Egil 801 Del Skrevet 19. April 2015 Del Skrevet 19. April 2015 Gleder meg til kamp nå! Hvis vi fortsetter å spille som vi gjorde i Skien, og klarer å være litt mer presise foran mål så kan dette blir bra. Spillet er der..avslutningene derimot..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 19. April 2015 Del Skrevet 19. April 2015 Det at Asante er bedre teknisk enn Brustad har han fortsatt til gode å bevise. Ekstremt mange balltap 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 19. April 2015 Del Skrevet 19. April 2015 Hvorfor er Birger byttet ut .. Skade? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 19. April 2015 Del Skrevet 19. April 2015 Meling følte seg ikke bra, sa Bob etter pausen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 19. April 2015 Del Skrevet 19. April 2015 Synes Granli har gjort en god jobb i 2 omgang. Han har løftet seg fra i fjor. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tigs 266 Del Skrevet 19. April 2015 Del Skrevet 19. April 2015 Så for meg reprise av Glimt - Stabæk på La Manga, men den gang ei...Debuten lar vente på seg for unge Bencsik :-) 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forzastabaek 245 Del Skrevet 19. April 2015 Del Skrevet 19. April 2015 Jaaaaaaa 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 19. April 2015 Del Skrevet 19. April 2015 Dra igang hovis! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MattaS 374 Del Skrevet 19. April 2015 Del Skrevet 19. April 2015 Dette var en veldig viktig seier, fantastisk mål av Grossman! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 19. April 2015 Del Skrevet 19. April 2015 Dette er den mest fortjente seieren vi har hatt på LANG tid. Utrolig godt arbeid fra ALLE. Stolt av gutta i dag! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Egil 801 Del Skrevet 19. April 2015 Del Skrevet 19. April 2015 Jada!!!! Det var viktig!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr. Thon 211 Del Skrevet 19. April 2015 Del Skrevet 19. April 2015 Jeg liker dette laget! Var virkelig imponert etter kampen mot Odd. Faen så deilig!!! Vi slår LSK i neste kamp. Mye rør når vi nærmet oss 16-meteren, men vi er bra organisert og slitsomme og spille mot. Få lag om noen er bedre i høyt press og gjennvinning. Vi tør å stå tett oppi motstanderne. Tror vi kan komme på øvre halvdel hvis de beholder dette laget, treneraparatet og ikke får lange skader på flere viktige spillere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mariusn 585 Del Skrevet 19. April 2015 Del Skrevet 19. April 2015 http://www.tv2.no/2015/04/19/sport/stabaek/viking/6820470 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MattaS 374 Del Skrevet 19. April 2015 Del Skrevet 19. April 2015 Syntes vi nok en gang gjør en god jobb som LAG. Løven var bra, Ville var bra, Messi var bra, Næss var bra, Meling var god i 1., og syntes Granli gjorde det bra i 2. Syntes Issah var svak mot Haugesund, men han har virkelig svart på tiltale. Grossman gjorde nok en gang en solid kamp, og scorer et veldig viktig mål. El Ghannasy fortsetter å forbedre seg, og tror som sagt tidligere at han fort kan bli årets attraksjon i tippeligaen. Luc var meget god idag. Asante syntes jeg fortsatt har litt å gå på, men tror han blir bra. Dio jobbet for 10 på topp, og han skal visstnok ikke være i 100% fysisk form. Hvis dette laget bare får litt tid, så kan dette nå langt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 19. April 2015 Del Skrevet 19. April 2015 Jada!!!! Det var viktig!!! He is our Savior he is our God his name is BobBobBobBobBob ... dragging is out of the mud ... Genial tekstlinje fra en j.... bra låt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 19. April 2015 Del Skrevet 19. April 2015 Puh, ekstremt viktige og deilige tre poeng, men for en frustrerende og seig kamp. Vi må bli mye tydeligere offensivt. Eksempelvis vinner Dio stort sett alle førsteballer, da må bevegelsen rundt han bli mye bedre. Når det er sagt, så må Dio finslipe siktet og Asante må time løpene sine langt bedre. Så tror jeg både samspill, flyt og evnen til å spille litt enklere kommer etterhvert. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 476 Del Skrevet 19. April 2015 Del Skrevet 19. April 2015 Over all synes jeg kampen er bra mtp skapte sjanser ol. men, når vi er i angrep trekker vi for mye inn mot midten og det blir gjerne en pasning eller to for mye før ett evt balltap eller skudd kommer.Synes det var bra jobb av laget idag, men synes Issah sto opp på sentral midt mens Cole ikke hadde noen god kamp desverre (sett bort fra målet som var nydelig)Når Yassine mener han er 50%, dio er ca 80 så lover dette veldig bra, tenk om disse to hadde fått være med på hele sesongoppkjøringen med Team Bob, da hadde dette laget vært meget skumle forran mål.Ellers bør det som noen nevnte etter Odd kampen legges inn litt skudd trening, for det var mye rare avslutninger idag. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KOJ 702 Del Skrevet 19. April 2015 Del Skrevet 19. April 2015 Takk, takk - håper de de betaler deg godt der borte... "- Ja, det er bare å beklage overfor medspillere og klubb. Jeg skulle selvfølgelig sørget for å klarere den ballen Stabæk scoret på. Det er min skyld at vi taper tre poeng, sier Hoseth til Aftenbladet. " Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 19. April 2015 Del Skrevet 19. April 2015 "- Hele uka har vi fortalt spillerne at de ikke må spille småspill på en ujevn bane på Nadderud. Det var tema før kampen, det var tema underveis, det var tema i pausen og det var tema i 2. omgang. Likevel gjør spillerne det stikk motsatte av hva de har fått beskjed om. Hvordan er det mulig? Jeg mener Ian Burchnall snakker bra engelsk, og min svensk burde de også forstå. Da er det uforståelig at vi opptrer slik. Jeg mener dette var et svik både mot våre supportere her på Nadderud og hele klubben. Det ga jeg også klar beskjed om. Derfor skal spillerne få se video i timevis mandag. Kanskje kan de da forstå. Så håper jeg vi kan slå tilbake mot Ålgård i cupen onsdag og Rosenborg på Stadion lørdag. Men jeg frykter jo at dette tapet har skremt bort mange, sier Jonevret til Aftenbladet." Hahahaha, herregud, dette stinker av en trener som nærmer seg slutten på sin tid i klubben. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 19. April 2015 Del Skrevet 19. April 2015 Hoseth var svak i dag bra innsats av våre gutter. Eneste minus må Være asante. Forventer mer av han 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 118 Del Skrevet 19. April 2015 Del Skrevet 19. April 2015 Jeg er litt skuffet over Kassi også, men har troen på at han kommer tilbake. Generelt sett kan vi melde oss på VM i sjansesløsing, men så lenge vi sitter igjen med 3 poeng spiller det ingen rolle! Vi klatret til 9., og jeg har tro på av vi havnet et sted mellom 5. og 9. til slutt. Viking virket veldig svake, tror de kan få det tøft utover, skjønt det virker som om mange lag er dårlige i år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 19. April 2015 Del Skrevet 19. April 2015 Så jeg en tunell på hoseth fra kassi?? #owned Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 19. April 2015 Del Skrevet 19. April 2015 Liker tendensene :-) Med LSK, TIL og Mjøndalen i de neste kampene burde det være mulig m 9p, selv om jeg frykter 1-1 på Åråsen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 19. April 2015 Del Skrevet 19. April 2015 Over all synes jeg kampen er bra mtp skapte sjanser ol. men, når vi er i angrep trekker vi for mye inn mot midten og det blir gjerne en pasning eller to for mye før ett evt balltap eller skudd kommer. Synes det var bra jobb av laget idag, men synes Issah sto opp på sentral midt mens Cole ikke hadde noen god kamp desverre (sett bort fra målet som var nydelig) Når Yassine mener han er 50%, dio er ca 80 så lover dette veldig bra, tenk om disse to hadde fått være med på hele sesongoppkjøringen med Team Bob, da hadde dette laget vært meget skumle forran mål. Ellers bør det som noen nevnte etter Odd kampen legges inn litt skudd trening, for det var mye rare avslutninger idag. Veldig enig i alt du skriver, bortsett fra det du skriver om at Cole ikke hadde noen god kamp ... Synes han var veldig solid og tror kanskje hans rolle i laget er undervurdert ... I et ungt lag sikrer han en sterk, rutinert, balanserende, ballsikker sentrallinje foran Morten ... Blir spennende å se hvem som evt må ut mot LSK når Giorgi er tilbake ... Issah har kvittet seg med de horrible feilpasningene, og han har vært tredjemann på ballen på alle Stabæks scoringer, så synes han fortjener å spille ... Kanskje ikke så dumt å ha en Kassi på benken når El Ghannasy blir sliten etter en time og må byttes ut? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MattaS 374 Del Skrevet 19. April 2015 Del Skrevet 19. April 2015 Over all synes jeg kampen er bra mtp skapte sjanser ol. men, når vi er i angrep trekker vi for mye inn mot midten og det blir gjerne en pasning eller to for mye før ett evt balltap eller skudd kommer. Synes det var bra jobb av laget idag, men synes Issah sto opp på sentral midt mens Cole ikke hadde noen god kamp desverre (sett bort fra målet som var nydelig) Når Yassine mener han er 50%, dio er ca 80 så lover dette veldig bra, tenk om disse to hadde fått være med på hele sesongoppkjøringen med Team Bob, da hadde dette laget vært meget skumle forran mål. Ellers bør det som noen nevnte etter Odd kampen legges inn litt skudd trening, for det var mye rare avslutninger idag. Veldig enig i alt du skriver, bortsett fra det du skriver om at Cole ikke hadde noen god kamp ... Synes han var veldig solid og tror kanskje hans rolle i laget er undervurdert ... I et ungt lag sikrer han en sterk, rutinert, balanserende, ballsikker sentrallinje foran Morten ... Blir spennende å se hvem som evt må ut mot LSK når Giorgi er tilbake ... Issah har kvittet seg med de horrible feilpasningene, og han har vært tredjemann på ballen på alle Stabæks scoringer, så synes han fortjener å spille ... Kanskje ikke så dumt å ha en Kassi på benken når El Ghannasy blir sliten etter en time og må byttes ut? Eller ha Asante på benken, tror en Astante med friske ben etter 60 min kan være farlig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 476 Del Skrevet 19. April 2015 Del Skrevet 19. April 2015 Over all synes jeg kampen er bra mtp skapte sjanser ol. men, når vi er i angrep trekker vi for mye inn mot midten og det blir gjerne en pasning eller to for mye før ett evt balltap eller skudd kommer. Synes det var bra jobb av laget idag, men synes Issah sto opp på sentral midt mens Cole ikke hadde noen god kamp desverre (sett bort fra målet som var nydelig) Når Yassine mener han er 50%, dio er ca 80 så lover dette veldig bra, tenk om disse to hadde fått være med på hele sesongoppkjøringen med Team Bob, da hadde dette laget vært meget skumle forran mål. Ellers bør det som noen nevnte etter Odd kampen legges inn litt skudd trening, for det var mye rare avslutninger idag. Veldig enig i alt du skriver, bortsett fra det du skriver om at Cole ikke hadde noen god kamp ... Synes han var veldig solid og tror kanskje hans rolle i laget er undervurdert ... I et ungt lag sikrer han en sterk, rutinert, balanserende, ballsikker sentrallinje foran Morten ... Blir spennende å se hvem som evt må ut mot LSK når Giorgi er tilbake ... Issah har kvittet seg med de horrible feilpasningene, og han har vært tredjemann på ballen på alle Stabæks scoringer, så synes han fortjener å spille ... Kanskje ikke så dumt å ha en Kassi på benken når El Ghannasy blir sliten etter en time og må byttes ut? Eller ha Asante på benken, tror en Astante med friske ben etter 60 min kan være farlig. Se Over all synes jeg kampen er bra mtp skapte sjanser ol. men, når vi er i angrep trekker vi for mye inn mot midten og det blir gjerne en pasning eller to for mye før ett evt balltap eller skudd kommer. Synes det var bra jobb av laget idag, men synes Issah sto opp på sentral midt mens Cole ikke hadde noen god kamp desverre (sett bort fra målet som var nydelig) Når Yassine mener han er 50%, dio er ca 80 så lover dette veldig bra, tenk om disse to hadde fått være med på hele sesongoppkjøringen med Team Bob, da hadde dette laget vært meget skumle forran mål. Ellers bør det som noen nevnte etter Odd kampen legges inn litt skudd trening, for det var mye rare avslutninger idag. Veldig enig i alt du skriver, bortsett fra det du skriver om at Cole ikke hadde noen god kamp ... Synes han var veldig solid og tror kanskje hans rolle i laget er undervurdert ... I et ungt lag sikrer han en sterk, rutinert, balanserende, ballsikker sentrallinje foran Morten ... Blir spennende å se hvem som evt må ut mot LSK når Giorgi er tilbake ... Issah har kvittet seg med de horrible feilpasningene, og han har vært tredjemann på ballen på alle Stabæks scoringer, så synes han fortjener å spille ... Kanskje ikke så dumt å ha en Kassi på benken når El Ghannasy blir sliten etter en time og må byttes ut? Jeg ser den, kan være at jeg ikke har fått med meg alt han har gjort i kampene siden han er en "usynlig" spiller litt som Henning var som gjorde en voldsom jobb men få la merke til. Han står fram som en ledertype med vinnervilje ihvertfall og det er meget viktig i ett ungt lag som du poengterer. Vi har nå ett luksus problem framover, men jeg føler Kassi må få mye spilletid da han er en spiller som vokser med selvtillitt og tar store steg når han først får det til å stemme. Derfor føler jeg Cole/Issah bør bytte på å vike for Georgi, da har vi meget sterk spiller å sette inn i hver kamp i framre ledd. Yassine matches gradvis, 45min første 60 idag, blir nok 75 mot LSK og sikkert rundt 90 kampen etter det. så er han i gang. Håper han blir fulgt tett opp i sommerpausen mtp trening som han sier selv og Bradley sa han er som ett lite barn som trenger oppfølging hele tiden, og det er litt skummel holdning som fotballproff... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 19. April 2015 Del Skrevet 19. April 2015 At vi har et luksusproblem fremover er vel en aldri så liten overdrivelse? Vi har snarere et problem med at flertallet av de mest offensive spillerne fungerer bare sånn delvis, eller i Asantes tilfelle ikke i det hele tatt. Laget har spilt tre gode kamper så langt, men hatt problemer med å omsette det i trepoengere frem til en defensiv midtbanespiller slo til med et strålende langskudd, og det skyldes for dårlige valg og prestasjoner fra Ghanassy, Kassi og Asante. Jeg håper og forventer at f.eks. Bencsik får sjansen snart og at Ekblom og Haugstad får stadig mer spilletid hvis de offensive spillerne i laget ikke hever seg. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 19. April 2015 Del Skrevet 19. April 2015 Over all synes jeg kampen er bra mtp skapte sjanser ol. men, når vi er i angrep trekker vi for mye inn mot midten og det blir gjerne en pasning eller to for mye før ett evt balltap eller skudd kommer. Synes det var bra jobb av laget idag, men synes Issah sto opp på sentral midt mens Cole ikke hadde noen god kamp desverre (sett bort fra målet som var nydelig) Når Yassine mener han er 50%, dio er ca 80 så lover dette veldig bra, tenk om disse to hadde fått være med på hele sesongoppkjøringen med Team Bob, da hadde dette laget vært meget skumle forran mål. Ellers bør det som noen nevnte etter Odd kampen legges inn litt skudd trening, for det var mye rare avslutninger idag. Veldig enig i alt du skriver, bortsett fra det du skriver om at Cole ikke hadde noen god kamp ... Synes han var veldig solid og tror kanskje hans rolle i laget er undervurdert ... I et ungt lag sikrer han en sterk, rutinert, balanserende, ballsikker sentrallinje foran Morten ... Blir spennende å se hvem som evt må ut mot LSK når Giorgi er tilbake ... Issah har kvittet seg med de horrible feilpasningene, og han har vært tredjemann på ballen på alle Stabæks scoringer, så synes han fortjener å spille ... Kanskje ikke så dumt å ha en Kassi på benken når El Ghannasy blir sliten etter en time og må byttes ut? Eller ha Asante på benken, tror en Astante med friske ben etter 60 min kan være farlig. Ja ... For faen ... Sånn bør det være ... rart men vurderte ikke den tanken engang (selv om det ga en dårlig smak i munnen å vrake Kassi) ... I første omgang spesielt var det tydelig at vi ofte søker Asante med en velvinklet, veltimet ball som han kan ta med seg i stor fart i lengderetning (som med Brustad), men det angrepsvåpenet kan kanskje Dio og Yassine dele ansvaret på, og så får vi det i mer rendyrket form når Asante kommer inn et kvarter før slutt ... og slår inn den siste spikeren i kista på en kontring ... 0 3 mot LSK! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hosleblaa2 87 Del Skrevet 20. April 2015 Del Skrevet 20. April 2015 25 avslutninger i går 3 på mål og ett mål, Molde hadde 24 avslutninger mot Aalesund og 5 mål. Treff målet og potensialet er stort. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 20. April 2015 Del Skrevet 20. April 2015 og det skyldes for dårlige valg og prestasjoner fra Ghanassy, Kassi og Asante. Jeg håper og forventer at f.eks. Bencsik får sjansen snart og at Ekblom og Haugstad får stadig mer spilletid hvis de offensive spillerne i laget ikke hever seg. Jeg synes ikke valgene er dårlige i det heletatt. Vi har klagd i mange år på at vi skyter for lite og ikke kommer til avslutninger, og nå som vi endelig får det til er dette også feil? Her må det trenes på avslutninger. Og når de sitter, da kommer vi til å bøtte inn mål. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå