Tigs 266 Del Skrevet 23. April 2015 Del Skrevet 23. April 2015 Det var vel et selvmål av Liverød.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mariusn 585 Del Skrevet 23. April 2015 Del Skrevet 23. April 2015 Mulig gutta sparte seg, men når det står at lufta har gått ut av Stabæk på liveteksten i 2omgang og at vi produserer lite, så synes jeg det er snodig. Vi burde jo være i markant bedre form enn motstandern som sikkert har 2 treninger i uka + en kamp.. Rart at ikke Ghanassy rundspilte de i 2 og.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 23. April 2015 Del Skrevet 23. April 2015 Hvis ghanassy var 50prosent mot viking, var han kanskje 15prosent i denne kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mariusn 585 Del Skrevet 23. April 2015 (endret) Del Skrevet 23. April 2015 (endret) Av egen vilje? Eller har han plutselig blitt i dårligere form? Har han ikke fått ut 65min av kroppen siden søndag? Jeg så bare 30min av første omgang, og de eneste gangene runar hadde ballen var ved avspark etter mål og utspill fra keeper. Synes faktisk det er bekymringsfullt hvor dårlig vi er på avslutninger. Hvis jeg skal male ett bilde av det jeg så av matchen så minnet det meg om guttene mot jentene i innebandy i gymtimene på ungdomsskolen - hvor 90% av guttene spilte hockey for frisk eller innebandy for Asker. Da vant vi ofte mer enn 6-0 Endret 23. April 2015 av mariusn Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 924 Del Skrevet 23. April 2015 Del Skrevet 23. April 2015 Den liveoppdateringen mente også at hjemmefansen fortjente et mål etter første omgang. Syns det var en helt OK gjennomført 0-6-seier. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mariusn 585 Del Skrevet 23. April 2015 Del Skrevet 23. April 2015 Første omgang står til laud. Dio ble vel snytt for en straffe også. Men at vi ikke overkjører de i andre mtp fysisk form og teknikk, det stusser jeg over. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Wilmar 1 837 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. April 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. April 2015 Ikke veldig snodig at de roer ned etter pause og kontrollerer inn. Det må være greit å unngå skader og rettet blikket fremover mot LSK til søndag så lenge det er totalt umulig å tape matchen i andre omgang. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 124 Del Skrevet 23. April 2015 Del Skrevet 23. April 2015 Første omgang står til laud. Dio ble vel snytt for en straffe også. Men at vi ikke overkjører de i andre mtp fysisk form og teknikk, det stusser jeg over. Omtrent alle kamper der det står 5-0 til pause dør ut i 2 omg. Absolutt ikke noe å stusse over. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 23. April 2015 Del Skrevet 23. April 2015 Første omgang står til laud. Dio ble vel snytt for en straffe også. Men at vi ikke overkjører de i andre mtp fysisk form og teknikk, det stusser jeg over. Omtrent alle kamper der det står 5-0 til pause dør ut i 2 omg. Absolutt ikke noe å stusse over. Lufta gikk tom ut av Bayern... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 23. April 2015 Del Skrevet 23. April 2015 Fortsette å kjøre over i 2. omg er noe man kan gjøre på FIFA. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 24. April 2015 Del Skrevet 24. April 2015 Målene fra kampen : http://www.nrk.no/video/PS*208630 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå