Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi er ihvertfall fire stk. som planlegger å reise til Senja.

Stabæk Support ønsker imidlertid at det skal bli mye flere! Derfor har de bestemt at de skal dekke tur fra flyplassen til stadion (muligens mot en liten egenandel).

Planen (foreløpig) er som følger:

Fly tur/retur Tromsø, ut kl. 11.45 (SAS), tilbake dagen etter.

Man kan selvfølgelig fly til Tromsø tidligere.

Planen er å bestille leiebil/turbuss Tromsø - Senja - Tromsø, med retur rett etter kampen til Tromsø. Det er denne som dekkes (helt eller delvis) av Stabæk Support.

De som ønsker å være med (og få betalt buss/leiebil av $$) må si ifra i denne tråden eller på PM/SMS til meg på 416 72 353 så fort som mulig.

Alle mann til Senja!

Endret av Jan Fredrik
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke heller til Bardufoss? Kan vel kanskje ha noe med færre avganger? Da er det kun ca en time til Finnsnes. Silsand, hvor Senja spiller, ligger rett over broa fra Finnsnes. I Finnsnes var det iallefall to hoteller sist jeg var der, og de hadde til og med et kjøpesenter :).

Jeg anbefaler alle som ikke har vært i disse trakter å ta en tur. Flotte steder.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med, og fly t/r Tromsø passer best når det bare er snakk om et døgn. Skulle gjerne hatt en tur rundt på Senja, men da måtte jeg hatt litt mer tid.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Imorgen er det to uker igjen til kampen.

Det blir også fristen for å si ifra at man skal være med. Altså: SISTE FRIST imorgen, onsdag 20. mai! Er du i tvil, ta gjerne kontakt.

Etter dette bestemmer og bestiller vi leiebil/minibuss.

Endret av Jan Fredrik
Lenke til innlegg
Del på andre sider

ADVARSEL:

Oppfør dere ordentlig der oppe. Det er handlekraftige folk dere møter på Senja:

I Senja tingrett er en kvinne dømt til 60 dagers fengsel for nesten å ha revet av pungen til kjæresten – og slått ham i hodet med en spade.

Kvinnen grep, etter å ha blitt lugget, nemlig tak rundt pungen hans. Hun klemte, dro og vred så hardt at det revnet på begge sider. Som om ikke det var nok, slo hun ham til slutt i hodet med en spade.

Les hele her:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/krim/rev-nesten-av-pungen-til-kjaeresten/a/23452383/

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Turtråd: Senja - Stabæk, 3. juni kl. 18.00
  • Opprett ny...