Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Stabæk har som dere vet fått ny Scorings-Jingle! Jeg er sikker på at vi vil få høre den mye i tiden fremover.

Spillerne setter enorm pris på om alle blir med å synge med på den! Jeg sitérer Tom Stenvoll: "Ta tak i det så alle er med å du-er og Uhh-er!! Dette blir bra"

Sangen går altså slik:

DU DU DU DU - UH!

DU DU DU DU!

Jeg har lagt den ut her slik at alle kan øve seg før målfesten på mandag:

www.stabæk-scorer.com/stabæk-for-alltid-ass/du-du-du-du-UH.mp3

Spillerne hørte den når de var på tur til London etter sesongen i fjor. Det var visst sinnsykt fett når hele stadion sang med. Sangen heter Reach Up med Perfecto Allstarz. Dette er en mix av samme sang med Pig Bag.

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider

:o uffz...høres ut som stadion sanger i belgia...litt for mye tekkno...

vet ikke om jeg liker den....

men når guttene scorer er det heldigvis nok bråk slik at man ikke hører mye av denne "du du du du uh"... ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:o uffz...høres ut som stadion sanger i belgia...litt for mye tekkno...

vet ikke om jeg liker den....

men når guttene scorer er det heldigvis nok bråk slik at man ikke hører mye av denne "du du du du uh"...  ;)

enig - vet ikke helt om jeg liker den jeg heller - for det første er jeg motstander av tecno og for det andre syntes jeg den er tamm... Tar liksom ikke helt av. Prøvde å spille den veldig høyt samtidig som jeg så på noen scoringsvideoer, men det tik ikke av - SORRY

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er så enig, så enig....

hele sangen får meg bare til å tenke på en eller annen homseparade.

vi hadde trengt noe ekte rock'n'roll alá AC/DC..

min favoritt er Pennywise - Bro Hymn, utrolig fengende og eksplosiv + det er bare å skrike woooooooooooah!!!!!!!!

har et klipp, men får ikke lasta opp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og synes den funker bra. Det kan vel knapt nok kalles tekno, er mer house det der. Latin-house for å være nøyaktig. Geek ? Jeg ? Neida.

Men problemet er jo at det er så latterlig dårlig lyd på Nadderud, så du hører jo bare BEATSA liksom....

Da blir det sånn Bang Bang Bang Bang Bang, og det er jo litt trist.

Apropos Bang Bang Bang, skru på lyden, og se på denne :

http://www.ebaumsworld.com/bangbangbang.shtml

Kanskje det er en en bra mål-jingle ? Hehe, jeg finner den fantastisk morsom-.

Enjoy. Forza Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi hadde trengt noe ekte rock'n'roll alá AC/DC..

min favoritt er Pennywise - Bro Hymn, utrolig fengende og eksplosiv + det er bare å skrike woooooooooooah!!!!!!!!

AC DC YEEEEEEES!!!!!!

hells bells eller highway to hell!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, om du ikke er geek superblaa er har du hvertfall for mye fritid!:P selv i disse eksamenstider! hehe

den bangbangbang var fet! men helt enig, syns de burde fikse anlegget på nadderud snart... de må da klare å fikse noe anlegg ala det russebusser har mot at de som eier höytalerene kan ha reklameboards på höytalerene sine?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi forandrer sangen fra DU DU DU DU UH

Til

LA LA LA LA - HØI! LA LA LA LA.

Det blir litt tøffere.

Latin-House er ikke min favorittsjanger, men vi gir det en to-, tre-tusen sjanser. Har hatt låta på hjernen i hele dag.

Hvis man først absolutt skal spille måljingler ( <_< ) så funker denne!

LA LA LA LA - HØI! LA LA LA LA

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo?

Jeg er ikke helt med her. Virkeligheten min er slik: Stabæk scorer, jeg pådrar meg skiveprolaps etter å ha hoppa opp av setet litt for fort - samtidig som jeg får et tungekyss av en vilt fremmed mann dunstende av løsemidler og annen moro - samtidig som jeg skriker av glede. Innen alt dette er ferdig så er jingelen over. Har ennå tilgode å høre den. Ække noe tid til noe "UHU" her. Vent med jingelen i 10 sekunder etter scoring - og jeg er med!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan ikke huske den jingelen...er altfor opptatt med aa hoppe oppaa ryggen til han foran meg naar gutta scorer...

Men hva med aa ta opp han derre spanske eller maksikanske kommentatoren som skriker GOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!! Uber hoyt og spille det paa full guffe til et eller annet hard-rock riff...det burde vaere lett for alle aa synge/skrike med paa...

Utfordrer herved folk til aa gi forslag paa riff fra kjente/mindre kjente sanger som kan passe til GOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!

Om det ikke er veldig hard core, saa er refrenget til Blurs Song 2 litt i den gata....Bytt ut Wooo Hooo med et eneste langt, GOOOOL saa snakker vi... :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

regner med at en av gutta med mic og et bra sett lunger som har faatt i seg et par 20 battery klarer aa lire av seg en brukbar imitasjon! :lol:

Hadde vaert fett med flere stemmer kanskje!?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Når Stabæk Scorer!
  • Opprett ny...