kkh94 8 096 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Mai 2015 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Mai 2015 (endret) Stabæk Fotball-Rosenborg Ballklub25. mai kl 18:00Vær: Delvis skyet, 11 graderHovedjævel: Svein Oddvar Moen, HaugarAssistentjævel 1: Kim Tomas Haglund, NavestadAssistentjævel 2: Frank Andås, Gjøvik-Lyn4. jævel: Ken Henry Johnsen, Husøy & Foynland Herregud, fire dager til årets største og viktigste kamp og ingen kamptråd? Mot Molde stilte vi slik:SayoubaJalasto – Næss – Skjønsberg – MelingIssah – GrossmanAsante – Kassi – el-GhanassyDiomandeMot Sandefjord stilte Rosenborg slik:HansenSvensson – Eyjolfsson – Strandberg – DorsinJensen – Selnæs – MidtsjøMikkelsen – Søderlund – Riski Rosenborg mister Selnæs til karantene, og sliter derfor med å komponere midtbanen. I tillegg er det ikke helt usannsynlig at de kjører Jørgen Skjelvik inn i en av forsvarsrollene, for å bøte på farta til Asante. Det er en fordel for oss Til gjengjeld får de Pål André Helland tilbake, og han kommer inn på høyrekant. Birger Meling har som kjent også karantene, trolig går Daniel Granli inn på venstrebacken. Jeg skal innrømme at duellen Helland vs Granli gjør meg en smule ukomfortabel. Blir spennende å se hva de gjør på venstrevingen også – kanskje flytter de Mikkelsen bort dit, ellers får vi en helfinsk duell Jalasto vs Riski. Vi har alt å vinne på denne kampen her. Rosenborg bør være livredde. Nadderud kommer til å være utsolgt. Da har jeg en innstendig oppfordring: kom tidlig! Som billettkontrollape vil jeg helst ikke være nærmest arbeidsløs til det er 15 minutter til kampstart. Jeg vil at spillerne skal høre SS under oppvarming, slik Rosenborg-spillerne garantert kommer til å høre fra det utsolgte bortefeltet. Endret 21. Mai 2015 av kkh94 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 21. Mai 2015 Del Skrevet 21. Mai 2015 Granli vs. Helland gruer jeg meg også til. Det kan vel ikke forventes mye defensiv hjelp til Granli fra Yassine på venstrekanten heller. Tipper 1-2 til bartene 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 21. Mai 2015 Del Skrevet 21. Mai 2015 184 ledige biletter i dette øyeblikk. Så relativt utsolgt ja! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 21. Mai 2015 Del Skrevet 21. Mai 2015 Jævlig viktig at folk kommer tidlig! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 21. Mai 2015 Del Skrevet 21. Mai 2015 "Kom för fan halv!" sa vel Nannskog foran 6-2-kampen i 2008. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 21. Mai 2015 Del Skrevet 21. Mai 2015 Kan klokkesvingen brukes i år? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forzastabaek 245 Del Skrevet 21. Mai 2015 Del Skrevet 21. Mai 2015 Kommer kikkertsvingen til å bli åpnet for bortesupportere? ser det er stor forespørsel... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaMandag 80 Del Skrevet 21. Mai 2015 (endret) Del Skrevet 21. Mai 2015 (endret) Var ikke det oppstillingen mot Molde? Kassi var vel ute. Edit: Er vel bare typo, når jeg tenker meg om. Endret 21. Mai 2015 av BlaaMandag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenkeBoss 1 225 Del Skrevet 21. Mai 2015 Del Skrevet 21. Mai 2015 Håper svingen blir åpnet for bortesupport, så vi må jobbe litt ekstra for å vinne tribunekampen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 697 Del Skrevet 21. Mai 2015 Del Skrevet 21. Mai 2015 "The big one is on the other side" sa Gary Pallister da han ble satt opp som høyreback for England mot Norge i '93. Rett før start ba Drillo Josten Flo og Mini om å bytte side... Om Rosenborg kjører Dorsin og Skjelvik på beggene burde Asante og Ghannasy bytte side ettersom hvilken back er hvor.. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 21. Mai 2015 Del Skrevet 21. Mai 2015 Mjøndalen hadde great success med å utfordre Dorsin på hans side, så vi burde absolutt kjøre Asante der. Easy matchup! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 21. Mai 2015 Del Skrevet 21. Mai 2015 Jonas Svensson spiller nok uansett høyreback. Spørsmålet er om det er Dorsin eller Skjelvik som spiller på venstrebacken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 21. Mai 2015 Del Skrevet 21. Mai 2015 Rbk satt inn Skjelvik mot Brustad på Nadderud, gikk ikke så veldig bra det...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 21. Mai 2015 Del Skrevet 21. Mai 2015 Skjelvik erstatter trolig enten Dorsin på venstrebacken, eller Strandberg på stopperplass om sistnevnte blir flyttet opp til ankerplass. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 21. Mai 2015 Del Skrevet 21. Mai 2015 vinn/vinn situasjon for oss altså! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 21. Mai 2015 Del Skrevet 21. Mai 2015 Du kan ta med en venn som ikke er medlem på SS-feltet mot Rosenborg, så langt de resterende billettene rekker! Billetter kan kjøpes i Stabækbutikken, som har følgende åpningstider:Torsdag: 15-19Fredag: 15-19Lørdag: 10-15Søndag 14-18Det er selvfølgelig ikke lov med bortesupportere på Stabæk Supports felt, og de som eventuelt prøver å komme seg inn vil bli høflig, men svært bestemt, satt på utsiden - uten mulighet til å bli omplassert til annet sted på stadion. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 21. Mai 2015 Del Skrevet 21. Mai 2015 Ah, butikken er åpen i morgen også ja. Bra jeg sjekka i kamptråden og ikke bare nettsiden til butikken ;-) 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 21. Mai 2015 Del Skrevet 21. Mai 2015 Nå er det forøvrig utsolgt overalt, bortsett fra ståfeltet kanskje :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 21. Mai 2015 Del Skrevet 21. Mai 2015 Visstnok noen billetter til salgs på Sandvika Storsenter, lørdag 10-16. Ref. Stabak.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 22. Mai 2015 Del Skrevet 22. Mai 2015 Dagens ord: "Utsolgt" 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 22. Mai 2015 Del Skrevet 22. Mai 2015 Det kommer trolig til å poppe opp enkeltseter her og der de neste dagene, etter hvert som sesongkortholdere sier fra at de ikke kommer. Ellers er det 13 billetter igjen på Jr. Support, og så får vi se hvor god plass det blir på ståfeltet Husk tidlig oppmøte! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bjørk 306 Del Skrevet 22. Mai 2015 Del Skrevet 22. Mai 2015 Uten tvil en stor fordel at Selnæs er ute med karantene. I de matchene jeg har sett av RBK tidligere i år har han vært veldig definerende med kontroll på midtbanen og gjennombruddspasninger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk_lange 786 Del Skrevet 22. Mai 2015 Del Skrevet 22. Mai 2015 Dersom man tar med seg en venn på SS-feltet, må begge møte opp for å kjøpe billetten, eller kan vennen kjøpe og si at vennen har ''godkjent''? Og er det egentlig flere igjen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 22. Mai 2015 Del Skrevet 22. Mai 2015 Det er 200 billetter igjen på SS feltet. Selges i STB butikken fra klokken 15 i dag. Oppfordrer alle som tar med en venn til også sørge for at disse melder seg inn i SS. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr. Diamond 1 603 Del Skrevet 22. Mai 2015 Del Skrevet 22. Mai 2015 Dersom man tar med seg en venn på SS-feltet, må begge møte opp for å kjøpe billetten, eller kan vennen kjøpe og si at vennen har ''godkjent''? Og er det egentlig flere igjen? Jeg har sesongkort, men kjøpte i går 2 billetter til venner. Ingen spørsmål, og fikk vel beskjed om at feltet vårt ( $$ ) var åpent for alle som ville på kamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Mai 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Mai 2015 Inspirert av at folk lager litt videoer for tida, tenkte jeg å slenge meg på siden det er hele seks år sida jeg laget min forrige Stabæk-video. Her er en liten tease til mandagens kamp mot Rosenborg :https://youtu.be/thjZWqyMaq4 46 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMykle 1 442 Del Skrevet 22. Mai 2015 Del Skrevet 22. Mai 2015 Inspirert av at folk lager litt videoer for tida, tenkte jeg å slenge meg på siden det er hele seks år sida jeg laget min forrige Stabæk-video. Her er en liten tease til mandagens kamp mot Rosenborg : https://youtu.be/thjZWqyMaq4 Fantastisk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 23. Mai 2015 (endret) Del Skrevet 23. Mai 2015 (endret) Inspirert av at folk lager litt videoer for tida, tenkte jeg å slenge meg på siden det er hele seks år sida jeg laget min forrige Stabæk-video. Her er en liten tease til mandagens kamp mot Rosenborg : https://youtu.be/thjZWqyMaq4 Bare å fortsette, Andreas! Jævlig bra! Endret 23. Mai 2015 av Daigo nr 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 23. Mai 2015 Del Skrevet 23. Mai 2015 Gåsehud. Som jeg gleder meg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Teeb 51 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. Mai 2015 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. Mai 2015 (endret) Mulig dette er i feil tråd, men er ikke dette en match hvor vi burde ringt tribunemannen og fått opp en tribune bak målet? NFF nekter sikkert som vanlig, men håper virkelig noen prøver, kan da ikke koste så mye å leie en tribune for en dag, og i følge tribunemannen kan de montere 500 seter på ca 3 timer på enkelte av løsningene sine. Hvis man kan sette opp en slik på hver kortside og i tillegg kan selge billettene for, si 250,- stk så er det potensielt 250 000,- i inntekter. Nekter å tro at hele prosessen vil koste mer enn 50 000! Det er 1/3 årslønn i stb det, på 90 minutter! For ikke å snakke om stemningen det skaper Edit: Har snakket med arrangementsansvarlig som kunne meddele at administrasjonen har vurdert flere tiltak, som å åpne klokkesvingen, men den er ikke godkjent. NFF krever også i utgangspunktet at fasilitetene står hele året gjennom. Ikke at jeg skjønner hvorfor det er viktig for NFF så lenge sikkerheten er ivaretatt og nadderud stadion ser ut som den gjør. Vedkommende minnet meg også på at det var ledige plasser igjen på ss feltet, men selv om det er ledige plasser der, sitter jeg med en følelse av at terskelen for familier og "mannen i gata" er litt høyere for å stå på ss feltet enn en tribune bak målet. Uansett, sabla stas med stinn brakke! Endret 23. Mai 2015 av Teeb 22 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå