Jan Fredrik 4 140 Del Skrevet 4. April 2015 (endret) Del Skrevet 4. April 2015 (endret) Hvem tenker å ta turen til årets nordligste Tippeligakamp?For ungdom er det SAS-billetter til 1199 kr. tur-retur. Ellers koster det ca. 2.000 kr. tur-retur (både SAS og Norwegian).Dagen derpå, fredag 1. mai er fridag, så halv dag torsdag er det eneste man trenger å ta fri fra jobb.Man kan også vurdere å bli lenger (hva er det egentlig å gjøre i Tromsø?), så lenge man er tilbake i Oslo til Mjøndalen-kampen påfølgende søndag. Det er også mulig å gå stikk motsatt vei og fly tilbake med SAS torsdag 30. april kl. 20:55. Med tanke på at flyplassen er 8 min. unna stadion med taxi er det ikke noe problem å rekke det. Endret 4. April 2015 av Jan Fredrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 140 Del Skrevet 5. April 2015 (endret) Del Skrevet 5. April 2015 (endret) Klarte ikke å vente, jeg… Det blir en svipptur til Tromsø. Bestilte SAS opp kl. 13:55 og retur kl. 20:55 samme kveld. Endret 5. April 2015 av Jan Fredrik 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 5. April 2015 Del Skrevet 5. April 2015 #nårJFharinsomnia 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 5. April 2015 Del Skrevet 5. April 2015 Flyr opp med SAS 11:45. Siden Tromsø er en ganske OK by på kvelden reiser jeg ikke tilbake før 14:00 fredag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 496 Del Skrevet 5. April 2015 Del Skrevet 5. April 2015 11:45 på meg også. Ned 17:00 på fredag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 140 Del Skrevet 5. April 2015 Del Skrevet 5. April 2015 Etter å ha fått tenkt meg om konkluderer jeg med at det er like greit å ta en natt i Tromsø. Flyr hjem 14.00 fredag. Sover på Thon Hotel Polar. (Fortsatt samme fly på vei til, pga. jobb) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 796 Del Skrevet 20. April 2015 Del Skrevet 20. April 2015 Blårock, blårock og litt STB! Flyr selv med Norwegian 30.4 kl 1430 og hjem igjen 1.5 kl 17. De som ikke har vært med til Troms før bør kjenne sin besøkelsestid! Tromsø er alltid legendarisk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 21. April 2015 Del Skrevet 21. April 2015 Skal til Tromsø i annet ærend, men har fått utsatt hjemreisen litt. Reiser oppover nå på fredag, og ned igjen med SAS etter matchen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 140 Del Skrevet 21. April 2015 Del Skrevet 21. April 2015 http://www.stabaek.no/forum/index.php?showtopic=7174 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 21. April 2015 Del Skrevet 21. April 2015 http://www.stabaek.no/forum/index.php?showtopic=7174 Slo sammen de to turtrådene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 28. April 2015 Del Skrevet 28. April 2015 Sånn til info; det er ingen organisert tur til Tromsø i år.. Dessverre.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 796 Del Skrevet 28. April 2015 Del Skrevet 28. April 2015 Blir derimot en jævlig fet tur for oss som reiser uorg! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 796 Del Skrevet 28. April 2015 Del Skrevet 28. April 2015 Fått følgende beskjed via SK: Isberget supporterklubb har samlingsstedet Rogers der alle er velkommen. Livemusikk og gode priser i baren. Isberget har avtale med Thon om hotell. Ta kontakt om det er behov for mer informasjon. -- Alf Edvard Masternes SK Tromsø IL +4799568595 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 140 Del Skrevet 28. April 2015 Del Skrevet 28. April 2015 Litt sent... Har allerede bestilt hotell hos Thon. Og vi møtes vel på Blårock, eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 28. April 2015 Del Skrevet 28. April 2015 Vi møtes på Blårock ja. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 496 Del Skrevet 29. April 2015 Del Skrevet 29. April 2015 Sympatisk bortesupporterpris: 100 Billetter kan for øvrig kjøpes her: https://www.tickethour.no/til-away/showProduct.html?idProduct=715 Lenge siden jeg har vært på Alfheim, så jeg vet ikke hvor kronglete det er å kjøpe billett på stadion. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 796 Del Skrevet 29. April 2015 Del Skrevet 29. April 2015 Vi har fått felt H (under tak) og ikke den vanlige bortetribunen i følge SK BjørnC. Har i tillegg fått tak i noen gratisbilletter til oss som drar, men vet ikke hvor mange det blir før jeg står der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 496 Del Skrevet 29. April 2015 Del Skrevet 29. April 2015 Vi har fått felt H (under tak) og ikke den vanlige bortetribunen i følge SK BjørnC. Har i tillegg fått tak i noen gratisbilletter til oss som drar, men vet ikke hvor mange det blir før jeg står der. Bra! Da venter jeg med billetter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 29. April 2015 Del Skrevet 29. April 2015 Da får jeg fire billetter også. Så til sammen burde det bli nok til oss alle. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 30. April 2015 Del Skrevet 30. April 2015 Supert, tar gjerne billett fra noen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PKhelten 1 490 Del Skrevet 30. April 2015 Del Skrevet 30. April 2015 Ken Henry må legge opp. For en fadese den mannen er! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 070 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. Mai 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. Mai 2015 Bare sånn apropos dommerprat; Jeg kan skjønne det er mye frustrasjon mot dommeren innimellom, jeg har dratt mange gloser selv - og vår dommer i går kan sikkert kritiseres for en del situasjoner. Men på Fotballkveld i går, da hele studio nærmest på omgang sablet ned Martin Lundby (dommer i Bodø/Glimt - Haugesund), med fullt navn og bilde og flere minutter med nærmest inhuman omtale... Han gjorde en gal utvisning i en kamp Haugesund vant uansett, og fikk mer offentlig gapestokk på TV2 enn enn de aller, aller fleste kjente kriminelle, i beste sendetid og over flere minutter. Og noen peker på supporterne som noen verstinger når det gjelder hets? Denne delen av sendinga var disgusting, i mine øyne. 18 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaAlltid 531 Del Skrevet 1. Mai 2015 Del Skrevet 1. Mai 2015 Bare sånn apropos dommerprat; Jeg kan skjønne det er mye frustrasjon mot dommeren innimellom, jeg har dratt mange gloser selv - og vår dommer i går kan sikkert kritiseres for en del situasjoner. Men på Fotballkveld i går, da hele studio nærmest på omgang sablet ned Martin Lundby (dommer i Bodø/Glimt - Haugesund), med fullt navn og bilde og flere minutter med nærmest inhuman omtale... Han gjorde en gal utvisning i en kamp Haugesund vant uansett, og fikk mer offentlig gapestokk på TV2 enn enn de aller, aller fleste kjente kriminelle, i beste sendetid og over flere minutter. Og noen peker på supporterne som noen verstinger når det gjelder hets? Denne delen av sendinga var disgusting, i mine øyne. Disclaimer: Jeg kjenner Lundby personlig, så jeg er så klart preget i diskusjoner om karakteristikker o.a. knyttet til ham Det er ingen som er uenig i at den første utvisningen var gal. Mange hadde skreket på forumet om dette hadde gått i mot Stabæk. Når det er sagt kan jeg ikke være mer enig med Posse. Jeg har selv vært delaktig i diskusjoner av dommere og ass.dommere på forumet, og det er en måte å få ut frustrasjon. Men når dette blir diskutert offentlig i media - med de karakteristikkene som brukes - blir man kvalm av mindre. Det gjelder denne saken og mange andre diskusjoner rundt dommere. Som journalist og offentlig kommentator har du et ekstra ansvar, og det er det dessverre for mange som ikke er bevisst. De blir veldig fort dratt inn i tabloide vinklinger.. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 140 Del Skrevet 1. Mai 2015 Del Skrevet 1. Mai 2015 De siste tre innleggene hører vel ikke helt hjemme i turtråden? Var forøvrig en fantastisk tur! Seieren ble feiret med Tom Stenvoll på Blaarock, før alle rallet seg ur drift. Tom hadde med seg to av spillerne fra Andenes IL (som han nå trener, i 5. div) til Tromsø for å se kampen, spanderte øl på alle og mimret tilbake til hendelser fra hans 14 sammenhengende sesonger i Stabæk. Fantastisk å høre hvor mye engasjement og kjærlighet han har for klubben. Gleder meg til Molde Away! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 1. Mai 2015 Del Skrevet 1. Mai 2015 Eneste nedtur var at Blaarock ikke lenger hadde Weissbier på tappekran. Flaske var langt fra det samme. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå