Gå til innhold

Kamptråd: Odd-Stabæk

kkh94
 Del

Anbefalte innlegg

Etter at Odd startet klart mest har vi etterhvert tatt over og tidvis spilt meget bra. Synes faktisk vi hadde fortjent å lede her nå. Ghanassy har vist hvilket potensiale han har offensivt. Kan bli en hit denne sesongen basert på første 45 her.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vi har klart å prestere defensivt så langt i dag, er noe av det beste jeg har sett fra STB på leeenge! Og når vi først kommer til ballen så har vi kontroll og tendenser til å klare å skape skikkelige farlige situasjoner mot etablert forsvar. Dette er kanskje for mange "en kjedelig kamp å se på". Men denne kampen er fantastisk i mine øyne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bob er ikke norsk og tør og ha et forsvarspill i midtbaneleddet som er nærmere mannsmarkering enn soneforsvar og tar ut indreløperne til Odd veldig bra. Odd får derfor ikke det normale spillmønsteret sitt i angrepspillet og har ikke klart å tilpasse seg godt nok. Vi klarer også å variere mellom og ta kontringene og sette opp etablerte angrep og hvile med ballen. Veldig positivt.

Endret av Mr. Thon
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest Nr14

Blir det en eller 2 kamper karantene på handsen, virket som en ren refleks. Desverre dumt det gir oss 1 mål imot men ikke minst mister Gorozia i minst neste kamp

Endret av Nr14
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Urutinert av Giorgi, og det skjønte han selv. Ikke helt ufortjent med Odd-ledelse, men fryktelig surt siden vi har spilt en god kamp så langt.

Jeg synes faktisk det er ufortjent de har skapt 3 målsjanser men vi faktisk frem til nå har vært det beste laget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Odd-Stabæk
  • Opprett ny...