Gå til innhold

Kamptråd: Runar - Stabæk 22.04.15 NM

ÅsmundJ
 Del

Anbefalte innlegg

Mulig gutta sparte seg, men når det står at lufta har gått ut av Stabæk på liveteksten i 2omgang og at vi produserer lite, så synes jeg det er snodig. Vi burde jo være i markant bedre form enn motstandern som sikkert har 2 treninger i uka + en kamp.. Rart at ikke Ghanassy rundspilte de i 2 og..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Av egen vilje? Eller har han plutselig blitt i dårligere form? Har han ikke fått ut 65min av kroppen siden søndag? Jeg så bare 30min av første omgang, og de eneste gangene runar hadde ballen var ved avspark etter mål og utspill fra keeper. Synes faktisk det er bekymringsfullt hvor dårlig vi er på avslutninger.

Hvis jeg skal male ett bilde av det jeg så av matchen så minnet det meg om guttene mot jentene i innebandy i gymtimene på ungdomsskolen - hvor 90% av guttene spilte hockey for frisk eller innebandy for Asker. Da vant vi ofte mer enn 6-0

Endret av mariusn
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første omgang står til laud. Dio ble vel snytt for en straffe også. Men at vi ikke overkjører de i andre mtp fysisk form og teknikk, det stusser jeg over.

Omtrent alle kamper der det står 5-0 til pause dør ut i 2 omg. Absolutt ikke noe å stusse over.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første omgang står til laud. Dio ble vel snytt for en straffe også. Men at vi ikke overkjører de i andre mtp fysisk form og teknikk, det stusser jeg over.

Omtrent alle kamper der det står 5-0 til pause dør ut i 2 omg. Absolutt ikke noe å stusse over.

Lufta gikk tom ut av Bayern...
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Runar - Stabæk 22.04.15 NM
  • Opprett ny...