Kittil 474 Del Skrevet 6. April 2015 Del Skrevet 6. April 2015 Dette er noe av den mest latterlige dømminga jeg har sett O.o Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 6. April 2015 Del Skrevet 6. April 2015 Dømminga til side, godkjent omgang av oss. De har to ok muligheter og er ellers ikke frampå i det hele tatt. Angrepsspillet vårt sitter bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 6. April 2015 Del Skrevet 6. April 2015 Flere som ikke har noe bilde eller lyd på sendinga i flere minutter ? Ja 2 ganger i 1 omgang hvor alle cmore canalene fryser Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 6. April 2015 Del Skrevet 6. April 2015 Gledelig 1 omgang. Kjenner igjen mye av samme mønstre fra i fjor og de har hevet seg 2 hakk fra Tromsø kampen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 6. April 2015 (endret) Del Skrevet 6. April 2015 (endret) Linjedommer fra 5 divisjon eller noe sånt. Men uansett, vi leder fortjent syns jeg. Et par skumle for Haugesund, hvor de slipper litt lett til, men greit så lenge de ikke går inn. Vi burde nok ledet mer, men dette syns jeg var oppløftende. Haugesund er ikke spesielt imponerende dog. Syns kanskje Issah burde orientere seg litt mer til tider. Birger virket veldig nervøs i starten, kom seg litt utover omgangen. Endret 6. April 2015 av Mihawk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 6. April 2015 Del Skrevet 6. April 2015 Cvetinović er en skikkelig grisespiller Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 883 Del Skrevet 6. April 2015 Del Skrevet 6. April 2015 Håper vi setter en til snart, har liten tro på at vi klarer å holde nullen i 90 minutter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 6. April 2015 Del Skrevet 6. April 2015 Presset dypt nå siste 10 min Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 6. April 2015 Del Skrevet 6. April 2015 1-1, venta på det... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 6. April 2015 Del Skrevet 6. April 2015 Helvetes forpulte dommer fitte. Det målet skulle vært annulert for farlig spill (høyt spark). Og det gule kortet til Asante? HVA I SVARTE FAEN! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 6. April 2015 Del Skrevet 6. April 2015 150% feil gult kort INGEN filming på Asante. Luktet straffe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 6. April 2015 Del Skrevet 6. April 2015 Stussa også veldig på det gule kortet til Asante. Ja, han faller litt teatralsk, men det er en takling og den er ikke på ball. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
GeirSJ 632 Del Skrevet 6. April 2015 (endret) Del Skrevet 6. April 2015 (endret) Hvordan er det mulig at Stabæk har fått 2 gule og Haugesund 1!? Tror dommern har sett på en annen kamp enn meg.. Endret 6. April 2015 av GeirSJ 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 6. April 2015 Del Skrevet 6. April 2015 Fy faen for en satans rævva dommer! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 6. April 2015 Del Skrevet 6. April 2015 SAYOUBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 6. April 2015 Del Skrevet 6. April 2015 Den mannen bør aldri dømme fotball igjen. Takk til Sayouba for nok en strafferedning, på et straffespark som aldri burde blitt dømt! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 6. April 2015 Del Skrevet 6. April 2015 og ett KLART rødt kort som bare ble gult! UBRUKELIG tulling! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 6. April 2015 Del Skrevet 6. April 2015 Dårligste dommeren siden vi var i Adecco. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer 240 Del Skrevet 6. April 2015 Del Skrevet 6. April 2015 Dømmingen her er rett og slett sjokkerende. Blir fort et par pausehelger på trioen nå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 6. April 2015 Del Skrevet 6. April 2015 Tross for en dommer som fikk meg til å gni meg i øya rimelig mange ganger, den andreomgangen var ikke god av oss. Slipper Haugesund inn i kampen og de er det beste laget siste 45. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 6. April 2015 Del Skrevet 6. April 2015 Vi ramler ganske mye sammen i andre etter en positiv første. All in all er vel uavgjort greit sjansene under ett men med mer skjerping kunne vi fått 3 poeng Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
VicViper 189 Del Skrevet 6. April 2015 Del Skrevet 6. April 2015 Etter å ha sett første omg tenkte jeg at vi skal være glad om vi klarer få med et poeng med denne dommertrioen... Alt i alt et poeng er bedre enn 0 slik situasjonen ble med straffe..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr. Thon 211 Del Skrevet 6. April 2015 Del Skrevet 6. April 2015 Krisedømming bra begge assistentdommerne og Ken Henry. Assistentdommerne tålte ikke å få litt pepper. Alt mot oss. I begge omganger, men spesielt i 2.omg. Snytt for 3 poeng. Faen altså!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 6. April 2015 Del Skrevet 6. April 2015 Jævlig tungt poengtap å svelge ... selv om Sayouba redder straffe, og vi faller ned i nivå i annen ... Usedvanlig svak dommertrio ... Faen at ikke Dio satte den på blank på 1-0 ... Tross alt var dette ganske solid, men klarer ikke å glede meg over det nå ... Er irr over at vi gir vekk dødballutligningen (Corneren var også unødvendig gitt bort av en ellers solid Næss), og en helt for jævlig dommer (selv om han ikke er ansvarlig for at vi ikke vinner) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 141 Del Skrevet 6. April 2015 Del Skrevet 6. April 2015 og en helt for jævlig dommer (selv om han ikke er ansvarlig for at vi ikke vinner) *Kremt* 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. April 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. April 2015 Spillet vi viste i dag tilsier at vi blir langt i fra noen nedrykkskandidat. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 6. April 2015 Del Skrevet 6. April 2015 Bare jeg som synes Issah burde blitt tatt ut tidligere? Litt merkelig at vi ikke gjør noen bytter tidligere når vi har 10 min på å "jakte" ledermålet, og slitt hele andre omgang med å skape det store.. En annen ting jeg bet meg merke til er at jeg ikke skjønner hvordan vi har sluppet inn så mange mål i treningskamper.. Synes bakre 4ern og keeper er upåklagelige.. Kanskje def midt vi sliter? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 6. April 2015 Del Skrevet 6. April 2015 Spillet vi viste i dag tilsier at vi blir langt i fra noen nedrykkskandidat. Det var flere rundt oss som imponerte i dag både Mjøndalen og Sandefjord så det blir nok et tøft race så vi må bare henge med de første 5-6 kampene Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 6. April 2015 Del Skrevet 6. April 2015 Bare jeg som synes Issah burde blitt tatt ut tidligere? Litt merkelig at vi ikke gjør noen bytter tidligere når vi har 10 min på å "jakte" ledermålet, og slitt hele andre omgang med å skape det store.. En annen ting jeg bet meg merke til er at jeg ikke skjønner hvordan vi har sluppet inn så mange mål i treningskamper.. Synes bakre 4ern og keeper er upåklagelige.. Kanskje def midt vi sliter? Nei du er inne på noe der Issah og Cole er ikke på det nivået vi trenger dessverre men det kommer kanskje utover da spesielt Cole. Issah er jeg litt mer tvilende til burde vært skiftet litt tidligere Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. April 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. April 2015 dommer fitte Rolig nå. Det skrives dommerfitte. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå