knutta 1 872 Del Skrevet 27. Mai 2004 Del Skrevet 27. Mai 2004 Dagbladet elller vg eller whatever har en artikkel der folk sier sin mening om hva henning berg har vært for norsk fotball og landslaget. alle skryter henning opp i skyene og sier han han var sinnsvakt bra, men så kommer Steen jensen(klarer ikke skrive fornavnet hans) og sier: "Han var helt grei han." http://www.dagbladet.no/sport/2004/05/27/399032.html det er artikkelen... ganske morsomt:P Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 27. Mai 2004 Del Skrevet 27. Mai 2004 Støtter Ingo her. Har har ikke vært SÅ fantastisk, selv med 100 landskamper. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 27. Mai 2004 Del Skrevet 27. Mai 2004 Enig. Vi snakker i tilfellet om OUTSTANDING i kategorien gråstein. Det er bra det, men du er uansett ikke i kategorien "GULL" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 27. Mai 2004 Del Skrevet 27. Mai 2004 Jeg liker'n ikke. Vet ikke helt hvorfor. Men han er bare ikke spiselig. OK, han har kanskje vært flink på banen. Men jeg kan neppe tenke meg at han er en karismatisk person utenfor. I såfall hadde nok Semb vært landslagssjef enda. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 27. Mai 2004 Del Skrevet 27. Mai 2004 Henning Berg har den sjeldne egenskapen at han er sur også når han untaksvis smiler. Fyren skylder karisma Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 27. Mai 2004 Del Skrevet 27. Mai 2004 Han kan sikkert låne litt karisma av Kjetil Rekdal..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 27. Mai 2004 Del Skrevet 27. Mai 2004 Det eneste bra Henning har gjort, er vel å skjelle ut Ernst A Lersveen på Gardermoen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 27. Mai 2004 Del Skrevet 27. Mai 2004 Med hans væremåte tviler jeg på at Lersveen er den eneste han har skjelt ut... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 27. Mai 2004 Del Skrevet 27. Mai 2004 Det eneste bra Henning har gjort, er vel å skjelle ut Ernst A Lersveen på Gardermoen. Jeg synes desverre at den utskjellingen ikke holdt mål! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 27. Mai 2004 Del Skrevet 27. Mai 2004 Men han prøvde, det skal han ha for. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 27. Mai 2004 Del Skrevet 27. Mai 2004 Nå fortjener jo Lersveen å bli skjelt ut da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 27. Mai 2004 Del Skrevet 27. Mai 2004 Nå fortjener jo Lersveen å bli skjelt ut da. Lersveen liker det. Det gir han en spank-me-følelse. Han kan bare rett og slett ikke få nok! Litt som å gi Helge Fossmo atter en ny kone. I motsetning til dere synes jeg det var kult at Lersveen ikke lot Henning Berg få gå i fred på Gardis. Høydepunktet er når Berg holder på å sprekke av sinne, og Lersveen stikker mikrofonen opp i nesa hans og spør "...så du snakker bare på pressekonferanser?" GO Lersveen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 27. Mai 2004 Del Skrevet 27. Mai 2004 Nå fortjener jo Lersveen å bli skjelt ut da. Ja, Lersveen fortjener til de grader å bli utskjelt, og da holder det ikke med en tynn liten sprukket pipestemme å si "..og du a'..", eller hva det nå var han sa. :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 27. Mai 2004 Del Skrevet 27. Mai 2004 Litt som å gi Helge Fossmo atter en ny kone. Kongekommentar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 27. Mai 2004 Del Skrevet 27. Mai 2004 Synes du Lersveen også var kul da han kalte Leo en landssviker fordi Leo ikke gadd å gi ham et intervju på sas-hotellet halv seks morgenene etter kamp da han var på vei til ferie? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 27. Mai 2004 Del Skrevet 27. Mai 2004 ER vel egentlig bare å konkludere med at tv2 gjorde rett da de nektet han å kommentere flere fotballkamper for kanalen, men om det er mer rett å la han svirre rundt å dytte mikrofonen opp i ansiktet på folk er noe helt annet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 27. Mai 2004 Del Skrevet 27. Mai 2004 Berg er vel neppe den skarpeste kniven i skuffen.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 27. Mai 2004 Del Skrevet 27. Mai 2004 Synes du Lersveen også var kul da han kalte Leo en landssviker fordi Leo ikke gadd å gi ham et intervju på sas-hotellet halv seks morgenene etter kamp da han var på vei til ferie? Jeg kjenner ikke saken. Men det kan ha hatt noe med at han bodde på SAS-hotellet. Jævla svenske-elsker. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 27. Mai 2004 Del Skrevet 27. Mai 2004 Hvem er det du kaller jævla svenske elsker? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 27. Mai 2004 Del Skrevet 27. Mai 2004 For de stakkarene i befolkningen som ikke er spes involvert i fotball, så er Leersveen en utrivelig kar, men en kar som krydrer tv-sendingene som de ellers ikke synes er så interessante. Men for oss som har funnet meningen med livet, så er han ikke annet en stor tufs som sprer galle(?) og faenskap og forsøpler fotballdebatten med sin ofte usaklige og usmakelige ytringer, kun for å markere siit eget tryne, som forresten må ha blitt skapt på en av Guds dårlige dager. Han er en liten gutt som vi kan klare oss å altfor godt uten. Jaja, nok om det. Jeg blir bare så eitrande forbanna hver gang jeg leser det navnt eller hører stemmen hans, men nå har jeg det bedre! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg