Gå til innhold

Stabæk-Tromsø, onsdag kl. 15.00

kristh0707
 Del

Anbefalte innlegg

Kanskje han vil tilbake til europeisk fotball og ser Bradley som en mulighet til å restarte karrieren og derfor er villig til å ta et lønnskutt :)

En umulighet er det ikke. Uten at jeg kjenner til forholdene i Kasakhstan veldig godt kan jeg se for meg at det kan være utfordrerne på det personlige planet for endel europeere å spille der, til tross for høy lønn. Litt lignende Nannskog når han spilte i Kina...

Lov å håpe hvertfall! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange interessante ting vi står ovenfor her:

1. Det aller viktigste: Streamen til Budstikka!

2. Matteus og Yassine. Spesielt sistnevnte. Verdt å nevne at Timmi Johansen også hadde bakgrunn fra Heerenveen før han kom til oss! Ellers så er jo CVen til Yassine imponerende. Er dette den storfisken vi har ventet på godt, men ikke forgjeves på?

3. Granli på backen. Spent på den.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom inn på streamen akkurat nå, til corner fra Tromsø. Det påfølgende var et godt STB-angrep! Synd det ikke endte i mål. Imponerende løp av Ghanassy(?).

Endret av Jan Fredrik
Lenke til innlegg
Del på andre sider

12 784

Oi, her var det nivåforskjell. Vi holder ikke følge.

Edit, bedret seg nå. Heldigvis.

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her står det forøvrig at Ghanassy ikke ble enig med den kasahkstanske klubben Kairat:

https://www.facebook.com/Yassine.El.Ghanassy/posts/10152491286407260

Google Translate:

Yassine El Ghanassy or not it is going to work for FC Kairat from Kazakhstan. The former condiment AA Gent wants to sign for two seasons, while the President wants him to sign for 3 years. (The Latest News)

Den forrige klubben han spilte for var Al Ain FC i Abu Dabhi i 2014, på lån fra Gent, som har eid han siden 2008.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

leder tromsø 0-2?? Var jo bare borte og hentet en kopp kaffe jo... :(

Nå er vel ikke du kjent for å hente kaffe eller andre ting i høyt tempo...

Så ja de leder 0-2

Endret av blaasoldat
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi forsvarer oss veldig dårlig i dag. Midtbanen plasserer seg dårligere enn i de forrige kampene, og vi blir sårbare med Matteus som ikke er innkjørt og Granli som sliter når han presses på egen halvdel.

Men vi skal ikke fortvile, må huske at vi har Ness og Jalasto på benken, og Gorozia som har vist at han klarer å balansere midtbanen meget godt i tidligere kamper.

El Ganassi er spennende, men han går alltid innover og slipper aldri videre til Meling på kant. Tror vi kunne kommet til flere farligheter hvis det ble variert litt mer på venstresiden så det ble vanskeligere for Tromsø å forsvare seg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

El Ghannassy prøver mye, og er ikke redd for å få ball. Mangler en del på sluttproduktet, men jeg har stor tro på at Bob kan fikse det. For øvrig den beste streamen jeg har sett av Budstikka.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvordan treningene den siste tiden har vært, men kan det hende at gutta er kjørt knallhardt den siste tiden og derfor er tunge i kroppen? Jeg mener jeg så noe av det samme i fjor, at det løsnet til seriestart. Fra langrenn og andre idretter med mer fokus på fysikk er det ikke uvanlig å kjøre knallhardt utenom sesong og så slippe opp litt for å få overskudd når det begynner å dra seg til.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk-Tromsø, onsdag kl. 15.00
  • Opprett ny...