kjakan 0 Del Skrevet 26. Mai 2004 Del Skrevet 26. Mai 2004 STABÆK - VIF 0-2 OVERRASKELSEN: VIFs fyrtårn Fredrik Kjølner er suveren i luften. I går ryddet han også godt opp langs bakken, og markerte seg derfor som en midtstopper av klasse. SKUFFELSEN: Kjell Roar Kaasa var giftig i gjennombruddene og sterk i ballmottakene. Men ennå har han store problemer med å omsette store målsjanser til mål. I går var han mannen som kunne vendt kampen til Stabæks favør. ANALYSEN: VIF behersket tempoet best. Det var den store forskjellen i det tette og tøffe lokalderbyet på Nadderud Stadion. Stabæks eliteserie-debutanter kom stadig litt for sent inn i situasjonene, men skal roses for stor innsats med en mann mindre på banen. TRYGVE SUNDBØ Stabæk - VIF Fotball 0-2 (0-1). Nadderud Stadion. T: 7 762. Dommer: Roy Helge Olsen, Lyn - 6 p. Rødt kort: Viljugrein, Stabæk (45). Gult kort: Holter, Holte, Flem, Svindal Larsen, Stabæk. Mål: 0-1 (15) Bergersen (Riisnæs), 0-2 (75) Aga jr (Kihle). Innbyttere: Stabæk: Grimstad 45 min. for Holter. Thomas Frigård 19 min. for Gärdeman. VIF: Terje Olsen 28 min. for Musæus, Jan Erlend Kruse 5 min. for Riisnæs. STABÆK System: 4-4-2 Henning Friise 6 Christian Holter 2 André Flem 4 Knut Holte 5 John Arvid Skistad 4 Bjørn Viljugrein 4 Christer Basma 5 Tommy S. Larsen 6 Geir Bakke 5 Kjell Roar Kaasa 4 Fredrik Gärdeman 4 Lars J. Grimstad 5 Sum 12 mann: 54 Sum 11 mann: 51 VIF System: 4-3-3 Tore Krogstad 7 Viggo Strømme 4 Ståle Andersen 4 Fredrik Kjølner 6 Morten Kihle 5 Espen Haug 4 Bjørn A. Levernes 5 Dag Riisnæs BB 7 Knut Aga jr. 5 Espen Musæus 4 Kent Bergersen 7 Sum 11 mann: 58 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 27. Mai 2004 Del Skrevet 27. Mai 2004 Ja, heldigvis har det skjedd ting siden den gang. Det viktigste som har skjedd, er at vi ALDRI taper mer for Enga. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 27. Mai 2004 Del Skrevet 27. Mai 2004 Bortsett fra treningskamper, selvsagt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 27. Mai 2004 Del Skrevet 27. Mai 2004 Men treningskamper betyr ingen ting, hehe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 181 Del Skrevet 27. Mai 2004 (endret) Del Skrevet 27. Mai 2004 (endret) Hepp... Vålerenga har denne sesongen hatt så mye gullhår et visst sted at det er direkte kvalmene!!! Lyn, Brann, FFK og Molde har i tur og orden blitt snytt for poeng i møtene med laget fra oslo øst! Justerer man tabellen for flaksen deres havner de på en 11 plass med 7-8 i målforskjell og 9 poeng! Det er omtrent der prestasjonen deres denne sesongen har ligget! Det er trist at en spiller som Fredheim Holm skal skusle bort talentet sitt i den klubben... Når har noen blitt bedre av å spille i Enga... Gashi var bra i fjor, men i år er han ganske alminnelig... Hva kommer det av mon tro??? Kall det Tran symptomet! Etter stortalentet som kom fra Kongsvinger og gikk til grunne fotballmessig i sin tid i Enga... Hvilke spillere på laget har de fostret selv??? INGEN! Nå ryktes det vistnok at de er enige med Skeid om Daniel Brathen også... Men han er usikker på om han vil gå til Enga... Skjønnern godt jeg... Det blir ikke noe av ham i den klubben! Snart butter det mot igjen!!! I morgen spiller de i Cupen mot Sparta... Heia Sparta! @ringo Endret 27. Mai 2004 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 27. Mai 2004 Del Skrevet 27. Mai 2004 Vi kan jo nevne flere spillere som har kastet bort en tilsynelatende lovende karriere i Enga: - Dag Riisnes, Bjørn Viljugrein, Bjørn A. Levernes, Espen Haug. -I tillegg har jo mange gode spillere flyktet derfra, senest Stian Ohr (og takk for det!) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 27. Mai 2004 Del Skrevet 27. Mai 2004 Hvorfor er folk så opptatt av Enga? Den unge klubben fra 1913 er da verken noe bedre eller verre enn vår. Supporterne er bra, og jo mer vi skal "hate" Enga fordi Klanen er bra jo mer demonstrerer vi mindreverdighetskomplekser. La nå Vålenga få holde på med sitt. Eneste spilleren på Enga jeg gjerne skulle sett i drakta vår er Gashi. Daniel Fredheim Holm som vi sikla på virker jo mindre intelligent enn bikkja til Slum når han prater på TV. Glad vi ikke fikk ham. Vil folk diskutere enga, send brev til hverandre, eller skriv det på avlukkene på dass der folk vanligvis skriver at de elsker enga. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 27. Mai 2004 Del Skrevet 27. Mai 2004 Daniel Fredheim Holm som vi sikla på virker jo mindre intelligent enn bikkja til Slum når han prater på TV. Unødvendig å dra hunden min, Guinnes, inn i dette. Han skal på ingen måte sammenlignes med Enga eller deres spillere. Forøvrig er han vell oppdratt. Har riktignok ingen video-opptak av ham, men jeg har bl. annet lært ham dette: http://www.humor911.com/pub/innslag/video/916.mpeg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 27. Mai 2004 Del Skrevet 27. Mai 2004 Denne tråden har tatt helt feil retning. Poenget med mimringa var jo Stabæks fyste kamp i tippeligaen, hadde jo vært like interessant oom den hadde vært mot Strindheim eller Konsvinger. Stabøk Foppall jubilerer jo iår, og når man jubilerer pleier man å få det man ønsker seg..... say no more! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg