mongokjell 31 Del Skrevet 23. September 2015 Del Skrevet 23. September 2015 Hvor mye koster det å kjøpe en dommer egentlig? Nå som vi har fått penger for Dio er jo det noe vi bør vurdere til neste sesong. RBK-keeper med knottene inn først: ville vært frispark og gult kort et hvilket som helst sted på banen (inkludert innenfor Stabæks 16-meter). Og hva skjer med NRK? Hoftun og distriktsnyheter i pausen, og kun intervju med Kåre Ingebrigtsen etter kamp. For det er jo klart, det jo ingen som et interessert i å høre reaksjoner fra Bradley eller Stabækspillere... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blanzinho 908 Del Skrevet 23. September 2015 Del Skrevet 23. September 2015 Annan og til tider keita viser oppførsel jeg ikke vil identifisere meg med. Rett og slett flaut Hva snakker du om??? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 23. September 2015 Del Skrevet 23. September 2015 Dette tapet blir meget tungt å svelge, men jeg er stolt over innsatsen i kveld. Vi skaper uvanlig mange sjanser. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 23. September 2015 Del Skrevet 23. September 2015 Måtte skru av lyden fra NRK for det var direkte pinlig det som ble servert fra kommentatorplass. NRK bør rett og slett ikke få kjøpe fotballrettigheter. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 23. September 2015 Del Skrevet 23. September 2015 Får reise oss med å knuse Molde sin Europadrøm på søndag... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
flamingo 190 Del Skrevet 23. September 2015 Del Skrevet 23. September 2015 For en kamp av STABÆK!! Det er så sykt typisk at RBK får "hjelp" av dommeren til å komme inn i kampen igjen. OG HVA SKJER med DOMMEREN? De skulle hatt flere gulekort, men dommeren bare vinker spille videre eller gir frispark. Helt på tryne. Jaja. Håper ikke dette gjør at BOB gir som seg trening (pga. ønske om trofeer). Jaja....En ekstra stor takk rettes til Birger Meling! FOR EN MANN!!! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 124 Del Skrevet 23. September 2015 Del Skrevet 23. September 2015 Hvor mye koster det å kjøpe en dommer egentlig? Nå som vi har fått penger for Dio er jo det noe vi bør vurdere til neste sesong. RBK-keeper med knottene inn først: ville vært frispark og gult kort et hvilket som helst sted på banen (inkludert innenfor Stabæks 16-meter). Og hva skjer med NRK? Hoftun og distriktsnyheter i pausen, og kun intervju med Kåre Ingebrigtsen etter kamp. For det er jo klart, det jo ingen som et interessert i å høre reaksjoner fra Bradley eller Stabækspillere... Seriøst? Vil du virkelig vinne på den måten Rosenborg gjør? Nei, takk!! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mariusn 585 Del Skrevet 23. September 2015 (endret) Del Skrevet 23. September 2015 (endret) Annan og til tider keita viser oppførsel jeg ikke vil identifisere meg med. Rett og slett flautHva snakker du om??? greit nok at "hele norges" selnæs spiller stygt og slipper mye billig unna. Men å miste hode totalt, klype, slå, skrike og drive med hevntaklinger er ikke noe jeg setter nærmest hjertet. Skulle likt å se Asante, Meling eller Morten gjøre det samme. http://www.tv2.no/v/962618/ Forøvrig like dårlig dømt at annan ikke får rødt som at RBK får den straffa. Gutta spiller enormt bra i dag og jeg vil spesielt trekke frem Næss og Meling. Grossman var direkte svak og Keita hadde visst fått litt for mye selvtillit av scoringa mot Tromsø. Sier bare: We need a spiss. Med diomande hadde vi slått det Rosenborg laget her 3/4-1 Endret 23. September 2015 av mariusn 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tigs 266 Del Skrevet 23. September 2015 Del Skrevet 23. September 2015 Nå håper jeg SS møter opp lørdag og støtter G19 i kvartfinalen mot junior-trøndera.... VI skal ha revansje!!!! Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk_lange 786 Del Skrevet 23. September 2015 Del Skrevet 23. September 2015 Hva var greia med Bob og Hoftun på slutten?Regner med at Hoftun bare var Hoftun og at Bob ikke orket mer piss fra den kanten... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Egil 801 Del Skrevet 23. September 2015 Del Skrevet 23. September 2015 Vg oppsumerer greit: http://www.vg.no/sport/fotball/rosenborg/rbks-innbytter-avgjorde-ikke-vakkert-men-effektivt/a/23530198/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 569 Del Skrevet 23. September 2015 Del Skrevet 23. September 2015 Annan og til tider keita viser oppførsel jeg ikke vil identifisere meg med. Rett og slett flaut Hva snakker du om??? Synes egentlig litt synd på Annan, ingen kommentar på NRK rundt Sælnes kakking og sparking på han fra første minutt. Ingen tvil om at de kjenner han godt og gjorde alt for å få han utvist. Hagen syntes selvsagt det var helt Ok og lot det utvikle seg til Annan sprakk. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 135 Del Skrevet 23. September 2015 Del Skrevet 23. September 2015 Jeg er bare jævla skuffet og trist. Vil glemme dette dritet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vikingen - blaa 859 Del Skrevet 23. September 2015 Del Skrevet 23. September 2015 Så stolt av laget vårt. Vi dominerer og blir servert kalddusj etter kalddusj uten å miste motet. Oppsumert: Godt levert, forjævelig utur. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mongokjell 31 Del Skrevet 23. September 2015 (endret) Del Skrevet 23. September 2015 (endret) Hvor mye koster det å kjøpe en dommer egentlig? Nå som vi har fått penger for Dio er jo det noe vi bør vurdere til neste sesong. RBK-keeper med knottene inn først: ville vært frispark og gult kort et hvilket som helst sted på banen (inkludert innenfor Stabæks 16-meter). Og hva skjer med NRK? Hoftun og distriktsnyheter i pausen, og kun intervju med Kåre Ingebrigtsen etter kamp. For det er jo klart, det jo ingen som et interessert i å høre reaksjoner fra Bradley eller Stabækspillere... Seriøst? Vil du virkelig vinne på den måten Rosenborg gjør? Nei, takk!! Nei, jeg er ikke seriøs. Jeg brukte det språklige virkemiddelet ironi. Edit: eller er kanskje sarkasme mer dekkende? Endret 23. September 2015 av mongokjell 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Heinz 45 Del Skrevet 23. September 2015 (endret) Del Skrevet 23. September 2015 (endret) Vi fortjente bedre idag. Kort oppsumert fra dagens kamp: Vi er det beste laget totalt sett. Latterlig straffe til RBK, hva er det dommeren tenker på?? Annan kunne og burde sett det røde, før han ble byttet ut. Det er helt åpenbart at vi trenger en spiss. Vi har mange fine kombinasjoner, men ingen spydspiss. Meling er konge! Stopperparet er helt rått. Klarer ikke slutte å tenke på hvor elendige dommern var idag og har vært i alle kampene mot RBK. ÆSJ! Endret 23. September 2015 av Heinz 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bølla 190 Del Skrevet 23. September 2015 Del Skrevet 23. September 2015 Synes så umenneskelig synd på gutta. Helt forjævelig dette her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MattaS 374 Del Skrevet 23. September 2015 Del Skrevet 23. September 2015 Fantastisk innsats av hele laget i dag. Keita har fått mye velfortjent kritikk. Men idag syntes jeg har jobber veldig bra. Meling er som vanlig klasse. Den svakeste var uten tvil Grossmann, tror ikke vi skal fortsette å spille med både han og Annan når begge passer best i samme rolle. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 23. September 2015 Del Skrevet 23. September 2015 Rapport fra Trondheim : "selv berusa trøndere på puben er flau... Jeg snakker med de. De mener stabæk skulle vunnet og at dommeren avgjorde kampen. " Sier sitter alle som kjenner trøndere og RBK fans Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 23. September 2015 Del Skrevet 23. September 2015 Vi fortjente bedre idag. Kort oppsumert fra dagens kamp: Vi er det beste laget totalt sett. Latterlig straffe til RBK, hva er det dommeren tenker på?? Annan kunne og burde sett det røde, før han ble byttet ut. Det er helt åpenbart at vi trenger en spiss. Vi har mange fine kombinasjoner, men ingen spydspiss. Meling er konge! Stopperparet er helt rått. Klarer ikke slutte å tenke på hvor elendige dommern var idag og har vært i alle kampene mot RBK. ÆSJ! Godt oppsummert! Hadde dommeren ikke dømt straffe til RBK, men gitt rødt til Annan, tror jeg fortsatt vi hadde vunnet. "Æsj" er det beste ordet for å oppsummere kampen. Håper Bob og gutta klarer å bruke skuffelsen og frustrasjonen til å overkjøre de neste motstanderne og sørge for (minst) seriesølv! RBK så slitne ut fra første minutt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 865 Del Skrevet 23. September 2015 Del Skrevet 23. September 2015 Annan viser hvor viktig han er da. Dekker og stopper alt foran midtstopperene og spiller kloke gode pasninger. Signer vi han på en 2-3 års kontrakt med kjøp av ny spiss blir det gøy! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 23. September 2015 Del Skrevet 23. September 2015 Er det en ting denne kampen viste så er det hvor viktig Annan kommer til å bli i høstsesongen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 23. September 2015 Del Skrevet 23. September 2015 Annan viser hvor viktig han er da. Dekker og stopper alt foran midtstopperene og spiller kloke gode pasninger. Hva med alle de andre tingene han gjør, er de og kloke? Sorry ass, men han kan bare reise etter sesongen om han ikke gjør noe med det temperamentet sitt. Millimetre fra rødt kort, på idiotiske ting. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blanzinho 908 Del Skrevet 23. September 2015 Del Skrevet 23. September 2015 Annan og til tider keita viser oppførsel jeg ikke vil identifisere meg med. Rett og slett flautHva snakker du om??? greit nok at "hele norges" selnæs spiller stygt og slipper mye billig unna. Men å miste hode totalt, klype, slå, skrike og drive med hevntaklinger er ikke noe jeg setter nærmest hjertet. Skulle likt å se Asante, Meling eller Morten gjøre det samme. http://www.tv2.no/v/962618/ Forøvrig like dårlig dømt at annan ikke får rødt som at RBK får den straffa. Gutta spiller enormt bra i dag og jeg vil spesielt trekke frem Næss og Meling. Grossman var direkte svak og Keita hadde visst fått litt for mye selvtillit av scoringa mot Tromsø. Sier bare: We need a spiss. Med diomande hadde vi slått det Rosenborg laget her 3/4-1 Helt uenig med deg om Annan. Skjønner godt at han reagerer på at Selnæs lager frispark og spiller stygt hver gang vi går fremover. Dårlig dømming som skaper dette. Forøvrig helt utrolig at hjemmepublikum piper på en spiller som er seriemester for klubben. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabekk city 19 Del Skrevet 23. September 2015 (endret) Del Skrevet 23. September 2015 (endret) Annan viser hvor viktig han er da. Dekker og stopper alt foran midtstopperene og spiller kloke gode pasninger. Hva med alle de andre tingene han gjør, er de og kloke? Sorry ass, men han kan bare reise etter sesongen om han ikke gjør noe med det temperamentet sitt. Millimetre fra rødt kort, på idiotiske ting. Kontrakt til Annan asap! Endret 23. September 2015 av stabekk city Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 369 Del Skrevet 23. September 2015 Del Skrevet 23. September 2015 Annan viser hvor viktig han er da. Dekker og stopper alt foran midtstopperene og spiller kloke gode pasninger. Hva med alle de andre tingene han gjør, er de og kloke? Sorry ass, men han kan bare reise etter sesongen om han ikke gjør noe med det temperamentet sitt. Millimetre fra rødt kort, på idiotiske ting. Annan viser at han fortsatt er Annan - på godt og vondt. Er det én trener jeg tror kan plukke det av ham, så er det Bob. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 23. September 2015 Del Skrevet 23. September 2015 Enig i at Annan burde hatt to gule, men det er en konsekvens av at dommeren ikke slår ned på alle slag og spark han må tåle, særlig fra Selnæs som spilte rævva i dag. De forsøker jo helt klart å få ham utvist -til og med kommentatorene skjønte jo det v 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 23. September 2015 Del Skrevet 23. September 2015 Annan og Mike Jensen er like gode. "Vår drittsekk" begge to Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 924 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. September 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. September 2015 Jeg er så drittlei... Av trøndere, trønderdømming og Helland. Faen. Denne merker jeg kommer til å sitte lenge.Likevel så jævlig stolt. Takk for at dere kommer bort etter kampen - så ydmyke og genuint knuste. Vi har en vinnervilje i laget som vi ikke har sett på mange, mange år. Morten, Birger, Cole(!) og Ville(alene grunn til å signere han med videre) - dere står for en kultur jeg ønsker i Stabæk. 21 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fefe 24 Del Skrevet 23. September 2015 Del Skrevet 23. September 2015 Fattig trøst, men godt skrevet: http://www.dagbladet.no/2015/09/23/sport/rosenborg/fotball/stabek/cup/41216820/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå