ETN 2 214 Del Skrevet 17. Mai 2015 Del Skrevet 17. Mai 2015 Synd at dommeren ikke ser dytten Forren gjør på Diomande når han nikker ballen i stoplen, klar straffe. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 17. Mai 2015 Del Skrevet 17. Mai 2015 Jeg synes Jesper Mathisen er helt super 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 17. Mai 2015 Del Skrevet 17. Mai 2015 Jeg gleder meg til å se trynet på Mathisen når han blir konfrontert i studio med det han sa i går etter vi har tatt medalje. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 053 Del Skrevet 17. Mai 2015 Del Skrevet 17. Mai 2015 Jeg gleder meg til å se trynet på Mathisen når han blir konfrontert i studio med det han sa i går etter vi har tatt medalje.hva sa han? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 942 Del Skrevet 17. Mai 2015 Del Skrevet 17. Mai 2015 At vi ikke kommer til å ta medalje fordi Bob forsvinner til sommeren. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå