Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 3. Juli 2015 Del Skrevet 3. Juli 2015 Vi skal ihvertfall hoppe av på enten 46 (Farriseidetkrysset) eller 45 (Bommestadkrysset). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 4. Juli 2015 Del Skrevet 4. Juli 2015 Up Town er puben vi er invitert til. Så lenge man sier ifra så tidlig som mulig er det mulig, og det er på ruta, er det mulig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 4. Juli 2015 Del Skrevet 4. Juli 2015 Noen som har peiling på parkeringsmulighetene rundt Sør Arena? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 4. Juli 2015 Del Skrevet 4. Juli 2015 Noen som har peiling på parkeringsmulighetene rundt Sør Arena? Ikke allverdens parkering på selve stadion, men flere dagligvarebutikker rundt hvor en kan parkere ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kaffekopp 118 Del Skrevet 4. Juli 2015 Del Skrevet 4. Juli 2015 Blir det pub? Er iaf i krsand nå! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 4. Juli 2015 Del Skrevet 4. Juli 2015 Noen som har peiling på parkeringsmulighetene rundt Sør Arena?Ikke allverdens parkering på selve stadion, men flere dagligvarebutikker rundt hvor en kan parkere !Potensielle steder for parkeringsbot. Kundeparkering og 1-2 timers parkering. Fant en plass i gatene rundt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Klem 11 Del Skrevet 5. Juli 2015 Del Skrevet 5. Juli 2015 Til alle som lurer på hvordan ettervirkningene av å faceplante i en bil er, så kan jeg gjerne reise rundt og holde foredrag. Tror kanskje jeg knakk nakken. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 5. Juli 2015 (endret) Del Skrevet 5. Juli 2015 (endret) ... Endret 5. Juli 2015 av Jan Fredrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Isla 568 Del Skrevet 5. Juli 2015 Del Skrevet 5. Juli 2015 Til alle som lurer på hvordan ettervirkningene av å faceplante i en bil er, så kan jeg gjerne reise rundt og holde foredrag. Tror kanskje jeg knakk nakken.Det der er faktisk et av de morsomste fallene jeg noensinne har vært så heldig å være vitne til. Hadde dette vært filma hadde du vært en YouTube-sensasjon i dag. Sånn går det når man blir overivrig for å komne først i hamburgerkøen. Hvordan gikk det med bilen forresten? 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 5. Juli 2015 Del Skrevet 5. Juli 2015 Savner kortholder med 2 kort. Dukka den opp på bussen kanskje? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Klem 11 Del Skrevet 5. Juli 2015 (endret) Del Skrevet 5. Juli 2015 (endret) Til alle som lurer på hvordan ettervirkningene av å faceplante i en bil er, så kan jeg gjerne reise rundt og holde foredrag. Tror kanskje jeg knakk nakken.Det der er faktisk et av de morsomste fallene jeg noensinne har vært så heldig å være vitne til. Hadde dette vært filma hadde du vært en YouTube-sensasjon i dag. Sånn går det når man blir overivrig for å komne først i hamburgerkøen. Hvordan gikk det med bilen forresten? Joda, gikk fint med bilen, verre med meg. Endret 5. Juli 2015 av Klem 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mariusn 585 Del Skrevet 11. Juli 2015 Del Skrevet 11. Juli 2015 Noen her som satt og dro i gang "her er Jon, super-Jon; keeper er i posisjon.." På harveys i Kristiansand under Chile-Argentina matchen? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå