Gå til innhold

Stabæk-Tromsø, onsdag kl. 15.00

kristh0707
 Del

Anbefalte innlegg

Da nærmer det seg seriestart, og kjenner at jeg gleder meg til 6. april nå. Kamp i morra hjemme mot Tromsø, blir spennende å se om spillet sitter enda bedre, forventer seier i morra.

Håper på dette laget:

Løven

Ville - MMS - Næss - Kirisov(Meling)

Cole - Giorgio

Issah

Asante - Ekblom - Kassi

Heia stb

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være jeg er sløv, men jeg ante ingenting om denne kampen før jeg snakka med en journalist i dag som spurte om jeg skulle dit. Jeg hadde savna litt mer promo når vi spiller hjemme. Jaja. Har oppdatert kalenderen ihvertfall.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være jeg er sløv, men jeg ante ingenting om denne kampen før jeg snakka med en journalist i dag som spurte om jeg skulle dit. Jeg hadde savna litt mer promo når vi spiller hjemme. Jaja. Har oppdatert kalenderen ihvertfall.

Jeg har lagt ut liste på en annen tråd, er faktisk også lagt ut for en gangs skyld på hjemmesiden, men det er langt nedpå der og ikke veldig "Trykk her" annonse.

Blir det Posse stream? :-D (Edit: Så i den andre tråden at du alt har svart på dette, synd)

linken: http://www.stabak.no/news/article/1myp7ehkd4eq31hj2eynudueo8/title/treningstider-frem-mot-seriestart

Endret av blaasoldat
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er egentlig ikke vanskelig å følge med på kampoppsettet, en stor blå firkant til høyre på hjemmesida til klubben som heter kamper. Denne skiftet straks over til å varsle TIL-kampen rett etter at Sarp-kampen var ferdig. Og hvis alt går bra vil den imorgen kveld varsle Mjøndalen kampen fk.lørdag :) :)

Endret av arni
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Visste heller ikke om denne kampen, men problemet mitt er at jeg har sluttet å bruke stabak.no for å holde meg oppdatert. Tar selvkritikk og legger den opp på "mine favoritter" igjen.

Endret av Mr. Diamond
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk gledelig svar fra Budstikka nå:

Hei!

Kampen skal streames. Vi skal også ha et kvarter med direktesending i forkant, så det er bare å tune in fra 14.45 J

Mvh

Ragnhild Gulbrandsen

Kontrabeskjed. Budstikka har fått nytt utstyr som skal testes, og er foreløpig ikke sikre på hva de gjør. De kommer tilbake til meg straks de vet noe sikkert. Krysser fingrene! Endret av Robinho
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Budstikka bekrefter:

"Da har jeg fått bekreftet at vi faktisk skal streame kampen. Det blir også sending i forkant, men om vi begynner så tidlig som 14.45, er jeg usikker på.

Så får vi håpe at teknikken fungerer."

Da satser jeg på kaffe og kamp på jobb i morgen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker som de beste I TIL fortsatt er med. Er vel en seier på siste syv matcher, så nå er det bare for gutta å vise at laget er bedre enn ekspertenes tips med en god hjemme-generalprøve.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker som de beste I TIL fortsatt er med. Er vel en seier på siste syv matcher, så nå er det bare for gutta å vise at laget er bedre enn ekspertenes tips med en god hjemme-generalprøve.

TIL har ordna en meget bra tropp, holdt på de viktigste og forsterket med trygge og fine navn. Et av de lagene det vil være en faktisk suksess å havne foran i år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yasimme?

Noen som har noen ide hvem det er ?

Kanskje han her? http://www.transfermarkt.co.uk/yassine-el-ghanassy/leistungsdaten/spieler/90368heter Yassine(som det sto på snapchat) og han er venstreving, som det ser ut på tavlen på bildet.

Prisen hans ser høy ut da...

Endret av Forzastabaek
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yasimme?

Noen som har noen ide hvem det er ?

Kanskje han her? http://www.transfermarkt.co.uk/yassine-el-ghanassy/leistungsdaten/spieler/90368heter Yassine(som det sto på snapchat) og han er venstreving, som det ser ut på tavlen på bildet.

Prisen hans ser høy ut da...

Han er klubbløs vel? Da blir det korttidskontrakt evt. Videoen over her ga meg en halvkram i hvert fall.

Edit: På Wikipedia står det at han spiller for Kairat i Kasakhstan, og at han i 2011 tjente 500 000€

Endret av s-simen
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje han vil tilbake til europeisk fotball og ser Bradley som en mulighet til å restarte karrieren og derfor er villig til å ta et lønnskutt :)

Endret av duckster
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk-Tromsø, onsdag kl. 15.00
  • Opprett ny...