KongKjakan 4 Del Skrevet 1. Juni 2004 Del Skrevet 1. Juni 2004 Finstad må brukes på det han er god til, nemlig å løpe forbi motstanderens forsvar. Da må ballen spilles i bakrommet, og det har vi ikke sett mye til. Synes også det blir helt feil å spille med kun en spiss på hjemmebane. Greit nok at kantspillerene er offensive, men vi mangler fullstendig trøkk innenfor boksen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 1. Juni 2004 Del Skrevet 1. Juni 2004 Huff og huff... Det lå vel litt i lufta før kampen at det kom til å gå Ræva... Viking fikk avklart trenerspørsmålet og har godt tak på oss... Stabæk anno 2004 er et lag som er helt avhengig av at hver mann gir minst 110% gjennom hele kampen for at vi skal lykkes. Dersom vi tror vi er over kneika og slapper av så går det som i går kveld... PÅ RÆVA! Vi sliter med selvtillitten, noe som gir seg utslag i personlige feil, pasningene sitter ikke, duellspillet blir veikt og vi blir utrolig tafatte... og det er vondt å se på! Vi må bare fortsette å kjempe kamp for kamp, om det betyr at vi ser ut som en levning fra Drillo tiden så er det revnende likegyldig så lenge det blir poeng av det! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 1. Juni 2004 Del Skrevet 1. Juni 2004 Muri gikk på raid! Vi vil ha mer! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 1. Juni 2004 Del Skrevet 1. Juni 2004 Våte drømmer om Muri i angrep etter de raidene... Han er så kald at han kunne ventet keeper opp og ned 3 ganger før han klinka den i krysset Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 1. Juni 2004 Del Skrevet 1. Juni 2004 Jeg har fått tak i dette bildet tatt fra dommergarderoben i går. Det tydelig at Roy Hodgson allerede har en klar strategi på hvordan oljepenger bør brukes: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 1. Juni 2004 Del Skrevet 1. Juni 2004 Våte drømmer om Muri i angrep etter de raidene... Han er så kald at han kunne ventet keeper opp og ned 3 ganger før han klinka den i krysset Haha!! - det er så morsomt fordi det er helt sant Gutten hadde ikke brydd seg og Frode Olsen slang seg opp'n, som han gjorde med Veigar en god del ganger i går... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 1. Juni 2004 (endret) Del Skrevet 1. Juni 2004 (endret) hva mener Mike med... "Vi har forøvrig ELENDIGE treningsforhold om dagen! Mike" les alt her er det ironi eller ??? isåfall skjønner ikke jeg det !!! Endret 1. Juni 2004 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 1. Juni 2004 Del Skrevet 1. Juni 2004 Det reagerte jeg også på. Synes Bekkestuabanen ser knall ut, jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
trals 0 Del Skrevet 1. Juni 2004 Del Skrevet 1. Juni 2004 En siste ting: Takk til Vikinhor(D)ene som ifjor tok avstand fra publikums oppførsel mot IA i stavanger men allikevel piper hver gang han har ballen i ÅR... Vikinghorene? Oj, den va ny du....men til poenget.... Hallo? Nå var det vel ikke pipingen på IAO vi tok avstand fra i fjor? Vi tok avstand fra pipingen under medaljeutdelingen, noe jeg/vi fremdeles står for. IAO fortjener all dritt han kan få. Punktum finale. Mørkeblå! trals, Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 1. Juni 2004 Del Skrevet 1. Juni 2004 Hør, hør! En mann som tilbringer annenhver helg på Jåttåvågen må vi ta på alvor. Hvem er denne mannen? Herregud! Lykke til videre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg