Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det sier jeg meg enig i ut ifra tekst-oppdateringer. Fremover tror jeg vi har ting på stell, kanskje vi må jobbe litt med det defensive. Nå skal vi ikke glemme at Georgio ikke var med og han er god defensivt også.

Je har trua dette blir gøy !!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette viser nok med all tydelighet at det må kjempes om hvert poeng fra kamp 1 for ikke å kjempe febrilsk om kvalikplass. Med dette mannskapet tror jeg vi er meget avhengig av en god start på sesongen. Vi har en tøff start og skal nok være fornøyd med 7 poeng på de første 4 kampene. Da får vi kanskje bittelitt arbeidsro, litt usikker på hvordan stallen og trener og admin vil håndtere motgang. Nå er det bare å krysse alt vi har for 3 poeng i først kamp

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stabæk hadde veldig mye ball gjennom hele kampen og styrte det meste av banespillet. Vi slipper inn 2 lette mål i andre omgang etter noe passivt forsvarsspill. Selv setter vi to fine mål ved Birger og Asante. Birger var meget god på backen i dag og gjorde veldig mye rett. Alt i alt en greit gjennomført kamp der vi viser at vi har god kontroll på kula uten å skape det store, men vi sliter som vanlig fortsatt med å slippe inn for enkle bakover..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så kampen idag. Syntes vi var best de første 80, mens Mjøndalen klarte å sette press på oss etter 2-2 utligningen.

I 1.omgang har vi god kontroll, men Mjøndalen er småfarlige på ett par innlegg fra sin venstrekant. Syntes Singh ofte blir passiv på innlegg fra kant, og syntes han med sin fysikk burde være mer dominerende i feltet.

I 2. omgang har vi også god kontroll og er spesielt gode fra 1-1 scoringen, til Mjøndalen utlikner til 2-2. Syntes Meling er god idag, og Kirisov burde være veldig god om han skal ta fra Meling plassen. Dio syntes jeg er flink til å være i de riktige rommene, i tillegg er det deilig å ha en spiss som er god i luften. Han var nære på et par ganger. Vår belgiske venn er det bare å signere. Han kan være litt off i perioder, men når han har ballen skjer det ting. Man ser at han har et høyere nivå inne enn alle andre. Men vil nok ta litt tid før han er i ordentlig matchform.

De 2 målene vi slapp inn var dårlig og passivt forsvarsspill, men tror Mande hadde tatt minst en av dem. Håper vi trener litt ekstra på defensive dødballer den neste uken, for der var vi dårlig idag.

Endret av MattaS
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Mjøndalen-Stabæk, lørdag kl.14.00.
  • Opprett ny...