Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det her syns jeg blir helt feil! Har man meldt seg på og mottatt melding om at man er påmeldt så skal dette være gjeldende. Får det ikke til og stemme at man en dag senere får melding om at det er gjort feil. Fins nok av selskap som tilbyr party busser / russebuss.

Endret av Daigo nr 10
Lenke til innlegg
Del på andre sider

^Tryhard.

Hva jeg syns er morsomt og hva du syns er morsomt kan vi holde for oss selv. Du kan tenke så mye du vil på den andre bussen, ( gir jeg faktisk blanke f i :) ) rett skal være rett og alle de som har mottatt melding om at de er påmeldt skal få ta den bussen de har meldt seg på alt annet blir feil.

Endret av Daigo nr 10
Lenke til innlegg
Del på andre sider

calm-your-tits-no.jpg

Det er nok folk på partybussen som er villige til å ralle på den andre bussen om det skulle være drama blant de siste som rakk å melde seg på.

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Psst, Luguber. Jeg kan ikke se at det står noe om 23-årsgrensen på partybussene. Kanskje greit å informere?

Shit, det er urutt av meg. Får ta det på "første tur for førstegangsturansvarlig"-kvoten

Det er (noen vil si selvsagt) 23-årsgrense på partybussene. Vi sjekker leg. Folk under 23 vil bli bedt om å ta plass på den vanlige bussen

Endret av Luguber
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Psst, Luguber. Jeg kan ikke se at det står noe om 23-årsgrensen på partybussene. Kanskje greit å informere?

Shit, det er urutt av meg. Får ta det på "første tur for førstegangsturansvarlig"-kvoten

Det er (noen vil si selvsagt) 23-årsgrense på partybussene. Vi sjekker leg. Folk under 23 vil bli bedt om å ta plass på den vanlige bussen

Hva er grunnen til at det er 23-årsgrense på disse bussene? har ikke vært det ved tidligere turer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er grunnen til at det er 23-årsgrense på disse bussene? har ikke vært det ved tidligere turer.

Det er busselskapet som ønsker et mere voksent klientell, de er redde for ødeleggelser og flatfyll.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er busselskapet som ønsker et mere voksent klientell, de er redde for ødeleggelser og flatfyll.

Okei. Da er vi 3 som må settes over på vanlig buss. Jeg er 23, mens de to andre er 22..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei. Da er vi 3 som må settes over på vanlig buss. Jeg er 23, mens de to andre er 22..

Det tar vi den 12. ved bussene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aprilsnarr eller er det sant?

Ok da, det er aprilsnarr.

Takk for at dere spilte, vi ses i neste episode av "Turansvarlig skremmer kidsa" *temamusikk* *fade to black*

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den var mild i forhold til den vi dro for noen år siden, da vi lurte folk til å tro at de fikk brev fra PST om at de var utestengt for diverse kriminalitet (folk kunne velge kamp, type kriminalitet osv) - og lot dem så lure sine venner igjen. Jeg tror nettsida sendte 1000 eposter.

Med hilsen fra et navn satt sammen av 3 folk vi ikke likte...

eksempel2.png

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hei hei!

Vi er ønskt velkommen på Tommys Sportsbar som ligger rett ved staddan. Her får vi henge opp stabækflagg og høre på stabækmusikk mens vi venter på kampstart.

Det blir to busser, den ene er full den andre har noen plasser igjen, så om du ENDA ikke har meldt deg på så kan det være greit å gjøre det før avreise...

Husk også at det er mulig å melde seg på buss til: Åråsen, Ullevål og Aker.

www.stabaek.no/bortetur

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okej, har en jobb å rekke i Asker kl22, men får forhåpentligvis utsatt til kl23

Du jobber jo der vi har pleid å slippe av folk i Asker. Sikkert ikke noe problem å gå av i Asker iår.
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Turtråd: Odd - Stabæk 12. april 18:00
  • Opprett ny...