Gå til innhold

Kamptråd: LSK - Stabæk, søndag 26.4 kl. 18:00

d*u*b
 Del

Anbefalte innlegg

Herlig timing. Fin jinx :)

LSK med 4 mot 2 sentralt på midtbanen med sin diamant. Andersson konstant ledig dypt og Fofana alltid ledig i mellomrommet. Bør vurdere å sette inn Gorozia. Asante svak igjen syns jeg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

LSK med 4 mot 2 sentralt på midtbanen med sin diamant. Andersson konstant ledig dypt og Fofana alltid ledig i mellomrommet. Bør vurdere å sette inn Gorozia. Asante svak igjen syns jeg.

Jinx. Digg!

Bare hyggelig! Deilig!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vår sentrale midt blir spilt igjennom som varm kniv i smør gang etter gang. Issah ut og gorozia inn. Nå må nullen holdes til pause

Det er bra det ikke er forum som er trener, i hvert fall! Issah og Asante avslutta vel omgangen ganske greit :-P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vår sentrale midt blir spilt igjennom som varm kniv i smør gang etter gang. Issah ut og gorozia inn. Nå må nullen holdes til pause

Det er bra det ikke er forum som er trener, i hvert fall! Issah og Asante avslutta vel omgangen ganske greit :-P

Målene endrer jo ikke det faktum at midtbanen vår har vært alt for svak defensivt hittil.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja vår sentrale midtbane hadde en strålende omgang etter 2 mål i siste minutt

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest Nr14

Meling har noen herlig offensive løp. Sier sitt når venstrebacken avslutter angrepet som midtspiss

Endret av Nr14
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for stream! Hola fungerte ikke her jeg sitter på flyplassen i Paris.

Edit: Så tifoen bra ut? Rakk dessverre ikke starten av kampen.

Jeg har sett hele sendingen, så ingen tifo :(

Fra VGLive:

1 Til tross for solskinn, er det ikke akkurat fullt hus på Åråsen. Stabæk-fansen klinker til med banneret "Akershus' Stolthet".

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: LSK - Stabæk, søndag 26.4 kl. 18:00
  • Opprett ny...