

Greit nok at Martin er god, men det er bare en av han...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har status på Martin?

Status er et par kg og år siden bildet ble tatt :-)

da kan vi se på en kjempe motivert Martin på portrett bilde på Stabak.no

oh yess people 7490.jpg

Ser bra ut, og (endelig?) en spiller med hår på brøstet! Han har helt sikkert stake også (jfm Hareide).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oh yess people 7490.jpg

Når du som kjelsåsspiller ser det blikket der vet du at du skal rygge unna. Ser ut som en blanding av "du skal få juling" og "jeg kommer til å voldta deg i guttefitta"

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oh yess people 7490.jpg

Når du som kjelsåsspiller ser det blikket der vet du at du skal rygge unna. Ser ut som en blanding av "du skal få juling" og "jeg kommer til å voldta deg i guttefitta"

Tja vet ikke om jeg ville blitt så redd for det blikket der.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem så ikke den komme..

får vi se han på banen i år i det hele tatt?

"- Det er mange toppledere som holder seg i form. Mitt engasjement for Stabæk fortsetter, og jeg vil bidra så langt jeg har tid. Men Living Skeidar har naturlig nok førsteprioritet, sier Andresen."

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem så ikke den komme..

får vi se han på banen i år i det hele tatt?

"- Det er mange toppledere som holder seg i form. Mitt engasjement for Stabæk fortsetter, og jeg vil bidra så langt jeg har tid. Men Living Skeidar har naturlig nok førsteprioritet, sier Andresen."

Spille fotball i Adecco krever litt mer enn å "holde seg i form". Jaja, dette var vel egentlig helt som forventet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Martin - Den Største Gjennom Tidene!
  • Opprett ny...