stabækLars 1 977 Del Skrevet 27. Mai 2004 (endret) Del Skrevet 27. Mai 2004 (endret) Stabæk har som dere vet fått ny Scorings-Jingle! Jeg er sikker på at vi vil få høre den mye i tiden fremover. Spillerne setter enorm pris på om alle blir med å synge med på den! Jeg sitérer Tom Stenvoll: "Ta tak i det så alle er med å du-er og Uhh-er!! Dette blir bra" Sangen går altså slik: DU DU DU DU - UH! DU DU DU DU! Jeg har lagt den ut her slik at alle kan øve seg før målfesten på mandag: www.stabæk-scorer.com/stabæk-for-alltid-ass/du-du-du-du-UH.mp3 Spillerne hørte den når de var på tur til London etter sesongen i fjor. Det var visst sinnsykt fett når hele stadion sang med. Sangen heter Reach Up med Perfecto Allstarz. Dette er en mix av samme sang med Pig Bag. Endret 27. Mai 2004 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 27. Mai 2004 Del Skrevet 27. Mai 2004 jeg er med! er en sykt fet jingle egentlig... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 27. Mai 2004 Del Skrevet 27. Mai 2004 Flotte greier StabækLars - Ikke bare minner den nå om dansende Stabæk spillere etter scoring, men den funker som en überfet ringetone også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 27. Mai 2004 Del Skrevet 27. Mai 2004 Ringetone! Det hadde vært kult! Noen som kan ordne det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 27. Mai 2004 Del Skrevet 27. Mai 2004 Jeg måtte kjøpe meg ny mobil nylig og den har en fancy funksjon som lar meg ta opp forskjellig musikk, mp3 f.eks. Så jeg bare lasta den over til mobilen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 27. Mai 2004 Del Skrevet 27. Mai 2004 uffz...høres ut som stadion sanger i belgia...litt for mye tekkno... vet ikke om jeg liker den.... men når guttene scorer er det heldigvis nok bråk slik at man ikke hører mye av denne "du du du du uh"... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 27. Mai 2004 Del Skrevet 27. Mai 2004 uffz...høres ut som stadion sanger i belgia...litt for mye tekkno...vet ikke om jeg liker den.... men når guttene scorer er det heldigvis nok bråk slik at man ikke hører mye av denne "du du du du uh"... enig - vet ikke helt om jeg liker den jeg heller - for det første er jeg motstander av tecno og for det andre syntes jeg den er tamm... Tar liksom ikke helt av. Prøvde å spille den veldig høyt samtidig som jeg så på noen scoringsvideoer, men det tik ikke av - SORRY Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 27. Mai 2004 Del Skrevet 27. Mai 2004 er så enig, så enig.... hele sangen får meg bare til å tenke på en eller annen homseparade. vi hadde trengt noe ekte rock'n'roll alá AC/DC.. min favoritt er Pennywise - Bro Hymn, utrolig fengende og eksplosiv + det er bare å skrike woooooooooooah!!!!!!!! har et klipp, men får ikke lasta opp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 27. Mai 2004 Del Skrevet 27. Mai 2004 syns den tar helt av jeg.. men så tilhörer jo jeg den "yngre" generasjonen også da:P Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 27. Mai 2004 Del Skrevet 27. Mai 2004 Jeg og synes den funker bra. Det kan vel knapt nok kalles tekno, er mer house det der. Latin-house for å være nøyaktig. Geek ? Jeg ? Neida. Men problemet er jo at det er så latterlig dårlig lyd på Nadderud, så du hører jo bare BEATSA liksom.... Da blir det sånn Bang Bang Bang Bang Bang, og det er jo litt trist. Apropos Bang Bang Bang, skru på lyden, og se på denne : http://www.ebaumsworld.com/bangbangbang.shtml Kanskje det er en en bra mål-jingle ? Hehe, jeg finner den fantastisk morsom-. Enjoy. Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 27. Mai 2004 Del Skrevet 27. Mai 2004 Sykt fet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 27. Mai 2004 Del Skrevet 27. Mai 2004 syns den tar helt av jeg.. men så tilhörer jo jeg den "yngre" generasjonen også da:P Da synes jeg også den er bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 27. Mai 2004 Del Skrevet 27. Mai 2004 vi hadde trengt noe ekte rock'n'roll alá AC/DC.. min favoritt er Pennywise - Bro Hymn, utrolig fengende og eksplosiv + det er bare å skrike woooooooooooah!!!!!!!! AC DC YEEEEEEES!!!!!! hells bells eller highway to hell! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 27. Mai 2004 Del Skrevet 27. Mai 2004 hehe, om du ikke er geek superblaa er har du hvertfall for mye fritid! selv i disse eksamenstider! hehe den bangbangbang var fet! men helt enig, syns de burde fikse anlegget på nadderud snart... de må da klare å fikse noe anlegg ala det russebusser har mot at de som eier höytalerene kan ha reklameboards på höytalerene sine? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 27. Mai 2004 Del Skrevet 27. Mai 2004 AC DC YEEEEEEES!!!!!!hells bells eller highway to hell! highway to hell passer kanskje best til mål i mot? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 27. Mai 2004 Del Skrevet 27. Mai 2004 Vi forandrer sangen fra DU DU DU DU UH Til LA LA LA LA - HØI! LA LA LA LA. Det blir litt tøffere. Latin-House er ikke min favorittsjanger, men vi gir det en to-, tre-tusen sjanser. Har hatt låta på hjernen i hele dag. Hvis man først absolutt skal spille måljingler ( ) så funker denne! LA LA LA LA - HØI! LA LA LA LA Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 27. Mai 2004 Del Skrevet 27. Mai 2004 til en spesiell melodi, eller bare helt vanlig lalala? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 27. Mai 2004 Del Skrevet 27. Mai 2004 og lars; hva heter sangen egentlig? vil laste den ned... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 27. Mai 2004 Del Skrevet 27. Mai 2004 Hallo? Jeg er ikke helt med her. Virkeligheten min er slik: Stabæk scorer, jeg pådrar meg skiveprolaps etter å ha hoppa opp av setet litt for fort - samtidig som jeg får et tungekyss av en vilt fremmed mann dunstende av løsemidler og annen moro - samtidig som jeg skriker av glede. Innen alt dette er ferdig så er jingelen over. Har ennå tilgode å høre den. Ække noe tid til noe "UHU" her. Vent med jingelen i 10 sekunder etter scoring - og jeg er med! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 27. Mai 2004 Del Skrevet 27. Mai 2004 ^ godt poeng... Er forresten mye manne-klining på Hovis etter mål Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 27. Mai 2004 Del Skrevet 27. Mai 2004 kan ikke huske den jingelen...er altfor opptatt med aa hoppe oppaa ryggen til han foran meg naar gutta scorer... Men hva med aa ta opp han derre spanske eller maksikanske kommentatoren som skriker GOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!! Uber hoyt og spille det paa full guffe til et eller annet hard-rock riff...det burde vaere lett for alle aa synge/skrike med paa... Utfordrer herved folk til aa gi forslag paa riff fra kjente/mindre kjente sanger som kan passe til GOOOOOOOOOOOOOOOL!!!! Om det ikke er veldig hard core, saa er refrenget til Blurs Song 2 litt i den gata....Bytt ut Wooo Hooo med et eneste langt, GOOOOL saa snakker vi... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 27. Mai 2004 Del Skrevet 27. Mai 2004 Mine forslag 1 - Stabæk scorer 2 - Stabæk scorer 3 - lite brukt, men motstander scorer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 27. Mai 2004 (endret) Del Skrevet 27. Mai 2004 (endret) Jeg har masse musikk-klipp, men ikke no sted å laste de opp Markus; Kiss hadde fungert storveis Endret 27. Mai 2004 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 27. Mai 2004 Del Skrevet 27. Mai 2004 Jeg har masse musikk-klipp, men ikke no sted å laste de opp mail de til meg så sender jeg deg en link markus@netcom.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 27. Mai 2004 Del Skrevet 27. Mai 2004 Knall, skal ta en titt på det til hælga... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 27. Mai 2004 (endret) Del Skrevet 27. Mai 2004 (endret) finner ikke noen goooooooooooooaaaaaaaaaaaallllllllllllll wav på nettet - noen som kan maile en til meg, bruk adressen over... men fant disse morsomme på pc'n min. Siden det er fredag mener jeg Taxi Enga bestiller tur Bamse Grill Endret 27. Mai 2004 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 27. Mai 2004 Del Skrevet 27. Mai 2004 Hvis jeg i det hele tatt fikk noe ut av mitt frenetiske google heter duden som sa det Luis Tapia. Men jeg har problemer med å finne et lyd-klipp.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 27. Mai 2004 Del Skrevet 27. Mai 2004 regner med at en av gutta med mic og et bra sett lunger som har faatt i seg et par 20 battery klarer aa lire av seg en brukbar imitasjon! Hadde vaert fett med flere stemmer kanskje!? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 27. Mai 2004 Del Skrevet 27. Mai 2004 noen som vet hvordan man faar tak i dette gratis? http://www.audiosparx.com/sa/display/sound...FTOKEN=18185170 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 28. Mai 2004 Del Skrevet 28. Mai 2004 jeg pådrar meg skiveprolaps etter å ha hoppa opp av setet litt for fort Man sitter vel ikke gjør man vel... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg