Slum 12 895 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. April 2015 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. April 2015 (endret) Så at denne nye sangen ble delt på FaceBook i morges. "Dette er en sang om kjærlighet, selv om det ikke høres slik ut med én gang. Forholdet går inn i sitt 24. år. Det har overlevd tankeløs lek og tunge utfordringer, forelskelse og kjærlighetssorg, eventyrlige oppturer og tragedier vi aldri vil glemme. Det hender vi krangler. Veldig. Noen ganger er hele uka ødelagt. Så finner vi tilbake til hverandre på et vis. Stabæk er den som kan gjøre meg så sint at jeg vil rive ned alt rundt meg. Og det er Stabæk som plukker meg opp fra en meningsløs tilværelse, og gir fornyet tro på tilhørighet, samhold og tro på egne ferdigheter. Stabæk, denne er til deg. Den er ærlig og direkte, men den er helt ekte. Lykke til med sesongen, jeg står like bak deg - sammen med mange, mange gode venner som også er glade i deg. Så kan de som fortsatt tror at dette handler om å se på elleve mann som løper etter en ball, gjerne fortsette å tro det." Tekst og vokal: PosseAlle instrumenter og produksjon: Hr. SmithOriginalmelodi: Alice Cooper, Desmond ChildYoutube: MP3:http://posse.no/heisfargene/ Endret 6. April 2015 av Slum 34 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 318 Del Skrevet 6. April 2015 Del Skrevet 6. April 2015 Hvis noen liker det vi laget, spandér en øl på Nikolai/Hr. Smith ved anledning. Han har gjort en kjempejobb med å spille inn og produsere låta. Jeg har vel egentlig bare skrevet teksten og skremt skiten av naboene under innspillingen. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr. Diamond 1 640 Del Skrevet 6. April 2015 Del Skrevet 6. April 2015 Hvis noen liker det vi laget, spandér en øl på Nikolai/Hr. Smith ved anledning. Stakkars fyr, han kommer til å bli så jævlig drita! ;-) 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Wilmar 1 845 Del Skrevet 6. April 2015 (endret) Del Skrevet 6. April 2015 (endret) Det føles DRIIIIIITBRAAAAAAAA! Tekst og vokal: Posse Alle instrumenter og produksjon: Hr. Smith Youtube: Endret 6. April 2015 av Wilmar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 6. April 2015 Del Skrevet 6. April 2015 Du verden, for et vakkert primalskrik av en hyllest! Bøyer meg i hatten. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå