stabækLars 1 977 Del Skrevet 28. Mai 2004 Del Skrevet 28. Mai 2004 til en spesiell melodi, eller bare helt vanlig lalala? Tjenis, Knutta! Vi snakker fortsatt om denne nye måljinglen som gutta har forelsket seg i og som spilles på Nadderud hver gang Stabæk scorer. Tom Stenvoll har gitt oss ordre om at spillerne ville ha satt stor pris på hvis vi ble med å synge på måljinglen. Her er snutten: http://www.stabaeklars.com/mp3/stabaek-scores.mp3 og jeg foreslår at vi synger slik: LA LA LA LA - HØI! LA LA LA LA Sangen heter Reach Up med Perfecto Allstarz. Dette er en mix av samme sang med Pig Bag. Hele sangen finner du her: http://www.stabaeklars.com/mp3/PIG_BAG.mp3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 28. Mai 2004 Del Skrevet 28. Mai 2004 Joda, Mortimer - på Kufeltet sitter man. Det var en kar som prøvde å stå foran meg en gang. Nå sitter han. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 28. Mai 2004 Del Skrevet 28. Mai 2004 I rullestol? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 28. Mai 2004 Del Skrevet 28. Mai 2004 NEI! hele sangen er FORFERDELIG! herregud hva skjedde med guttene i london???? jeg vil absolutt ikke ha en belgisk fotballsang på nadderud! NEI! kan ikke noen av dere gi tom & co noen cder med god gammeldags rock n roll? gjerne litt heavy... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 28. Mai 2004 Del Skrevet 28. Mai 2004 hehe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 28. Mai 2004 Del Skrevet 28. Mai 2004 stabæk må satse på rock. rølperock! dette er mitt forslag: Pennywise spiller når Stabæk scorer takk Markus! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Makka 10 Del Skrevet 28. Mai 2004 Del Skrevet 28. Mai 2004 O.k. i found the "new stabæk-scorer" song a little bit to boring or better "faen" Compare the song from BLUR "SONG 2" (o.k. St. Pauli has the same - but look at the building of the song - that is more importent. A short intro, a fast point where all people can spring and sing in the same moment and a easy Guitar riff-part ! The Song kick ass - in a very short time. I mean it must be a "Rocker" and it must be kick the loudspeaker after a goal - in this moment ! All people scream for the goal and the song can hold up the level. I hope you know what i mean. In this sense - ROCK ON Have a nice weekend inkl. publik holiday on mandag Ha det EN - M Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 28. Mai 2004 Del Skrevet 28. Mai 2004 jeg syntes det burde spilles litt Ska-Punk jeg. Ingenting tar mer av enn en fæit blåserekke og guitar-riff *gjemmer seg for tomater og stolseter* Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 28. Mai 2004 Del Skrevet 28. Mai 2004 jeg syntes det burde spilles litt Ska-Punk jeg. Ingenting tar mer av enn en fæit blåserekke og guitar-riff *gjemmer seg for tomater og stolseter* Litt Rancid f.eks Rancid - Utdrag fra ...and out come the wolves - track 19 . "the way i feel" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 28. Mai 2004 Del Skrevet 28. Mai 2004 enig at ska-punk er fett.. uansett sjanger må det være en sang som, i det øyelikket man hører den, gir en rush/kick følelse.. syns også at Song2 er et fett alternativ. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 28. Mai 2004 Del Skrevet 28. Mai 2004 det hörtes mest ut som bråk i mine örer men... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 28. Mai 2004 Del Skrevet 28. Mai 2004 bråk er bra, rølp er fint. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 28. Mai 2004 Del Skrevet 28. Mai 2004 enig at ska-punk er fett.. uansett sjanger må det være en sang som, i det øyelikket man hører den, gir en rush/kick følelse.. syns også at Song2 er et fett alternativ. Song2 er litt for mye FIFA2003 for min del, med andre ord : Litt i fjor liksom. Hehe Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 28. Mai 2004 Del Skrevet 28. Mai 2004 hehe, du er dröy ass Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 28. Mai 2004 Del Skrevet 28. Mai 2004 Song2 hadde vært bra på Nadderud etter scoringer. Yuuu-huuuuu.... osv Ellers har jeg slitt med samme problemet som superblaa. FIFA 2003 har gjort meg litt lei sangen. Saken løses om du skaffer deg FIFA 2004. Der er Røyksopp er av hovedsangene. "Song 2 is so 2003" som Jack Osbourne ville sagt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 29. Mai 2004 Del Skrevet 29. Mai 2004 Song2 hadde vært bra på Nadderud etter scoringer. Yuuu-huuuuu.... osv Ellers har jeg slitt med samme problemet som superblaa. FIFA 2003 har gjort meg litt lei sangen. Saken løses om du skaffer deg FIFA 2004. Der er Røyksopp er av hovedsangene. "Song 2 is so 2003" som Jack Osbourne ville sagt. Ja, FIFA2004 kunne vært løsningen. Problemet er at spillet har så mange bugs og irritasjonsmomenter, at det nesten er litt uspillbart. Lurer på hva spillkritkerne som rullet 6ere til spillet tenkte, spesielt når EM varienten får type 4ere....er jo rimelig likt spill! Nåvel, nok om tevespill. 3 poeng i morgen ? Jepp Forza Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 29. Mai 2004 Del Skrevet 29. Mai 2004 god tur på nadderud i morra superblaa, jeg tar heller turen på mandag jeg iogmed at det er da kampen er... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 29. Mai 2004 Del Skrevet 29. Mai 2004 "Song 2 is so 2003" som Jack Osbourne ville sagt. Nå er vel Reach Up opprinnelig enda eldre enn 3 år som song 2 egentlig er... Tror den er fra medio 90 tallet opprinnelig, så det er et heller tynt argument.. Synes song 2 er ganske kul jeg.. Er mer lei av Reach Up enn song 2 og jeg tror ikke vi skal høre så alt for mye på Stenvold når det gjelder musikksmak.. Er ikke han Shanaia Twain (eller hvordan det skrives) fan??? Men er de blå keene på at den sangen spilles så er vel det ok... E. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 29. Mai 2004 Del Skrevet 29. Mai 2004 Noen vil ha Kiss Noen vil ha Råkkenråll Noen vil ha blåsere Noen vil ha skapønk 4 ting på en gang? Det er ikke mulig det. Joda: aiuånnaråkkenrållålnait Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 29. Mai 2004 Del Skrevet 29. Mai 2004 god tur på nadderud i morra superblaa, jeg tar heller turen på mandag jeg iogmed at det er da kampen er... Får sitte og vente da vettu. Punk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 29. Mai 2004 Del Skrevet 29. Mai 2004 Herlich Alz Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 30. Mai 2004 Del Skrevet 30. Mai 2004 om vi satser på BlackMetal, så kan vi samle opp alle utskuddene i bærum og omegn, og få en gjeng satan-supportere. om vi satser på Dænsbænd, kan vi samle opp alle grilldress- og campingmenneskene i disktriktet, mulig ganske få. det gjelder å tenke kynisk markedsføring.. folkemusikk alá jodling og joik kan om mulig også hente inn nye finurlige grupper. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 31. Mai 2004 Del Skrevet 31. Mai 2004 En jodleversjon av "de blå står på" hadde vært helt "sjefolainen" som Frode Øverli (pappan til Pondus) kaller det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Makka 10 Del Skrevet 31. Mai 2004 Del Skrevet 31. Mai 2004 Nei..........STABÆK is ROCK `N ROLL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 3. Juni 2004 (endret) Del Skrevet 3. Juni 2004 (endret) stabæk må satse på rock. rølperock! dette er mitt forslag: Pennywise spiller når Stabæk scorer takk Markus! JA! og alle synger med!! Det hadde vært konge!! Eller en GOOOOOOOOOOOOOOAL!! EDIT: har lest igjen tråden men finner ikke song2..hvordan er den? Endret 3. Juni 2004 av Blaaereennblaaest Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 3. Juni 2004 Del Skrevet 3. Juni 2004 Apropos musikk på stadion, hva skjer når russekro/Westpoint/"Jentetur til Kos" sangen "Pojkarne" spilles i pausen på Nadderud. Det er smekk på pungen. Fyssssj. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg